Een bewerk programma voor foto's. Het liefst 1 die gratis is of een gratis trial heeft. Ik heb vandaag prachtige foto's gemaakt van mijn zoontjes en wil ze even mooi bewerken zodat ik ze kan laten vergoten voor in onze nieuwe woning. Iemand een goede tip??
Wat wil je er precies mee doen? Picasa is lekker makkelijk, kun je een hoop standaard dingen mee doen. Gimp is ingewikkelder, maar daar kun je ook véél meer mee..
Bijvoorbeeld de achtergrond mooi doortrekken (noem je dat zo :-?) en wat waziger maken. Picasa heb ik al wel heel veel mee gewerkt, maar is toch wel wat beperkt. Is gimp een 'makkelijk' programma?
Gimp (of de 30-dagen versie van photoshop.) Met gimp kun je bijna alles wat je met photoshop ook kunt, dus dat is wel een aanrader. Als je geen ervaring hebt met fotobewerken is gimp misschien wat ingewikkelder dan de andere programma's die er te vinden zijn, maar er zijn veel goede tutorials te vinden, en als je er éénmaal mee kan werken is dat altijd handig als je eens iets met foto's wilt doen!
Makkelijk is Gimp niet, maar als je er inderdaad tutorials bij pakt en alles stapje voor stapje doet (en dan zo'n 20 keer opnieuw ), lukt het wel!
Mommy, die heb ik al verbruikt Bij mijn moeder thuis heeft mijn zusje een laptop vol met programma's als photoshop en co, daarom vind ik het zonde om daar zelf ook nog geld aan uit te geven. G89 Is pixel express vergelijkbaar met line camera?
Met picmonkey heb ik zojuist precies het effect weten te creëren waar ik naar op zoek was, dus ik ben helemaal blij!