pfff, net nagellak op de bank gemorst!! knalrood op een lichte bank. heeft iemand toevallig goede tips om het eraf te krijgen aceton werkt helaas niet
Was hier iemand die diverse spullen onder de nagellak had afgelopen weekend(?). Misschien even de zoekfunctie gebruiken dat je dan het topic tegen komt?
ja dat was ik helaas is het ons niet gelukt de knalroze nagelak uit ons voorpaneel van het bed te krijgen. (ook van stof) maar van je meubels o.i.d kun je een deodorant gebruiken met alcehol erin... werkt fantastisch!! misschien ook op je bank? als het nog vers is!
Dankjewel! de deo ga ik nu even proberen. fijn zulk spul he moet je het er dan wrijven of juist niet??
wij hadden het op een spierwitte structuur muur zitten, daar kon ik wel overheen wrijven met de deo... met je lichte bank weet ik zo niet... maarja het is het proberen waard want dat krijg je er anders echt nooit meer af... rotspul!! heb ook alle lakjes en makeup hoog in de kast opgeborgen... heeel leuk zo'n makeup tafel hoor maar niet met kinder handjes voor het grijpen van mn meubels en deuren en laminaat is het eraf dankzij de deo! succes ermee!
Deo werkt helaas ook niet, parfum met alcohol ook niet. vrees dat het eraf moet slijten (als dat al gebeurd) dom dom... ik ga al die troep gelijk weggooien!