discussies!

Discussion in 'Over deze site' started by djellybelly, Jun 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    is ook zo sim en dat hebben we dondersgoed in de gaten :) misschien denken ze van niet

en diegene die zeggen allergies te zijn voor het zinnetje elkaar in waarde laten moeten misschien iets beter sommige discussies lezen want wat er af en toe gebeurd vind ik ronduit kleinerend en aanvallend

soms zijn het net gieren die op hun prooi schieten en dat soms om niets ja een scheef geschreven zinnetje/woordje oid

of gaan jullie zo ook irl (in real life) met elkaar om ? neem toch niet aan dat jullie elkaar dan ook zo staan af te bekken?
    want dat gebeurd hier soms wel , wat ik erg betreur en wat mij ook opvalt is dat het steeds dezelfde dame's zijn die zich op een prooi storten

misschien dat die dames eens bij zichzelf te raden moeten of je zo wel met mensen moet omgaan :)

meestal hou ik me redelijk op de achtergrond maar moest nu toch even me ei kwijt :)

misschien moeten we eens denken van hoe we zelf behandeld zouden willen worden
    behandel een ander dan ook op die manier :) wordt de wereld een stuk vriendelijker denk ik

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Eve en ik zijn de enigen geweest die hier iets over het zinnetje 'in de waarde laten' hebben geschreven. Je schrijft in het meervoud en spreekt ons daarop vrij persoonlijk aan. Ik ben hoogstverbaasd over wat jij allemaal schrijft. Moet ik dit op mijzelf gaan betrekken? Ik herken mij er namelijk helemaal niet in.

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    ....

Dit forum is het in ieder geval niet. Kijk maar. Zij zijn net zo verbaasd als jullie.

edit mod link is verwijderd

4. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Doe over het algemeen niet mee aan disussies omdat ik het vaak te vermoeiend vind, vooral nu.

Ben zelf ook niet zo discussief en al helemaal niet iemand de een ander de huid volscheldt.

Ik vind wel vaak bepaalde topics erg vermakelijk, geef ik toe en kijk vanaf de zijlijn mee.

Als je je aan bepaald topic ergert, gewoon negeren.
    Er zijn talloze andere topics om je op te concentreren, maar op de een of andere manier trekt het je toch aan, anders zou je de discussies niet blijven volgen om vervolgens dit topic te openen.

Het is absoluut een informatief forum, laten we wel wezen.

5. sim

sim Niet meer actief

als er bij sommige topics een discussie ontstaat, gaat het er soms heel gauw heel fel aan toe, sommige hebben blijkbaar een heel kort lontje. het nadeel van iets schrijven is dat je je gevoel dan moeilijk kan overbrengen, waardoor iemand aan de andere kant iets gauw verkeerd opvat en daar weer op reageerd. soms mis je gewoon de gezichtsuitdrukkingen.

en soms heb ik ook wel eens het gevoel dat sommigen er een beetje op uit zijn.. :(

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Dit gevoel deel ik met je!
    Wat betreft het schrijven en gevoelens overbrengen, ik ervaar het tegenovergesteld, in het echte leven heb ik een erg scherpe tong (af en toe te :oops: ) maar nu kan ik het nog een x overlezen en vaak pas ik het bericht 1 of 2x aan voordat ik op OK druk..
    voor mij is het dus beter!

7. sim

sim Niet meer actief

maar dan nog, dan heb je iemand in het echt tegenover je, gezichtsuitdrukkingen zijn wel belangrijk in een discussie. ik vind dit forum eigenlijk niet voor dit soort discussies bedoelt, tja discussieren over opvoeding enzo, dat wel, omdat we allemaal het beste willen voor onze kids.

laatst was er een topic hoe het er op een ander forum aan toe ging, werd normaal een vraag gesteld en kreeg een heel schuin antwoord! misschien een link daar naar toe als iemand te vaak uit de bocht schiet :) (weet even niet meer hoe dat forum heet, maar stond een topic in de lounge)

8. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Een lekkere discussie op zijn tijd moet kunnen vind ik , maar wat mij opvalt is dat er zo graag met het vingertje word gewezen naar iemand die een andere mening heeft of dat er heel vaak een ik weet het beter mentaliteit is of er word nog even een schepje bovenop gegooid en daar erger ik mij dus wel aan.

Nu weet ik toevallig over welke personen hier in dit topic word gesproken die dan gebanned zouden zijn . Ondanks dat wil dat niet zeggen dat deze personen in kwestie de gehele tijd kwaad spreken over mod's hier of over ZF . Dat is dus ook weer met het vingertje wijzen naar terwijl en genoeg zich dan stiekem aanmelden op dat forum om te kijken wat er allemaal word gezegd geschreven etc, spannend blijkbaar genoeg dus.
    Waar is dat dan allemaal voor nodig :rolleyes:
    Daar ga ik nou van zuchten want iemand in zijn waarde laten geld ook voor personen die hier een vinger in de pap hebben.

Mensen leven en laten leven ALSJEBLIEFT!

9. Niet meer actief

Wie bedoelen jullie nou dan die zich hier dubbel hebben aangemeld? Mis ik iets?
    Ik weet wel dat er een paar zijn gebannend omdat die dan ook echt te ver gingen dat is echt zo!
    En terecht dat ze dan ook gebannend zijn.
    En dat er sommigen zouden gebannend worden, om dan vervolgens net zo hard weer mee te doen is ook wel slap .... die hebben natuurlijk wel 3x meer reden om een stevige discussie uit te lokken natuurlijk omdat ze mss zo fucking pissed off zijn dan een ander eerlijk persoon.

Ook is het idd zo dat sommigen het dan ook echt uit lokken om een dikke vette (soms ook gemene) discussie te voeren.
    Of er idd nog even lekker een schepje boven op doen om het vuurtje nog even lekker hoog op te stoken ... daar kan ik mij idd erg aan ergeren.
    En tuurlijk mag je zeggen wat je denkt als het maar wel terecht is.
    En ik laat mij echt niet meeslepen door slechte praat over jullie op andere zwangerschapsforums, maar dit is gewoon wat ik heb gezien en gelezen hier op het forum.
    En ik hoop ook dat ik niet gelijk wordt verafschuwt door dat ik mijn mening heb gegeven omtrent de mod's.

Pfff hopelijk kom ik duidelijk over en ik wil absoluut geen ruzie of wat dan ook met een van jullie.

Dikke kus,
    Randy

10. Niet meer actief

foutje hihi

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tuurlijk niet Randy.
    Zoals ik al zei ieder zijn mening, daar heb ik geen problemen mee.
    Maar nogmaals ik voel mezelf niet als partijdig, ik ken niemand persoonlijk. Niemand is voor mij meer dan een ander. ongeacht leeftijd/het soort vragen/ de situatie enz. Soms neem ik (of wij een beslissing) soms kan je meer hebben, soms minder. soms zet ik sneller een slot dan een andere keer. Met de personen heeft dat nooit te maken.

gelukkig ben ik ook maar een mens met haar eigen verdrietjes dingetjes en werk, waardoor ik misschien soms anders reageer dan jij of een ander zou doen. het zijn maar inschattingen die wij maken.

12. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Zeg Randy ben 'jij' soms een oude bekende, want voor iemand die zich net heeft aangemeld ben je goed ingelezen.

Iemand die geband is kan zich niet opnieuw registreren, het ip-adres is namelijk geblokkeerd.

Dus zij kunnen geen wraak of zo iets komen nemen.

13. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Dat vroeg ik me nou ook net af, Iris.

14. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dat kan wel Irisje :) ze melden zich aan onder een proxy dit is een server bv in china en dan krijg je een chinees ip , daarmee komen ze binnen

maar ze doen maar lekker :)

maar goed ik wijs niemand persoonlijk aan hoor Renate
    ik zeg altijd maar wie de schoen past trekt hem maar aan :)

15. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ah, mooi zo, Deb. Ik pas de schoen niet en laat hem dus staan voor een ander.

16. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    prima meid :)

17. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
  18. Niet meer actief

Ikke?
    Nou nee hoor maar dat komt omdat ik gewoon een hele tijd heb meegelezen en de site onder favorieten had staan, en had me niet eerder ingeschreven omdat nog niet eerder waren gestopt met de pil.
    Wou mij pas inschrijven als we er dan ook echt voor gingen.
    En idd op een ander forum heb ik ook wel het een en ander gehoord maar goed dat terzijde.
    Ik ben iig geen dubbelganger of wat dan ook ... hoop niet dat jullie denken dat ik een achterbals iemand ben of wat dan ook.
    Daarom zeg ik toch ook eerlijk dat ik dat had gehoord op andere forums... maar wou er zelf achter komen of dat allemaal ook idd zo ernstig allemaal was .... vandaar mss mijn (veel te snelle) oordeel. (mijn excuses als ik jullie daarmee heb beledigd) Maar mijn mening en woorden zijn alleen maar gebaseerd op wat ik heb gelezen en gezien op dit forum en ook op die andere forums.
    En laat mij heus niet meeslepen, anders was ik natuurlijk nooit wel geregistreerd.
    En als je gebanned bent, kunnen ze toch ook je mailadres enzo allemaal checken en je ipnummer lijkt mij ... ?
    Maar goed, hopelijk wordt ik nu niet met een scheve nek aangekeken en kan ik gewoon (GEZELLIG) meekletsen hopelijk ....

Was namelijk nooit mijn bedoeling om iemand af te stoten of wat dan ook.

dikke kus Randy

19. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    @Debbie: ik schreef dat het zinnetje 'iemand in z'n waarde laten' te pas en te onpas wordt gebruikt. Het wordt 'te pas' gebruikt als mensen elkaar gaan kleineren, schelden etc. Maar het wordt naar mijn idee ook vaak 'te onpas' gebruikt als iemand bijv gewoon een andere mening heeft. En aan dat laatste erger ik me dus.

En verder ken je me (hoop ik) inmiddels lang genoeg om te weten dat ik geen onruststoker ben.

20. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    klopt eve dat benje ook niet :)

kan ik helaas niet van iedereen zeggen en dat stoort mij :)

maar goed we zijn hier met elkaar om het gezellig te houden

en daar proberen we naar te streven
    alleen jammer dat er sommige zijn die dat niet zo serieus nemen

maar ja elke boom heeft wel eens een paar rotte appels toch ? ;)

Share This Page