Camper locatie tips gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamy

Tamy Actief lid

22 nov 2010
    181
    0
    0
    Lieve meiden,

Voordat ik zwanger werd heb ik een weekendje vrijdagavond t/m maandagochtend een camper gehuurd. Dat leek ons (man, zoontje van 2 jr en ik) een leuk idee. Nu ben ik 31 weken en dit weekend pikken we de camper op. Klein probleempje, we hebben geen idee waar naar toe.... We willen zaterdag ochtend weg rijden. Klassiek geval van slechte voorbereiding. Kan gewoon niet zo goed kiezen nu. Ben flink dik dus lange afstand rijden heb ik niet zo zin in. Moet wel leuk zijn voor onze kleine die in de middag ook nog slaapt. Ik heb echt geen idee, bos, pretpark etc.... Zwaar inspiratie nodig....

Iemand leuke ervaringen en/of ideeën?

Alvast bedankt voor het delen.

Tam

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wij hebben een sta caravan op de julianahoeve in Renesse een 5 sterren camping en kei leuk! Niet te ver in jou geval. En ook niet onbelangrijk er is animatie !

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet niet waar je woont - maar wij hebben afgelopen weekend op landal rabbit hill gestaan. Kamperen was vrij goedkoop vond ik - prachtig in het bos, leuke speeltuin, zowel binnen als buiten :) . Leuk zwembadje en heerlijk in het bos.

Laarsjes aan en gaan :)

In de omgeving heb je een prachtig park (bos en dal) , wat naast de Apenheul ligt, en ook Julianatoren is daar vlakbij. Allemaal binnen 10 minuten afstand.
    Ik vond het helemaal leuk en jammer dat we er maar één weekendje waren!

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn ouders hadden heel hun leven samen een caravan en/of camper; en ik wilde even meegeven dat ik (en de overige kinderen ook) het liefst langs de snelweg sliep :cool: Heerlijk dat gesuis op de achtergrond.

Sowieso wel een snelweg-liefhebber wat dat betreft.

Het rijden an sich moet echter niet 18 uur duren ;)

5. Tamy

Tamy Actief lid

22 nov 2010
    181
    0
    0
    Kijk dit zijn de tips. Wij wonen bij Utrecht en het is zo'n hele leuke mini VW camper. Dus als het regent hebben we een probleem:D

Ga gelijk even checken!

Laat de tips maar komen.

6. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Op camperforum staan veel plekken waar je mag en kan staan.

7. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Camperplaatsenlijst

op deze site staan een heleboel camperplaatsen, wij hebben pas een VW T2 camper gekocht, dus ik ben ook flink op zoek naar leuke camperplaatsen.

succes!

8. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik heb ook nog een leuke app uit de playstore, die heet camperplaats. tis een blauw plaatje met een P en een campertje erop. die vind ik op zich nog handiger, staat ook bij of er een douche is of toilet etc.

9. Lentes

Lentes Niet meer actief

Wat een leuk idee!
    Waar heb je de camper gehuurd?

10. Tamy

Tamy Actief lid

22 nov 2010
    181
    0
    0
    Wij hebben de camper via Groupon bij camperexperience in oudewater. Leek mij een romantisch idee.

Nou zat ik in mijn droompje wel met een fles wijn bij de camper, nu dus met een dikke buik. Hopelijk kan ik wel een beetje rusten maar we gaan er gewoon voor.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wij hebben op camping emmen in Schoonebeek gestaan (Drenthe) daar kunnen die kleintjes heel de dag spelen met de speeltoestellen en al het speelgoed wat er ligt. Plopsaland is daar dichtbij net als de dierentuin, emmen centrum, een tropisch zwembad en indoor speelplaats.

Tis alleen wel erg stil in t laagseizoen maar wel goede douches enzo. Zr hebben ook een website.

Deel Deze Pagina