Echt alle spullen hier in huis liggen random. Ik vind mijn telefoon gerust in de koelkast. Dan wil ik iets pakken, moet ik van die telefoon af en schijn ik hem daar neer te leggen. En echt ik weet niet waarom. En keer op keer doe ik dat soort dingen. Het is voor mijzelf ook zeer frustrerend hoor!
Zulke acties hebben geen effect hoor. De keer erop zal het weer gebeuren. Mijn man laat het mijzelf echt oplossen. En acht er heel hard om. Ik heb vaste plekken bedacht, lukt me hooguit 2 dagen en de ellende begint opnieuw.
Maar als je het weet en beseft achteraf (zoals nu). Kan je nu toch effe in actie schieten en alles op zen plek zetten? Mss vind je het gewoon ook niet belangrijk?
Zoies zijn ze wel snel gewoon natuurlijk. Ik denk dat het bij sommigen wel een deeltje gemakzucht is ook. Zo van ah tword toch gedaan
Heb inderdaad wel net de wcrollen opgeruimd Ik denk ook dat het inderdaad in mijn hersenen niet belangrijk genoeg is.
Ik ben team man en team Sidmick. De volgorde van eten is erg belangrijk . (en dit is de juiste volgorde)
Mijn vriend en ik hebben ook vaak discussies over wel of niet tafeldekken vooral voor de lunch. Als het aan mijn vriend ligt dekken we 3x per dag gezellig de tafel. Dus ook voor de lunch. Voor mij hoeft het voor de lunch dus echt niet perse iedere dag. Ik heb geen zin on 3x per dag de tafel te moeten dekken en af te ruimen.
Oooh bahhh, ik proef altijd als gewoon halfvolle melk uit zo'n pak of kan van de supermarkt geschud is. Dat vind ik zo vies.
@NiVa0230 ik smeer de boterhammen voor de kinderen altijd op jouw manier! Want ze hebben een hekel aan de pitjes op de ronde kant.. en als beide ronde helften aan 1 kant zitten dan eten ze dat stuk niet op Ik heb met mijn man altijd de volgende discussies: ik doe heel vaak deksels op potten en voorraadbakken niet goed dicht, ik draai ze scheef of ze zitten nog een beetje los. Maar mijn man tilt heel vaak potten op aan de deksel.. en die schiet dan los... dus we hebben regelmatig havermout of koffie of suiker over de vloer... en dan roept mijn man dat ik de deksels nooit goed dicht doe... en ik roep dat hij niks moet optillen aan de deksel. Wie heeft er nu gelijk? Volgens mij hebben we allebei gelijk, alleen heb ik iets meer gelijk dan hij, want als hij nooit meer iets bij de deksel zou optillen, zou het niet eens meer uitmaken of de deksel goed dicht zat
Ik ben team man. Ik pak ook van alles op met de deksel, dus word ook ontzettend chagrijnig als de deksel niet goed zit.
Hier altijd een discussie over een deur die OPEN is. Volgens mij vriend is de deur los.. Als hij mij vraagt of de deur al los is antwoord ik standaard met dat hij nog altijd vast zit.
Nee, ik ben in jouw team!! Ik vind wel dat deksels erop moeten hoor.. maar dan nog super irritant als mensen dingen aan de deksel optillen. Dat is erger dan deksels die niet goed dicht zitten. Ik heb ook veel van die opbergpotten van Ikea waarbij de deksel gewoon “los” erop zit. Die kun je er nooit aan optillen. En ook een jampot ofzo kan losschieten: zelfs als het er goed op gedraaid zat. Vooral die nieuwe potten met 1, 2, 3 sluiting, want die draaien niet meer dan een kwartslag ofzo. Die gaan super vaak open als ik de pot (gelukkig niet aan de deksel) optil.
In de regio waar ik vandaan kom zeggen ze dat. Dus het is waarschijnlijk vastgeroest dialect? Ik erger me er ook altijd aan. Als m’n broertje vroeg of ik de deur los kon maken, vroeg ik standaard naar een schroevendraaier
Maar als hij zo graag 3x per dag een gedekte tafel wil, waarom ruimt hij dat dan niet lekker die 3x per dag op of dekt hij? Waarom zou jij dat dan moeten doen? Tenminste; het komt zo over alsof jij dan moet dekken en afruimen uit je laatste zin. Doe het dan in ieder geval 2x samen en die 3e keer hij alleen.
Ja precies! Wij hebben ook van die hoge voorraadpotten met zo’n deksel die altijd een beetje los erop blijft liggen... zeker als er dan iets zwaars in zit gaat het al heel snel mis. Fijn dat er toch nog iemand in mijn team zit