Disney films voor 2jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roozjuh, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ts maar je tikte je laatste reactie om 17.30 en toen stond hij al te tikken voor de 3e keer? Dus voor die tijd had hij hem al 2 keer gezien terwijl het buiten ook geweldig weer is? Dat vind ik wel apart... Vind je dat zelf niet zonde?

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    o ja vele films kijken we hier en vooral de oudste is er gek op, jongste ook trouwens
    nu is happy feet erg leuk (het stukje met de zeeleeuw is eng, maar voor de rest wel leuk) en ice age vinden ze ook erg leuk echt zo'n zondags film (als het regent met gezinnetje even tv kijken, spannende stukjes doorspoelen)

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zoon vindt de klassieker 101 dalmatiers mooi. Maar ik zit er wel bij, want als Cruella de ville binnenstormt zet ik hem zachter of spoel even door.

Laatst The fox and the hound geprobeerd, maar vond hij niet leuk en Pinoccio ook niet echt.

Junglebook is vooral leuk vanwege de mooie vrolijke liedjes waarop je kan dansen!

Maar hij kijkt maar een half uurtje, langer houdt hij niet vol. Daarna gaat hij dus ook uit.

Ik vind veel moderne Disneyfilms veel te eng of zielig. Bambi of Lion King is toch compleet niet geschikt voor een 2-jarige!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lovelydk: mijn zoon had een mega drama dag en wilde niet eens van de bank af komen, laat staan naar buiten gaan.

Maar heb idee dat jullie(meeste/sommige) denken dat mijn zoon van 7 tot 19.00 tv zit te kijken. Nou nee absoluut niet. Hij mag tekenfilm kijken (en ja van begin tot eind) en dan is t gewoon lekker spelen

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bambi is wel een oudje ;) (1942!!!).. maar het schieten en de brand zijn inderdaad misschien niet zo geschikt (maar dan kan je 'm toch ook even doorspoelen?)

6. zogelukkig

Tuurlijk is Bambi oud, maar steeds gerivived de afgelopen jaren. De muziek is soms ook heel eng in die Disney-films, daar is mijn zoontje heel gevoelig voor.
    En wat is het nut van een film kijken voor een kind van 2? Ze snappen het toch niet helemaal als ze zou oud zijn.

Ik maak dankbaar gebruik van Uitzending gemist en Youtube; zoek korte filmpjes en series (koekeloere, zandkasteel, sesamstraat, teigetje en pooh) van max een half uurtje.

Geen Disney, maar wat mijn zoontje ook erg leuk vond was de serie van Otje.

En Mickey Mouse clubhouse, daar heeft hij een dvd van gekregen. 5x 23 minuten, dat is net lang genoeg.

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Die van ons is he-le-maal fan van 'Het grote verhaal van Winnie de Poeh', die film zou ze het liefst de hele dag door kijken.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Helemaal eens en of ze het nou snappen of niet.. er zijn zoveel leukere, grappigere en nuttigere dingen te doen dan 75-90 minuten voor een tv te zitten...

De muziek had ik nog niet aan gedacht.. dat merk ik bij Fantasia (het oudje)

Ik ben zelf een Disney / Pixar spaarder maar mijn zoontje kent Kung Fu Panda van een plaatje maar meer ook niet... waarom zou ik het aanzetten? Hij geniet van 1 aflevering Zandkasteel of nog steeds Bumba, Teletubbies of Bob de Bouwer..

9. zogelukkig

Spaar je ook concullega Dreamworks? Ik vond Antz destijds zo leuk. Die moest het toen opnemen tegen Pixar's Bugs Life. Gaat helemaal offttopic dit, haha!:D

10. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Mijn dochter houdt het ook alleen vol bij Winnie de Poeh, Plop, Zandkasteel enz kijkt ze 5 minuten en dan loopt ze weer weg, dus wie weet waar hij wel geboeid door raakt.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee, ik ben nog niet helemaal gecharmeerd... komt nog wel hoor! hahahaha... mijn absolute favoriet: Hercules... zoooo gelachen!

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    De musicals van nijntje (nijntje is er weer, nijnje op vakantie) zijn hier een grote hit. Alleen jammer dat je 's avonds in bed zelf nog die liedjes aan het zingen bent.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wup, dat is ook wel een goeie. Nijntje. Maar net als de nummers van woezel en pip blijven die dus ook in je hoofd hangen :p

14. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier zet ik een disneyfilm aan voor mijn dochter en ondertussen zit ik de hele film te kijken en is zij na een paar minuten alweer iets anders aan het doen. Ondertussen komt ze af en toe even kijken maar nooit heel lang achter elkaar.

Hier is dochter trouwens gek op Hopla, zit bij Tele2 in het menu. (Soort tiktak)

Deel Deze Pagina