Ik heb geen eens winter en zomerkleren. Ik heb alles in dezelfde kast. De korte broeken liggen gewoon achter de lange broeken in de winter. De rest van de kleren heb ik het hele jaar door aan.
Dit is precies hoe mijn man ook is (netjes/schoonmaken) en ik ben net als jij Kan me er ook echt niet zo druk om maken, er zijn belangrijkere dingen in het leven.
Ik loop standaard alles na, hoort bij m’n routine en check of alles er netjes bij ligt. Als ik dat niet steeds zou doen dan zou het er echt niet netjes bij liggen aangezien iedereen in huis z’n eigen kast gebruikt en het er voor mij dan niet meer netjes uitziet.
Had vandaag discussie met man. Over onze nieuwe aankoop. Bank met losse kussens, heel groot ( 340cm en past precies tussen 2 muren en andere hoek 250cm en zitting 120 cm breed. Echt lomp. Door brede zitting zou salontafel niet in lijn staat met tv meubel. En tv meubel kan niet opzij want staat openhaard ( deze gaat er volgend jaar uit). Bank was heel groot en heel diep en erg aanwezig . Showroom, kraak in breede gedeelte ,wisten niet waardoor, zat geen garantie op. Maar zat heerlijk man wilde deze haha .past echt niet bij onze inboedel . Echt mooie bank maar niet voor ons Optie 2. Nieuwe bank, kleur en stof na keuze .simpel en strak . Zit heerlijk . 300 euro duurder . Met garantie Enige nadeel . Als we deze pakte wilde man de kleur bepalen haha . Hebben 5 meubel zaken gehad.. En na wikken en wegen gegaan voor de 2e . Kleur groen . Das dan wel weer eng haha En dan onderste kleur van kleur labels Zie foto's . Vind de kleur wel eng haha. Maar toch zo midden weg gevonden . Onze woon/eet kamer is maar 26m2 .
Hier ook alles in 1 kast hoor, maar wat jij zegt over die korte& lange broeken bijv. is dus wat ik bedoel met de kast weer zomerklaar/winterklaar maken: gewoon de ene stapel naar voren halen en de andere naar achter schuiven. Wel wissel ik ook nog enkele stapels van plank, zodat ik in de zomer niet hoef te bukken voor de shirts korte mouwen bijv.
Dit doe ik ook. Wel hebben man en ik onze eigen identieke kast. Van mij perfect opgeruimd. Van hem een rotzooi. Ach, ik zie het niet als de deuren dicht zijn. Om die reden wil ik geen gezamenlijke kast
Ontopic. Waar discussiëren wij níet over. Sowieso heb ik een mening over alles en heb ik het liefste controle over alles. Mijn valkuil. Mijn man heeft daarentegen structuur nodig en kan veel beter relativeren. Leeft veel meer in het nu. Kan ook meer genieten. Terwijl ik altijd bezig ben met wat moet ik mijn hoofd. En dan ook nog op mijn manier. Dat levert genoeg discussie op. Zeker sinds er kinderen zijn. Maar het dwingt ons tegelijkertijd meer tot geven en nemen. Wij zijn elkaars tegenpolen. En vullen elkaar daardoor perfect aan. Wij waarderen elkaars eigenschappen als ouder daar waar wij zelf in tekort schieten. Ik heb geen antwoord op topic titel haha. Want wij discussiëren over alles op een gezonde manier, maar zitten in de basis qua opvoeding en relatie wel op 1 lijn!
Hahahahaha ja dat zou een simpele oplossing zijn, al vraag ik me oprecht af of we dit issue dan niet alsnog houden
Hier trouwens ook wel eens een discussie over de vaatwasser uitruimen. Als hij de vaatwasser uitruimt staat een kwart nog op het aanrecht. Dan weet hij niet waar het moet staan! Zo stom en irritant! Logisch nadenken is blijkbaar erg moeilijk. En als ik het niet opruim dan staat het er 3 weken later nog .
Hier alleen soms discussie over wie de hond 's avonds uitlaat. En als hij weer eens wat duurs wilt kopen voor zijn hobby.
Zou ook nog een idee zijn ja. Over het algemeen bestel ik wel alles wat hij vraagt. Kan zelf niet internet bankieren. Maar als het ineens iets is van €1.000,- of zelfs meer. Komt er toch wel een discussie om de hoek kijken.
Ik ben een treuzelkont en altijd te laat mijn vriend is heel stipt. Altijd als iets spontaans voorstel raakt hij ervan in de war of hij wil direct gaan. Voorbeeld: Zaterdag hele dag geen planning. Ik zeg om 10 uur sochtends zullen we naar de Intratuin gaan straks ? Vriendlief : Ja is goed ga je nu douchen dan ? Dan kunnen we zo gaan. Peunerveu word ik er van
Ik moet mijn zoon zijn piemel altijd droogmaken van hem, en mijn man moet en zowat uitwringen, anders heeft hij ineens, soms een paar minuten na het plassen nog een druppel in de broek
Ja dan daalt het seks appeal hier naar -5 als ik zo’n natte plek zie zitten in zijn ondergoed hoor XD