wel of niet door regen en onweer

Discussie in 'De lounge' gestart door Sensea, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

hallo dames

ik zit met een dillema. het is hier al vanaf dat we uit bed kwamen donker en regenachtig. en sinds een kwartier ook onweer. volgens mij sloeg hij daarnet ookal ergens ind e buurt in want echt een megaknal met lichtflits.

nu ben ik niet bang van onweer en mijn kinderen ook niet. maar nu moet de jongste naar de logo. en die moet dan zeker 20 minuten op de fiets bij de oudste. ( vanwege onze verbouwing logeren we nog steeds elders) en dat vind ik toch minder leuk.

zouden jullie wel of niet gaan. als ik afzeg kost me dat ergens in de 20 euro en een boze dame. nu heb ik liever een paar levende kinderen en ik wil ook niet dat de jongste bang wordt door de onweer als hij buiten is.

wat zouden jullie doen. ze moeten over 15 min weg.

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    blup, moeilijk moeilijk.... niemand die even kan rijden, buurman ofzo?
    ALs een taxi goedkoper is dan 20 euro kan je dat nog doen?

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Als het niet echt nodig is dan zou ik niet gaan. Ik moest vanochtend zelf wel door de regen en onweer om naar m'n werk te gaan. Ik ben zelf niet bang voor onweer, maar zo open op straat vind ik toch wel wat anders.

4. Classic

Classic Niet meer actief

als ik niet met een vervoer met rubberen banden plus een dak boven me hoofd heb, bel ik af..!
    Vind onweer maar niks! dan maar een boze/woedende dame en 20 euro lichter

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik ben daar niet zo van.. Vorig jaar is er hier nog een vrouw van de fiets geknald, opslag dood!;) Met onweer kijk ik dus wel uit, tuurlijk zal het vaker goed gaan, dan niet.. Maar toch..

Is de taxi idd niet goedkoper, of is dat niet meer te redden??

Gr.
    Carlien

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik zou echt niet door de onweer fietsen. Dat is gewoon gevaarlijk. Heb ik wel 20 euro voor over ;)

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

taxi wordt zeker duurder dan die ruim20 euro en we hebben geen vervoer. die zijn allemaal werken helaas. ik heb het al geprobeerd.

mijn vriend belde net dat inderdaad de bliksem is ingeslagen op het industrie terrein een eindje verderop. die had eerder vrij en zat net op de fiets naar huis en schrok zich ook lam.

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik zou ze lekker thuis houden..

9. Classic

Classic Niet meer actief

thuis houden dus!
    lekker afbellen!

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

normaal ga ik ook iedere dag naar buiten met de kleine maar zolang het onweert ga ik dus echt niet..

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    mijn zoontje moet vanmiddag naar de psz,om half 1 moet ik weg. Ik ben dus wel bang voor onweer,en als het weer niet opgeklaard is ga ik dus niet,ook niet met de auto.
    Dan maar thuisblijven en binnen picknicken en cake-jes bakken ofzo....

12. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Ik zou ook niet op de fiets gaan..
    Ik twijfel al zo met de auto weg te gaan, 45 minuten rijden..

13. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Mamamadelon, klinkt gezellig! :)
    Jammer dat ik nog geen kinderen heb..

14. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik zou zeker niet gaan..

15. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb net afgebeld. ik zeg dit ga ik niet doen 2 kinderen 20 minuten door dit weer sturen. ik zeg stuur maar een rekening. ik zette me al scharap want meestal doet ze snel moeilijk. nou , zegt ze. vanwege je situatie ( ben slechtziend en mag niet auto rijden of fietsen zelf vandaar dat de oudste moest fietsen) begrijp ik dat je moeilijk zit.ik vind het zelf ook akelig weer nu. ik stuur je dit keer geen rekening. dat vond ik wel lief.

bedankt voor jullie imput.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik blijf ook 'lekker' thuis met onweer en deze hoosbuien, we zijn een beetje voor de tv aan het hangen, wat duurt de dag lang als je niet even lekker naar buiten kan! Straks met Eva maar koekjes bakken ofzo :)

17. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Helaas moet ik straks ook door dit weer naar buiten! Hopelijk gaat de onweer langs ons heen dus dat we er geen last van hebben, want vind auto rijden met onweer ook niet zoveel aan, maar moet naar het ziekenhuis en die afspraak kan niet verzet worden!

@ TS wel fijn dat de mevrouw je nu geen rekening gaat sturen!

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik had hetzelfde gedaan blub,fijn dat ze zo reageerde.

19. tulip

tulip Niet meer actief

wij zijn vanochtend wel naar de peutergym geweest, maar met de auto. Ik ga ook niet een kwartier fietsen in dat weer hoor. Verstandige beslissing en netjes dat ze het niet rekent.

20. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Ik was ook niet gegaan en wat fijn dat ze toch begripvol reageerde!

Deel Deze Pagina