Hoi allemaal, Vlak voor kerst zijn mijn man en ik 20 jaar samen. We willen dit graag vieren door het kerst weekend een bijzonder weekendje weg te zijn met onze kinderen (bijna 3 jaar + 5 jaar). Wie heeft er ideeën voor een leuke locatie? Een aantal afwegingen voor ons zijn: We hebben geen vaccinatie, dus qr code kan door vooraf te testen, maar dit kan niet 4 dagen op rij. Het weer: deels indoor is fijn, voor het geval het slecht weer is. Kosten niet té extreem hoog. Bedankt voor het meedenken!
Bonte Wever Assen ? Ik heb geen idee. Ben ook niet gevaccineerd. 39 weken zwanger. Wil me erna wel vaccineren maar ik zit ook een beetje met dit probleem. Hoe kunnen we een doop plannen voor ons kindje. Met onze familie ..Zelf zijn we in maart 12.5 jaar getrouwd en dat jaar ook 20 jaar samen. Hoe gaan we dit vieren.. Zijn de eerste vaccins weer uitgewerkt enz enz... Ik wilde ook nog ergens gaan eten onlangs maar Mijn man kreeg zijn QR niet op telefoon en ik heb geïnformeerd maar ze moeten bijna allemaal meedoen met de check. Dus ik dacht laat maar. Succes !