Discussies tussen jou en je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door citroenrasp, 30 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Nee hoor, dat vind k ook,ik wil nog weleens een zak plastic of restafval eruit halen maar hij brengt het naar de garage of in de kliko. Het is op 1 hand te tellen,hoevaak ik in 4 jaar 1 van de kliko's aan straat heb gezet.
    Net zoals het op 1 hand te tellen is dat mijn man in 7 jaar de badkamer of wc's heeft schoongemaakt

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Zo gaat dat hier ook :roflmao:

Poolvos vindt dit leuk.
  3. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Hahaha zal het eens voorstellen, liefst wel die groene en dan met van die stenen erin :roflmao:

Snoopy1979 en Poolvos vinden dit leuk.
  4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Wij hebben meestal een discussie wie er savonds thee maakt.
    En de vaat doet..

En nu over een hond.
    We hebben pas onze hond moeten laten inslapen :( ze was pas 6.
    En ik wil nu heel graag een andere hond, en die opleiden tot autisme hulphond.
    Man wilt geen hond meer (we hadden dus elke avond de discussie wie het laatste rondje deed:rolleyes:) terwijl het voor de kids zo goed zou zijn.
    En ik gewoon een hond mis..

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik erger me ook hieraan haha. Wc rol moet goed hangen :roflmao:. De kinderen weten dat nu, mijn man nog niet :rolleyes:

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.189
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit doen mijn pubers hihi
    Lege pakken in de koelkast en lege zakken in de snoepla.
    Ik hoop voor hun toekomstige partner dat dit ooit beter wordt.

7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.358
    113
    Vrouw
    Mijn vriend kan ook wel een krent zijn. Maar inmiddels is hij om en ziet hij ook wel in hoe iedereen erop vooruit gaat met de uitgaven die ik gedaan heb en in de planning heb. Dat is dus goed gekomen.

Verder doe ik de ramen open en doet mijn vriend ze meestal dicht. Hij is zuinig met uitgaves waar we lang wat aan hebben en ik ben juist zuinig met geld wat vervliegt. Als hij het koud heeft dan wil hij de verwarming aan. Terwijl ik zo iets heb van pak een trui en vraag of ik jouw deken weer in een winter dekbed verander.

8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Die van mij ook niet. Zoon gelukkig nu wel want die gebruikt dezelfde producten als man. Man liet zo een lege verpakking ook in de badkamer staan. Dan kan ik niet ruiken dat het op is. Zijn probleem niet de mijne dan rook hij lekker naar vrouwen deo en douche fris tot ik weer boodschappen ging doen en hij erover begon te klagen. Nu gebeurt het ook minder omdat ik dit soort artikelen nu groot in de aanbieding koop en als de kast leger word ik weer nieuwe voorraad koop. Maar toen we nog kinderloos samen woonden kwam dit zo vaak voor.
    Net als sokken. Bij een gaatje in zijn sok gooit hij ze weg (logisch) en dan bij 1 of 2 paar zeggen ik heb geen sokken meer kan je morgen kopen?! Ja doeiiiii dan had je eerder moeten zijn maar koop pas nieuwe als het mij uitkomt en in mijn planning past. Ga niet alleen voor jou sokken stel op sprong een drukke winkel in. Mag je zelf doen of wachten tot ik er toevallig weer ben.

hummeltje5, Gewooniemand en Paardenbloem vinden dit leuk.
  9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ik vind dat ook onzin. Zou niet goed komen als dat man zn taak was bij ons :D

SAARC en Gewooniemand vinden dit leuk.
  10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Hier ook! En boos dat de kinderen dan zijn als ik het weer eens bij het pak dubbelvla heb gedaan

Cmt, Kolibrie2, hummeltje5 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Mijn laatste klaag / discussie punt. In het weekend... dochter heeft in de ochtend hele huis overhoop getrokken qua speelgoed. Dan willen we op pad (shoppen, lunchen, visite, whatever). Ik ga douchen, ruim boven op. Kom terug beneden nog een ontploffing dochter nog in pyama. Dan gaat meneer rustig douchen en gaat er maar automatisch vanuit dat ik alles op ruim en dochter klaar maak. En als hij dan terug komt van douchen en ik ben nog bezig met opruimen gaat hij op zen gemak in de tuin een sigaretje roken of op zijn telefoon een spelletje doen. Als ik dan vraag of hij op zijn minst dochter ondertussen klaar kan maken is het antwoord altijd, ik weet niet wat ze aan moet, jij bent sneller daarmee en ik kan haar haar niet leuk doen. Dan heb ik altijd lichtelijk moordneigingen. Tegenwoordig geef ik hem een taak als ik ga douchen als ruimen jullie vast samen op en doe jij even de vaatwasser of wil jij ondertussen vast even stofzuigen/dweilen zodat ik niets meer hoef te doen als we thuis komen straks. Dat werkt wel. Maar uit zichzelf ziet hij het niet of vind het wel erg makkelijk.

Marsepein, Bloempje01, Koekie1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

Ben ik echt volkomen met je eens. Dat en frituren in de schuur zijn echt man zijn taken hier in huis (zonder dat ik er om hoef te vragen).

Paardenbloem, Evanesco, Lomo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Eens! En pannenkoeken bakken

Cmt, Koekie1, hummeltje5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Waarom moet hij altijd met zijn hele hand aan die stomme glimmende toiletrolhouder zitten! Hij likt er nog net niet aan joh! En ik dat ding 3 keer op een dag poetsen ZUCHT!

Vorige week was ik er zoooo klaar mee, illegaal naar de bouwmarkt gereden, nieuwe gekocht zonder zo’n klepje, oude van de muur gerukt en de nieuwe gemonteerd. Ik kon er gewoon goed van slapen ;)

Marsepein, Bloempje01, Siepie85 en 14 anderen vinden dit leuk.
  15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Echt niet! Die van mij zijn echt veel lekkerder ;)

citroenrasp en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

:roflmao::roflmao::roflmao:
    Jij moet echt iets met schrijven gaan doen. Bloggen ofzo. Jouw manier van schrijven maakt me altijd aan het lachen :thumup:

17. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik heb hier echt om gelachen hahaha!

Cindy1977 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    In principe geloof ik niet in mannen en vrouwen taken, maar komt er wel vaak op neer dat man het doet. Ook omdat die stomme containers zwaar zijn.

hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Ik ben ook niet zo van mannen en vrouwen taken al is dat er hier zo ingeslopen omdat ik en meer tijd ervoor heb en het beter doe. Zoals bbq'en is hij beter in dus dat is hier de mannentaak qua koken. Het vuil naar de ondergrondse lopen is voor mij a. lichamelijk niet fijn en b. Hij mag ook wel iets doen dus dan maar een taak die ik het minst leuk vind. Mijn vader deed dit vroeger ook thuis misschien dat ik het vuil daarom echt een mannentaak vind. En qua bouw, kracht en andere dingen verschillen mannen en vrouwen nou eenmaal. Mag imo best benoemd worden en daar gebruik van maken.

suus1983 vindt dit leuk.
  20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Hier zijn er niet echt bepaalde taken voor hem, alleen de ramen zemen, bedden opmaken en dweilen denk ik..
    Dat kan ik niet door lichamelijke problemen.

Hij is juist meer van het opruimen en schoonmaken dan ik.
    Hij helpt ook mee met de was, kookt als ik laat thuis ben, maakt de badkamer schoon e.d.

hummeltje5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina