discussies!

Discussion in 'Over deze site' started by djellybelly, Jun 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    @anstefay, wat ik al aanhaalde eerder in dit topic, schroom niet om een van ons in te lichten als t (jouw inziens) te ver gaat..2 paar ogen zien altijd meer dan 1 ;)

2. Niet meer actief

ja dat is ook zo Fay, maar volgens mij weten de moderators dat nu dan ook ja ... af en toe mogen we wel zeggen wat wij denken toch?
    En dat is ook niet altijd gelijk super aanvallend bedoelt, alleen een dergelijke opmerking erover terwijl je denkt dat je alles goed doet, en dan in een keer te horen krijgt dat dat mss niet zo is dan doet dat natuurlijk ook wel een beetje pijn .... hiihii maar ja ... ik bedoel het ook natuurlijk niet kwaad!
    Laat dat voorop staan!

dikke kus Randy

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Iedereen mag denken wat zij wil toch?

Ik ben gelukkig nog steeds mijn eigen persoon, die ook op het forum zit als mens en vrouw die graag zwanger wil worden. Gezellig wil kletsen met andere mensen over deze en andere zaken.
    Ook wij mogen reageren als persoon en niet alleen als mod.
    Mocht de grote baas dat een probleem vinden hoor ik dat graag van hem en haar.

En partij trekken, hmmm ik ken hier niemand persoonlijk dus zou niet weten waarom 1 beter zou moeten zijn als een ander.

groetjes

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

meid groot gelijk iedereen is zich zelf!, en tuurlijk moeten jllie gewoon posten als jullie zelf en niet als mod.
    nou meiden laten we het lekker laten rusten en ik zal het volgende keer via een pbtje door geven!
    xxx voor iedereen ;)

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    weet je wat ik eigenlijk nog wel het jammerste vind? (is dat een woord)
    Dat er altijd maar gezaagd word over te streng of partijdig (waar ik me geen voorbeeld van kan verzinnen) maar dat fijne dingen niet onthouden worden. Zijn we niet streng, dan zjin we weer partijdig omdat we dingen niet te snel sluiten naar het idee van anderen, dan gooien we weer met slotjes volgens weer anderen? het is nooit goed volgens mij, we kunnen waarschijnlijk niet iedereen tevreden houden met de acties gedaan worden.
    het feit dat we andere helpen, elke dag vragen beantwoorden (vragen die ik in 2 jaar tijd misschien al 30 keer voorbij heb zien komen). Daar wordt nou nooit eens wat van gezegt. Ja via pb krijgen we vaak genoeg liever berichten van meiden. dat moet ik dan wel zeggen.

6. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wat ik een beetje zonde vindt is dat er nu weer gezegd wordt dat we niet snel genoeg ingrijpen

eerst waren we te snel , wat niet in goede aarde viel en nu weer te langzaam :(

sught het is ook nooit goed he ;)

en jammer dat wij mods een slechte naam hebben hier op dit forum
    helaas wordt er over de storende leden niets vermeld

moet wij dat als mods maar doen dan ? :)
    vraag me wel eens af welke leden dit zeggen maar heb zo'n zwaar vermoeden dat ik dit al weet en dan zeg ik op mijn beurt , ag ja zij zijn zulke lieve onschuldige schaapjes :)

7. djellybelly

bedoel je wat ik zeg of begrijp ik het verkeerd? hahahaah :rolleyes: :oops:

k geef niet de schuld aan jullie hoor mensen moeten gewoon zelf een beetje opletten met wat ze zeggen het lijkt mij dat we allemaal volwassenen zijn!
    jullie doen jullie werk goed! :)

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee niet jij Angelique ;)

9. djellybelly

hahahaha begreep het dus verkeerd sorry :oops: :oops: :oops:

10. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    :) ja dat heb je idd verkeerd begrepen meis , doelde niet op jou hoor :)

11. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,031
    0
    0
    Jeetje waar een mens zich aan kunnen ergeren in het algemeen. Soms is een discussie leuk en leerzaam. Hoe doen jullie het eigenlijk als iemand iets doet of zegd wat niet kan? Misschien moet ik dat wel even lezen (de regels). Krijgt iemand eerst een waarschuwing of wordt diegene meteen verwijderd?

Groetjes Pui-San

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Even on-topic: discussies vind ik persoonlijk gezond. Van elkaar kan je leren als je open staat voor de mening van een ander. Natuurlijk kunnen discussies fel van aard worden, want bij een discussie probeer je de ander met argumenten ergens van te overtuigen. Ik ben het met je eens dat dat zou moeten kunnen zonder dat je persoonlijk naar de ander toe wordt.

Ik moet juist zeggen dat ik me vaak erger als ik het zinnetje: "laat iedereen in de waarde" lees als er gewoon gezond (en zonder dat er iemand persoonlijk wordt) wordt gediscussieerd. Ik denk juist dat diegenen niet begrijpen wat discussieren inhoud.

13. liselotje

liselotje Bekend lid

Sep 17, 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ik wil alleen maar even zeggen...mods ga vooral zo door :thumup:
    Ik heb volgens mij 20 andere forums onder favorieten staan maar ik vind het nergens zo gezellig en goed lopen als hier...jullie verdienen in mijn ogen een dikke pluim.....

En discussies...die zijn er overal anders werd t ook zo een saaie boel als iedereen ja en amen zou zeggen...

Wou t even kwijt...

groetjes liselotje ;)

14. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    @Renate: Hier nog iemand die zwaar allergisch is voor het zinnetje: iemand in z'n waarde laten. Dat wordt hier echt te pas en te onpas gebruikt. Bah!

15. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Hahahha! Ja, precies!

16. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Nou mods,ik vind dat jullie het hier toppie doen op het forum,mijn complimenten voor jullie ;)

17. sim

sim Niet meer actief

ik vind ook dat de mods het hier toppie doen :D , en niks aantrekken van die zogenaamde slechte naam, naar mijn idee zijn een heleboel van die gebande personen onder een andere naam hier verder gegaan, ze kunnen blijkbaar geen afscheid nemen van dit forum (zegt ook genoeg ;) )

18. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Ik vind dat de modeators het goed doen, zoveel berichten en zoveel antwoorden. Het is al knap dat ze het zo bijhouden vind ik persoonlijk. Volgens mij kun je er ook niet altijd wijs uit worden daar heb je een 24 uurs taak aan.
    Als je niet van discussieds houdt dan zou ik zeggen : gewoon niet op reageren en niet naar kijken. Op elk forum zijn toch denk ik wel discussies gaande ? Net als in het dagelijks leven!

Dit topic wordt gesloten ;)

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Ik vind een gezonde discussie op zijn tijd wel kunnen hoor, allemaal het altijd met elkaar eens zijn is saai en eenheidsworst.
    En ik kan toch echt niet geloven dat iedereen met zijn neus dezelfde kant op wijst, zeker niet als het om opvoeding gaat! Ik herinner sommige maar eens aan het topci : mag een corrigerende tik?

Heerlijk al die meningen en soms ook de visie van anderen te kunnen lezen. Soms draait mijn mening bij en soms ook niet, maar ik vind het fijn dat de mods niet meteen ieder topic sluiten.
    Kom op dames, als we zo oud en wijs zijn om aan kinderen te beginnen, dan hebben we toch geen mod's die als politieagenten fungeren nodig om ons te corrigeren? Denk na voor je iets typt, en hoe je het formuleert dat is vaak voldoende.
    En dan nog zal niet iedereen het met je eens zijn.
    Klaag maar eens al zwangere dat het niet lekker met je gaat.... geheid dat er 1 reactie komt van een dame die net een miskraam heeft gehad..... logisch klopt maar zwanger zijn betekent dus je mond dichthouden. Nee modjes jullie doen je werk goed op dit forum, heerlijk dat jullie niet meester agent en juffrouw spelen.

20. Niet meer actief

Nee ik denk dat ik wel weet welke jij bedoeld, maar ik bedoelde anderen.
    Die wij ook helemaal niet 'kennen' .
    Van andere zwangerschapsforums. Waar ik dan weer geen lid van ben, maar waar ik gewoon af en toe een keertje meelees en dat daar zag staan.
    Dussss ... hiihii ;)

dikke kus Randy

Share This Page