Ik denk dat dat het nu eenmaal bij hoort. Ik vind het juist vervelend dat wanneer mensen het niet eens zijn met de ts of een andere kijk op iets hebben dat er gelijk geroepen wordt om niet lullig te doen en het netjes te houden.. Ja als je een mening vraagt dan moeten mensen die ook gewoon kunnen geven vind ik en dan niet meteen een topic laten sluiten omdat het antwoord mensen niet aanstaat. Natuurlijk kan je je mening op een nette manier zeggen want soms is het wel erg bot en lelijk en sommigen kunnen ook erg doordrammen. Maar over het algemeen vind ik het echt meevallen allemaal.
Precies, als je nu een ander antwoord geeft dan wat TS zou willen horen dan ben je gelijk aan het '' rellen '' Mijn hemel, die weten niet wat echt rellen is Ik mis ook de tijd waarin we gewoon onze ongezouten mening konden geven en waar ( inderdaad ) soms wel eens topics volledig uit de hand liepen.
Ik vind het vooral super irritant dat topics meteen gesloten worden wanneer ts niet de reacties krijgt waar ze op hoopte. Dat het beheer daar überhaupt in meegaat. Geopend blijft geopend, dan moet je maar beter nadenken voordat je je verhaal neerplant op een forum.
Vind het ook redelijk rustig hier.. vroegah...... 10/12 jaar terug toen konden ze er wat van. Zelfs zo erg dat er gewoon forums tegen elkaar gingen rellen..
Ik vind het ook wel meevallen. Ik schrijf op verschillende forums en dit is een beetje een middenmoter qua discussies denk ik. Maar dat komt wellicht ook omdat het beheer hier vrij snel een stokje steekt voor felle reacties. Beetje te snel vind ik. Mensen hebben vaak het idee dat een forum een soort community is waar je steun en medeleven kunt verwachten i.p.v. een discussieplatform. En dan krijg je teleurstellingen en irritatie. Natuurlijk zijn we hier ook wel eens lief voor elkaar en kun je er in sommige gevallen best steun krijgen, maar dat is niet het primaire doel van een forum. Vind ik dan.
Hahaha dat was het eerste wat ik dacht toen ik de topictitel las. Het is ook nooit goed. Op forums komen berichten vaak anders over dan het bedoeld is. Ik ben zoals iedereen wel eens ook "uitgescholden" geweest in mijn begintijd hier. Ook topic verkeerd geplaatst volgens mij maar het is een forum, dat moet je niet persoonlijk opvatten. het is het ene anoniempje tegen het ander anoniempje. En soms ben ik ook wat bitter tegen anderen. Soms ook tegen mensen die ik hier superlief vind maar bij sommige onderwerpen staan we dan recht tegenover elkaar Ik vond het ook saai hier de laatste tijd, nu is er eindelijk meer pit en ik vermoed zelfs dat sommige zijn geopend door "het is hier zo rustig de laatste tijd" topic
Je wilt dus eigenlijk dat iedereen altijd lief en aardig is? Ja dat werkt niet. Niet op een forum en niet in real life. Helaas. Zolang je het niet persoonlijk maakt mag je best duidelijk maken dat je ergens anders over denkt. Plus, ik vind ook echt dat mensen moeten lezen wat in welk forum terecht kan. Het is onwijs ergerlijk om dingen te zien wat je niet wilt zien. Ik heb jaren bewust in de lounge rond gehangen omdat ik niet geconfronteerd wilde worden met baby's en zwangerschappen. En als er dan zo'n doos langs komt die het bewust daar neer zet omdat er dan meer reageren omdat ze wil weten welke kleur sokken leuker staan bij een pasgeboren baby dan kun je mij ook pissig krijgen. . Daarom zijn er sub forum's. Klaar. Lezen.
Ik vind het idd juist rustig de laatste maanden. Daarnaast heb ik net als anderen hier wel de irritatie dat als een TS niet de gewenste reacties krijgt ze het topic gelijk laat sluiten.
Misschien was Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina dan ook niet helemaal de juiste plaats.....
het forum zelfst.naamw.Uitspraak: ['forʏm] Verbuigingen: fo|ra, forum|s (meerv.) 1) groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiëren Mijn inziens is een forum juist voor discussies. Als je een vraag stelt en je wilt maar 1 antwoord horen, waarom stel je je vraag dan!?! En felle reacties, ach, gewoon overheen lezen als je ze niet bevalt, maar zoals al vaker gezegd, is het vaak ook interpretatie van de lezer. Ik lees bijna nooit felle reacties hier. Zo af en toe eens een, en meestal moet ik er dan wel om lachen.
Mij interesseert het niet dat er zulke berichten geplaatst worden. De meest felle reacties komen bij mij juist het minst binnen. Als iemand namelijk niet in staat is om op een normale manier te communiceren, dan plaats ik diegene qua niveau direct een stuk lager. En waarom zou ik waarde hechten aan een mening van iemand die in mijn beleving niet al te intelligent is?
Fijn juist. Zoetsappig geneuzel is er al genoeg, in een wereld vol getrut is wat directer commmuniceren wat mij betreft een verademing.
Niks mis met een beetje felheid. Die reacties zijn vaak oprecht en duidelijk leesbaar. "Iedereen heeft een eigen mening, maar die hoef je toch niet altijd zo te laten blijken?" Dat lijkt me dus wel handig, om je mening te geven. Zo saai anders.
Ik heb juist vaak het gevoel dat je hier moet vinden wat iedereen vindt anders springt iedereen er boven op. Een andere mening kan juist verhelderend zijn. Dat hoort ook bij een forum. Ook nemen sommige meiden hier alles wel heel serieus. Toch beetje aardiger kan daarbij geen kwaad. Iemand is bijvoorbeeld echt geen doos als iets in de lounge wordt gezet dat er niet hoort.
Ik wil je ook niet pissig maken maar het heet toch zwangerschapspagina? Dat de lounge kindloos moet blijven snap ik wel een beetje maar bij een zwangerschapspagina.nl kun je dat toch niet voorkomen. Dan zou ik gewoon op het viva forum gaan (waar de reacties doorgaans veel feller en harder zijn) Trouwens,zie aan je banner dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
Deze mogen sommigen wel eens toepassen. Ik vind niet dat je het altijd maar met elkaar eens moet zijn, maar de toon maakt de muziek. In het echte leven denk je vaak ook na over hoe je dingen netjes kunt brengen, dus waarom op een forum ineens niet.
Ik weet heel goed dat het een zwangerschaps pagina is. En dat begint dus met het stoppen met de pil. Niet iedereen heeft het geluk om in een poep en een zucht zwanger te worden en wordt het een lang en slopend traject. Het lijkt mij dan, dat de lounge welke als enige kind vrij is, ook zo gebruikt kan worden. Kleine moeite, groot gebaar En idd, na 3 jaar ellende is het gelukt.. finally! Dankje