Discussies tussen jou en je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door citroenrasp, 30 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik ben ook team mannentaken. Niet omdat ik persé geloof in bepaalde taken voor mannen of vrouwen. Ik kan alles prima zelf. En hij kan ook alles; en anders oefen je maar.
    Meer omdat het dan duidelijk is wat hij doet. Hij zegt altijd dat hij alles wil doen en helpen, maar niet zélf ziet wat nodig is ja vast schat, als je sokken aan de vloer plakken omdat er weer eens ergens limonade gevallen is,lijkt me dat toch vrij duidelijk(!) dus daarom moet ik dan alles vragen. Irritant.
    Daarom nu standaard afval voor hem. Zelfs dan moet ik soms nog zeggen dat de zak echt te vol is. Maar meestal niet.
    Toen afgelopen week de schoonmaak niet kwam (ivm wij verkouden) heeft hij spontaan t hele huis gedaan terwijl ik werken was :thumup: dan

Oilell, hummeltje5, YaelStone en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier hebben we altijd een discussie over waar mijn man zijn sleutels/ portemonnee/ telefoon/ badge van zijn werk enz neerlegt. Hij doet dit dus in de keuken, naast het koffiezetapparaat. Wat ik dus vreselijk irritant vind, want waarom moet het daar liggen?! Het is toch veel logischer om het in de gang, op ons kastje naast de voordeur, neer te leggen?

Ons compromis was toen een apart bakje voor hem op dat tafeltje, maar die gebruikt hij niet.

Wij doen dus iedere avond het spelletje; Hij legt het naast het koffiezetapparaat, ik zucht heel hard en verplaats alles naar de gang :rolleyes::roflmao:

Bloempje01, Kolibrie2, hummeltje5 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ben nu wel heeeel benieuwd wat de reden is dat hij het pak uitspoelt?

4. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik ook!

Mop81 vindt dit leuk.
  5. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat is dat met die kleine lettertjes?
    Ik denk dat ik ene bril nodig heb Haha. Moet steeds even inzoomen tussendoor.

Is dat bewust zo getypt of gaat er iets mis?

6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao: Bewust. Maar ZO klein is het hier niet. Goed dat je t zegt, want misschien dat hiet anders is op andere mobiel/laptop/etc
    *koopt snel aandelen van Specsavers* :p

Kolibrie2, hummeltje5, Mop81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Hier gaan de discussies vooral over prioriteiten stellen. Dat manlief bijvoorbeeld eerst een vaatwasser gaat uitruimen terwijl zoonlief graag zou willen ontbijten. Pak gewoon 1 schoon bord uit de vaatwasser smeer de boterhammen voor die knul en ga dan die vaatwasser verder doen.

En over opruimen. Ik ben niet zo opgeruimd maar weet alles meestal wel te vinden. Manlief ruimt op een manier op waarbij spullen uit het zicht zijn maar dan niet op een logische plek liggen. Daar kan ik mij dus vreselijk aan irriteren want hij onthoudt ook niet waar hij het dan gelaten heeft.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  8. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hahaha ik ga maar eens naar Specsavers ja :roflmao: Serieus trouwens, merk echt dat mijn ogen slechter worden...

Ik denk dat het op een laptop goed te lezen is. Ik lees inderdaad altijd op telefoon.

citroenrasp en Poolvos vinden dit leuk.
  9. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    En nu on topic:
    Wij hebben altijd discussies over het vaatdoekje.
    Vriend hangt deze altijd over de kraan heen.
    Dus moet ik die er altijd eerst afhalen voor ik de kraan gebruik.
    Ik hang het over het droogrek.
    vind het helemaal goor dat sommige mensen het doekje nat opgevouwen op het aanrecht leggen, hallo bacteriën!

waar laten jullie het vaatdoekje?

hummeltje5, Magnolia29 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja! En dan verontwaardigt zeggen dat ik nog geen nieuwe doucheschuim heb gehaald :eek:
    Ik kan geen gedachte lezen en anders moet je het lekker zelf doen.

SAARC, Kleintjuh85, Poolvos en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hier zeurt hij dat ik het brood niet goed in de vriezer leg waardoor het gekreukt is, dus nu mag hij het er zelf inleggen.

Oh en soms ben ik de was aan het doen en pak ik nét de handdoek mee om erbij te wassen en wilt hij nét zijn handen afdrogen en hangt er nog geen nieuwe, boel commentaar en gezucht dan....

12. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hahaha ja! Deze, en dat roept hij dan van onder de douche vandaan; “ mijn shampoo is helemaal op” had je ff moeten zeggen vriend. Nu ruik je lekker naar mijn rituals haha.

hummeltje5, Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Oh ja over prioriteiten gesproken, hier gaat grasmaaier voor alles o_O

Soms is de binnenkant van ons huis echt aan een opfrisbeurt toe, maar ligt ons gazonnetje er piekfijn bij

cowgirl80 en Poolvos vinden dit leuk.
  14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Uitgehangen in het gootsteenkastje, krijg kriebels van vaardoekjes op het aanrecht. Haha.

GossipGirlxoxo en Mop81 vinden dit leuk.
  15. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.439
    4.368
    113
    Ik spoel het ook altijd uit... om schoon te maken? :roflmao:

16. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.439
    4.368
    113
    Mij man gebruikt wegwerp scheermesjes, die gebruikt hij dus maar hij ruimt ze niet op. Vervolgens liggen er 5 scheermesjes + die dopjes ervan overal, in de wasbak/douche etc.

Hij is ook geobsedeerd door zeep kopen... dus de hele douche staat vol met verschillende soorten zeep, allemaal halfvol.

Dat vind ik zó irritant en frustrerend. Ik zeg er vaak wat van maar meestal ruim ik het zelf maar op :rolleyes:

17. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik deed dat vroeger ook altijd, maar die discussie heeft mijn man gewonen en nu snap ik echt niet meer waarom ik dat vroeger nodig vond,

Kolibrie2 vindt dit leuk.
  18. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Maar je gooit het daarna toch weg?

19. Lorena86

Lorena86 Bekend lid

7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Hij zegt altijd anders gaat het stinken.... totaal onlogisch want we gooien ze weg haha

20. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    oh dat is hier precies andersom. Mijn man doet badkamer en toiletten. Hij moppert wel dat ik dat ook weleens kan doen. Ik vind dat hij dat veel beter doet dan ik en dus is het prima zo :D

hummeltje5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina