Wat irritant. Ik wil vooraf echt niks weten. Ik hoef niks groots. Alleen iets liefs. Nu heb ik dit jaar wel iets groots gekregen. Een airfryer xxl. Want de oude was aan vervanging toe. Maar dat was gewoon omdat dat toevallig zo uit kwam. Heb man gezegdcdaf hij een printer krijgt voor vaderdag. Die is namelijk ook stuk Maar 100× belangrijker is de knutsel, het gedichtje en die lieve snoetjes als ik die uitpakt ❤
Dat mag toch ook helemaal nog niet? Volgens mij is nog steeds max 3 personen op bezoek. En met 1,5 m afstand. Hier ook wel discussie over Wat we precies wel/niet mogen. Vooral omdat man nog hoest. Hij vind dat ik dan ook nog niet naar de winkel mag. Maar zelf heb ik geen klachten meer. Dus ik vind dat ik wel mag gaan. Compromis gesloten dat we volgende week toch maar weer alles bestellen. Maar dat ik wel naar "mijn" aspergeboer mag (afhaalpunt buiten)
Ja vind ik ook hoor. Ik wil niet perse een cadeau en zeker niet als ik het zelf moet kiezen. Dat vind ik meer iets voor een verjaardag. Maar mijn man had gister en erg zijn best gedaan ik kreeg een kaart met voetafdrukken van de baby, luchtje, chocola, en iets super persoonlijks. De tranen stonden in mijn ogen ❤
Ik heb nog nooit in mijn leven twee boterhammen op elkaar gelegd denk ik. Als ik al meer dan een boterham eet dan wil ik ander beleg dan op de eerste. lijkt me heel saai anders, twee keer hetzelfde..
Als het gaat over iets dat nog gegeten moet worden vind ik het ook kinderachtig. Maar iets wat ik al half op heb en wil bewaren is van mij. Zo ging ik met mijn ex vaak ijsje kopen na het eten. Als ik geen trek meer had legde ik het in de vriezer. Na paar dagen wilde ik het pakken en was het weg. Ja, jij eet het niet op, zei hij dan grrrrrrr zo irritant. Blijf met je poten van MIJN ijsje af!
Dat heb ik nog wel eens met thee. Ik drink mijn thee lauw, dus doe er vaak water bij of zet thee en ga dan nog even iets doen. Kom ik terug van de klus (denk wc schoonmaken, was ophangen, enz) heeft man mijn thee opgedronken. Ja, jij was het vergeten, zegt hij dan.
Hier moest ik ook mijn eigen moederdag cadeau bestellen (en betalen ) maar vind ik niet zo erg. Ik hoef niet perse een cadeau, maar als ik wat krijg dan liever iets nuttigs. Soms komt hij met een dure bos bloemen aan, dat vind ik zonde geld.
Ik heb helemaal niks gekregen. Man was het vergeten want:" moet er nog aan wennen" Hij had niet eens een knutsel met zoontje gemaakt... *kind wordt in Sept 3!* Uitermate teleurstellend... Gelukkig had ik zorg gedragen voor de oma's, anders waren die ook vergeten.
Ah wat jammer zeg. Ik zou overigens voor vader dag een super leuk cadeau kopen zodat hij zich lekker schuldig voelt
Hier ook ASS maar stiekem blij dat ik deze eigenaardigheid niet heb hoor! Maar ja ik heb weer een waslijst aan andere eigenaardigheden
Voor zijn moeder zou ik dan ook niet gedaan hebben. Staat hij lekker zelf voor paal. En zo gaat hij er nooit aan denken.
Hier ook niks gekregen..... Ze waren het niet vergeten zogenaamd.Ik krijg het wel met mijn verjaardag. (November)
Nog even over die tafel-etiquette: ik ben dus zo'n muts die het dan wel volgens de etiquette dekt (vork links, mes rechts; zie plaatje op de vorige pagina), maar zowel eet als snijd met rechts. Dus elke keer als ik een stuk van m'n vlees afsnijd, gaat daarna de vork over naar m'n rechterhand zodat ik het op kan prikken en op kan eten, om vervolgens weer de vork terug te doen naar m'n linkerhand zodat ik een nieuw stuk af kan snijden met rechts. Lekker ingewikkeld wel
Oh nee niet om aardig te zijn Maar om er ook nog in te wrijven, zo van "wat leuk he als er aan je wordt gedacht" etc.