discussies!

Discussie in 'Over deze site' gestart door djellybelly, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat met die rotte appels allemaal wel mee vind vallen hier, hoor. Ik hang hier al een hele tijd rond en eerlijk gezegd kan ik er maar eentje bedenken. Ok, 2 dan. Maar zelfs als ik mijn best doe, kan ik er echt niet meer bedenken.

En als ik dan lees dat er op andere fora wordt gesproken over dat er hier altijd ruzie zou zijn, verbaas ik me daar over. Moeten ze eens op Mamjo kijken. Dat is pas erg!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ghehehe daar was die link van toen he?
    iemand vroeg iets over een kinderwagen en werd helemaal uitgescholden toch? of was dat het niet? :oops:

3. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Jah, die heb ik vol onbegrip en met mn kin op het toetsenbord zitten lezen.

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja die hebben we hier idd eens als link gehad ja

dat vondt ik gewoon bij het aso af , gelukkig is het hier niet zo want dan zat ik hier niet meer :)

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja precies. Die bedoel ik! Men o men.....misschien een tip voor iedereen die zich hier ergert aan discussies, personen of whatever. Neem daar eens een kijkje. Je zal zien dat onze discussies daarbij verbleken.

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    :) idd

discussie ok maar wees lief voor je medemens ook al kan je ze op dat moment wel schieten bij wijze van

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat was wel heel erg ja.
    Ik vind discussie prima, als we elkaar maar niet uitschelden en het persoonlijk maken. dat is altijd jammer.

8. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    pcies :)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo, pagina 5 alweer ;)

10. sim

sim Niet meer actief

hihi, inderdaad die link bedoelde ik ook! dat was over die kinderwagen, nou dan gaat het er hier inderdaad mild aan toe haha.

ach af en toe is hier eens een discussie, maar grootste gedeelte informatief en heel gezellie! maar sommige onthouden eerder de negatieve dingen, als je het groots bekijkt is het alleen maar positief toch?

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Volgens mij gaat dit niet over de gebande personen die zelf een forum zijn begonnen, maar over zwangerschapsforum.

Verder krijg je snel discussies als iets bijvoorbeeld (let op en lees goed, dit is een voorbeeld!) niet in correct nederlands wordt gepost, terwijl ook in de forumregels vermeld staat dit wel te doen, dus correct nederlands gebruiken. Zo zijn er nog ;legio voorbeelden te bedenken, waarvan deze een is.

Ik vind het jammer dat een goeie discussie over gevoelige onderwerpen toch steeds niet mogelijk blijkt op dit forum. Aan wie dat ligt, tje, wie zal het zeggen. Sommige posters die niet goed lezen, loopt het snel uit de hand en dan komt er ook snel een slot op. Ik denk dat ipv elkaar 'in de waarde laten' (waarmee te pas en te onpas om je oren wordt gegooid), men eerst de berichten beter moet lezen, vervolgens rustig reageren en je antwoord on topic houden zonder te gaan kwetsen. We zijn met zoveel mensen, dan heb je zoveel verschillende meningen en nee, die neuzen staan niet allemaal dezelfde kant op, gelukkig niet zeg, we leven nog altijd in een vrij land mijn inziens. Zo zal de discussie een stuk volwassener verlopen en zal ook minder snel een slot worden geplaatst lijkt mij. Ga je er een kleuterdiscussie ervan maken, dan zal er ook zo gereageerd worden door andere posters etc, het is actie reactie, en je hebt het als poster voor een groot deel zelf in de hand.

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Inderdaad, en goed op de hoogte ...

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Och jee ja! Dat heb ik ook nog gelezen. Maarrrr ook dat topic stond er in abnormaal slecht nederlands.... ik wil er niks mee suggereren, maar het is wel toevallig!

14. Niet meer actief

:(

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    zooooooooooooo dan.

even denken, wat heb ik geleerd?
    oh ja, er is dus een scheld-maar-raak-voor-een-euro forum? en hoe kom ik daar :D
    En nog een mogelijkheid om via andere proxy's te komen, wat handig. Wie wil me dat exact uitleggen?

En verder weet ik niet goed wat ik nou met dit onderwerp aanmoet hoor...
    HELP!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je MOET er niks mee aan ;)
    Gewoon lekker sociaal blijven typen ;)

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Hé bedankt, daar kan ik mooi niks mee (aan) ;)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, ik weet/heb die link ook niet.
    (gelukkig niet zeg)

19. Niet meer actief

Hier nog een die die verschillende proxy's niet snapt .... :rolleyes:

20. sim

sim Niet meer actief

wat is een proxy? :oops:

Deel Deze Pagina