Naar het schijnt zal de wereld vergaan op deze datum, geloven jullie dit of vinden jullie dit maar een verzinseltje? graag jullie mening!
(GROTE) Onzin Vind dat soort voorspellingen allemaal raar. In 2000 (millenium) zou de wereld ook al vergaan. Nou tis al ruim 2008 en we zijn er nog he?
Er is al zo vaak voorspelt dat de wereld zou vergaan, en we zijn er nog steeds. Ik geloof er dus niet in.
onzin! op 06 06 06 zeiden ze dit ook en met de mileniumwisseling ook...... en hoe vaak hebben ze het nou eerder gezegd? ik geloof wel dat de wereld die wij kennen een keer vergaat, maar dit zal vast niet gebeuren aan de hand van voorspellingen!
grappig dat de wereld altijd schijnt te vergaan op mooi gecombineerde datum in de westerse tijdstelling. De enige keer in de geschiedenis dat de wereld (deels) is vergaan is met de ark van Noach. Ik geloof niet dat God toen rekening hield met een mooie datum, een symmetrische stand van zon en maan, of andere getallen.
hm dan zullen er wel weer genoeg mensen zijn die tegen die tijd de hand aan zichzelf slaan. hoevaak zou de wereld nu al niet vergaan zijn? en elke keer weer zijn er van die debielen die hun leven er aan geven omdat ze er heilig van overtuigd zijn dat de wereld vergaat.
de wereld zou ook vergaan in april of mei dit jaar en aantal jaar terug zou de wereld ook vergaan zijn
ja ik geloof er niet in maar mocht het gebeuren hoop ik wel dat het snel gebeurd en we in een klap van de aarde af zijn zonder dat we daar iets van hebben gemerkt.
joh nu is er toch ook weer dat gebeuren met dat protonen experiment waarbij ze 2 protonen met lichtsnelheid door een km lange tunnel op elkaar laten botsen, andere critici zweren dat dat het einde van de wereld zou zijn omdat er dan gaten in de aarde zouden ontstaan waarin de aarde langzaam zou worden ingezogen. oftewel zoals de aarde ooit begonnen is zo zal deze ook vergaan omdat ze die later na willen gaan doen. nou als ze het doen en het zou gebeuren, dan maar heel erg snel dat we er geen erg in hebben.
Ik vind het grote onzin al die geprikte datums waarop de wereld zou vergaan, we zijn er nog steeds en als de wereld zou vergaan, houdt het vast geen rekening met leuke datumpjes
Vorige week zou de wereld toch ook al vergaan door die deeltjesversneller die in gebruik werd genomen. En in mei ook al, volgens de Maya's vergaan we geloof ik volgend jaar en blijkbaar ook in 2012...
en waarom dan 21-12-2012? en dat weten ze nu al ? ook om 21:12 uur zeker? of konden ze dat niet vertelen.... Onzin
't Is ook heel erg een kwestie van interpretatie. Je eigen houding er in. Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die geloven dat vanaf het jaar 2012 de wereld in zijn oude 'energie' vergaat. D.w.z. dat er meer vrede en liefde op aarde zal zijn. Echter, je hebt ook mensen die geloven dat dit weer gepaard gaat met grote veranderingen op fysiek gebied. Dus gezondheidsklachten maar ook delen van de aarde die veranderen. Overstromingen, orkanen, aardbevingen, noem maar op. Het is zo'n vaag gegeven dat je het werkelijk echt kunt invullen zoals je zelf wilt. En daar is op zich niets mis mee vind ik hoor, wat mij betreft is er geen absolute waarheid. Anyways, ik vind het wel heel erg rommelen de laatste jaren. Als je naar het nieuws kijkt; al die natuurrampen, oorlogen die uitbreken, politici die om hun mening vermoord worden, toenemende agressie....misschien dat we daar iets uit mogen leren alvorens we 'de nieuwe energie' ingaan. Of dat nou gebonden is aan het jaar 2012 of niet... Ik denk zelf dat het idee dat de aarde vergaat gebaseerd is op angst....en angst is zo'n machtig gegeven.....