In mijn ogen gaat iemand vreemd omdat er sowieso al iets niet pluis is in een relatie. Ik persoonlijk zou niet vreemdgaan, mocht het wel gebeuren dan zou ik dit eerlijk zeggen en hoop ook dat mijn partner dat zal doen mocht het zo zijn. Ik heb liever eerlijkheid zodat je op een normale manier de relatie kan beëindigen dan dat je partner niets zegt en je dus eigenlijk in een leugen leeft, dat zou ik nog erger vinden. Vreemdgaan is bij mij wel gelijk einde relatie, wij hebben dan wel kinderen samen maar dat is voor mij geen reden om de relatie voort te zetten. Gelukkig denkt mijn man daar ook zo over.
Mijn ex man was sex verslaafd, en werd onderzocht op pdd-nos. Nooit officieel vastgesteld, hij stopte halverwege het traject. Continue op zoek naar spanning en veel liegen... Ging vreemd..gelukkig heb ik een goede intuïtie. Gezien ook alle voorgeschiedenis was het voor mij gelijk einde verhaal.
Liegen? Einde relatie geld voor ons beide. Wel staan wij beiden open voor dingen. Hij weet dat hij als kan bespreken. Kans dat hij het doet? Ik denk het niet zeker weten doe je het niet.
Hier heel duidelijk gesteld. De dag dat 1 van ons 2 zo stom is om met een ander in bed te duiken, is het over en uit. Ik zou een dronken kus nog vergeven, mijn vriend niet. We hebben er toen we een jaar of wat samen waren over gesproken. En de lijn is héél duidelijk gezegd en daar was bij geen van ons twee discussie over. Ik zou mijn partner gewoon nooit van mijn leven meer vertrouwen. En er altijd aan blijven denken. En met zo iemand kan ik dus echt geen relatie meer hebben. En ja, ik moet en wil het dan ook wel gelijk weten. Weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
ik heb gestemt dat ik denk dat beide nooit vreemd zullen gaan, maar mocht mijn partner dit wel doen/gedaan hebben wil ik het eerlijk weten, en wel van hem via via heb ik niets aan. overigens vind ik vreemdgaan écht een keuze die je maakt.
Ik zou het opbiechten en willen weten. Al kan ik me haast niet voorstellen dat het gebeurd bij ons. Het enige wat ik mezelf wel eens afvraag, of ik hem wel écht eruit gooi... Al hoop ik nooit voor die keuze te hoeven staan.
Het minste wat je kunt doen als je vreemd bent geweest is het eerlijk vertellen tegen je partner! Hij of zij heeft toch het recht om het te weten maar niet alleen om het te weten maar ook om daarna de keus te maken verder te willen met iemand die zoiets flikt. Ik vind het het allerlaagste wat je iemand aan kan doen, spreek uit ervaring.... Helaas! Ik denk dat er iets niet goed zit in je relatie als je vreemdgaat. Bij mij einde verhaal dus. Ik zou het zelf eerlijk opbiechten verwacht dit van mijn partner ook.
Ik zou overigens behoorlijk triest zijn als ie mij zou vertellen dat ie is vreemd gegaan. Maar ik zou gewoon razend worden op hem als ik het van iemand anders moet horen, of als ik er zelf op uitkom. Als ie nog iets van "genade" verwacht (dat we "proper" uit elkaar gaan), kan ie het dus maar beter zelf opbiechten.
Ik denk echt dat het verschilt op de definitie van vreemdgaan. Ik heb een tijd lang depressief gezeten na/tijdens mijn zwangerschap. Dit heeft wel gezorgd dat mijn zin in seks er soms meerdere maanden achter elkaar niet was. Ik heb heel eerlijk gezegt, als jij iets mist wat ik je op dit moment niet kan geven dan neem ik je dat niet kwalijk. Van mij mag je zo naar een dame van plezier gaan, maar dan wil ik het wel graag weten. Ik denk dat het andersom ook precies zo zou gaan. Ik zou naar een ander voor seks gaan, minder erg vinden dan dat hij van iemand anders emotioneel houd en graag bij haar wilt zijn.. Belangrijkste is altijd eerlijkheid en openheid.
Ben er niet bang voor, maar ik zou het eerlijk vertellen en ook van hem willen weten! Het zou niet perse einde relatie zijn, dat ligt aan het hoe en waarom. Ik ben vorig jaar via skype ver gegaan met een ex, uiteindelijk verteld dat dir deelskwam omdat onze relatie niet goed zat en hij dat na meerdere malen vertellen niet wilde inzien, zelf had ik een pnd en ik vond de aandacht vleiend! Ben er meteen mee gestopt toen ik me beter voelde. Omstandigheden en situeaties kunnen gekke dingen met een mens doen dus dat zou ik eerst willen weten voor ik beslissingen neem! Zeker omdat mijn man me die kans ook geeft!