Discussies tussen jou en je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door citroenrasp, 30 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik heb geen eens winter en zomerkleren. Ik heb alles in dezelfde kast. De korte broeken liggen gewoon achter de lange broeken in de winter.
    De rest van de kleren heb ik het hele jaar door aan.

Rosa Canina vindt dit leuk.
  2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dit is precies hoe mijn man ook is (netjes/schoonmaken) en ik ben net als jij :D Kan me er ook echt niet zo druk om maken, er zijn belangrijkere dingen in het leven.

YaelStone vindt dit leuk.
  3. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik loop standaard alles na, hoort bij m’n routine en check of alles er netjes bij ligt. Als ik dat niet steeds zou doen dan zou het er echt niet netjes bij liggen aangezien iedereen in huis z’n eigen kast gebruikt en het er voor mij dan niet meer netjes uitziet.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Had vandaag discussie met man. Over onze nieuwe aankoop. Bank met losse kussens, heel groot ( 340cm en past precies tussen 2 muren en andere hoek 250cm en zitting 120 cm breed. Echt lomp. Door brede zitting zou salontafel niet in lijn staat met tv meubel. En tv meubel kan niet opzij want staat openhaard ( deze gaat er volgend jaar uit). Bank was heel groot en heel diep en erg aanwezig .
    Showroom, kraak in breede gedeelte ,wisten niet waardoor, zat geen garantie op. Maar zat heerlijk man wilde deze haha .past echt niet bij onze inboedel . Echt mooie bank maar niet voor ons

Optie 2. Nieuwe bank, kleur en stof na keuze .simpel en strak . Zit heerlijk .
    300 euro duurder . Met garantie
    Enige nadeel . Als we deze pakte wilde man de kleur bepalen haha .

Hebben 5 meubel zaken gehad.. En na wikken en wegen gegaan voor de 2e :) . Kleur groen . Das dan wel weer eng haha
    En dan onderste kleur van kleur labels
    Zie foto's . Vind de kleur wel eng haha. Maar toch zo midden weg gevonden .

Onze woon/eet kamer is maar 26m2 .

Bijgevoegde bestanden:

NiVa0230 vindt dit leuk.
  5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hier ook alles in 1 kast hoor, maar wat jij zegt over die korte& lange broeken bijv. is dus wat ik bedoel met de kast weer zomerklaar/winterklaar maken: gewoon de ene stapel naar voren halen en de andere naar achter schuiven.
    Wel wissel ik ook nog enkele stapels van plank, zodat ik in de zomer niet hoef te bukken voor de shirts korte mouwen bijv.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit doe ik ook. Wel hebben man en ik onze eigen identieke kast. Van mij perfect opgeruimd. Van hem een rotzooi. Ach, ik zie het niet als de deuren dicht zijn. Om die reden wil ik geen gezamenlijke kast

citroenrasp en hummeltje5 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ontopic. Waar discussiëren wij níet over. Sowieso heb ik een mening over alles en heb ik het liefste controle over alles. Mijn valkuil. Mijn man heeft daarentegen structuur nodig en kan veel beter relativeren. Leeft veel meer in het nu. Kan ook meer genieten. Terwijl ik altijd bezig ben met wat moet ik mijn hoofd. En dan ook nog op mijn manier. Dat levert genoeg discussie op. Zeker sinds er kinderen zijn. Maar het dwingt ons tegelijkertijd meer tot geven en nemen. Wij zijn elkaars tegenpolen. En vullen elkaar daardoor perfect aan. Wij waarderen elkaars eigenschappen als ouder daar waar wij zelf in tekort schieten. Ik heb geen antwoord op topic titel haha. Want wij discussiëren over alles op een gezonde manier, maar zitten in de basis qua opvoeding en relatie wel op 1 lijn!

8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Misschien denk ik te simpel maar gewoon wat meer leverworst kopen?

Mamafiets, Marti, Marsepein en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hahahahaha ja dat zou een simpele oplossing zijn, al vraag ik me oprecht af of we dit issue dan niet alsnog houden ;) :roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Hier trouwens ook wel eens een discussie over de vaatwasser uitruimen. Als hij de vaatwasser uitruimt staat een kwart nog op het aanrecht. Dan weet hij niet waar het moet staan! Zo stom en irritant! Logisch nadenken is blijkbaar erg moeilijk. En als ik het niet opruim dan staat het er 3 weken later nog :mad:.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier alleen soms discussie over wie de hond 's avonds uitlaat.

En als hij weer eens wat duurs wilt kopen voor zijn hobby.

12. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Haha ik moet dan juist gaan zoeken waar hij alles heeft gelaten :roflmao:

Vitamientjuh, Paardenbloem en sillies vinden dit leuk.
  13. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Om dat soort issues te voorkomen hebben wij EN ieder een eigen rekening EN een en/of rekening.

Liekje81 vindt dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zou ook nog een idee zijn ja.
    Over het algemeen bestel ik wel alles wat hij vraagt. Kan zelf niet internet bankieren. :roflmao:
    Maar als het ineens iets is van €1.000,- of zelfs meer. Komt er toch wel een discussie om de hoek kijken. :rolleyes:

hummeltje5 vindt dit leuk.
  15. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Bij welke winkel staat die eerste bank? Ik ben ook op zoek :)

16. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik ben een treuzelkont en altijd te laat mijn vriend is heel stipt.
    Altijd als iets spontaans voorstel raakt hij ervan in de war of hij wil direct gaan.
    Voorbeeld: Zaterdag hele dag geen planning. Ik zeg om 10 uur sochtends zullen we naar de Intratuin gaan straks ?
    Vriendlief : Ja is goed ga je nu douchen dan ? Dan kunnen we zo gaan.
    Peunerveu word ik er van :roflmao:

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Haco

EdN vindt dit leuk.
  18. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik moet mijn zoon zijn piemel altijd droogmaken van hem, en mijn man moet en zowat uitwringen, anders heeft hij ineens, soms een paar minuten na het plassen nog een druppel in de broek:oops:

19. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Uitwringen:roflmao:

Paardenbloem vindt dit leuk.
  20. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja dan daalt het seks appeal hier naar -5 als ik zo’n natte plek zie zitten in zijn ondergoed hoor XD

hummeltje5, Gewooniemand, Shay25 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina