Disney infinity

Discussion in 'De lounge' started by tinkerbel, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Ohhhh, ik weet wel dat ik geen kind ben maar deze wil ik zelf ook wel heel graag hebben als mega disney fan:D:D:D
    zit er echt heel erg aan te denken om hem te gaan kopen. is er iemand die hem al heeft aangeschaft toevallig? hoe is ie;)

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Geen idee! Maar ik weet wel dat ik ook dit soort dingen leuk vind.
    Wij hebben een spel van Disneyland waarmee je opdrachten moet doen in het park. En spellen kunt doen om meer munten te verdienen. Zo leuk!!

3. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Skylanders achtig toch? Denk wel dat hij hier snel in huis is want stiefzoontje is bijna jarig en dit is het nr 1 kado dit jaar ;)

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Als je zo'n mega Disney fan bent, moet je eens op een Disneycruise gaan door het Caraïbisch gebied. Echt wat voor jou! :D

Disney Cruise Line Official Website Ik heb ze wel gezien in Miami en Port Canaveral, de Disneycruiseschepen, wat FANTASTISCH!!

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Ik zat net op you tube nog eens naar het promo filmpje te kijken, denk dat ik het wil hoor! ha ha

Minerva@ ik zal eerst even de loterij deze maand gaan winnen, ha ha

6. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Komt bij ons op de sint/verjaardag/kerst verlanglijst. Thijmen wil hem wel graag. Ik ga tussen nu en dan even de aanbiedingen in de gaten houden.

7. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Komt ook een nieuwe skylanders in oktober ;) Skylanders swapforce

8. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Geldklopperij ;) Kan je weer nieuwe mannetjes kopen. Heb er al ongeveer 50. En de oude werken nietmeer op de nieuwe.. Maar het is wel leuk, moeten ze ook bij nadenken dus dat vind ik er wel leuk aan. Ik vind de Disney spellen eig vrij moeilijk.. Kan er ook aan liggen dat we een wii hebben natuurlijk.

9. Wij hebben hem gister voor de wii gekocht. Met een cars set en mike uit monsters en co.
    Zijn nu een weekendje weg, ga hem straks uitproberen.
    Ben heel benieuwd!

10. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Volgens mij zouden de oude poppetjes ook gewoon moeten werken op de nieuwe skylanders.

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Ben heel erg benieuwd! :D

12. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

Jan 27, 2008
    957
    0
    0
    Mijn man is hem nu halen als verassing voor de kids :)

13. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Ben benieuwd

Sommige van de eerste reeks werken ook op deze maar andere dan weer niet.. Zo zal het nu ook wel zijn.. Maarja. Mario blijft ook Mario, al 30 jaar.

14. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

Jan 27, 2008
    957
    0
    0
    De kids vinden het geweldig, vanavond wil mamma :)

15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en ik heb hem ook gekocht:D en hij is geweldig!
    Maar wel ingewikkeld, ha ha.

Misschien kunnen we mekaar een beetje helpen?

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Hier alleen de eerste en tweede Skylanders! Swapforce ga ik echt niet halen! Wordt me veel te duur en veul te weinig ruimte.
    Is die Disney er ook voor de x-box?

17. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Kwijl kwijl kwijl
    Dit zou ik nou echt nog eens willen doen

18. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik zou sowieso wel eens een cruise willen maken (staat hoog op ons prioriteitenlijstje) en met kinderen erbij natuurlijk een Disneycruise :D

Ze hebben er één met een wildwaterbaan erop! :$ :cool: Deze dus: Nieuw Disney cruiseschip heeft wildwaterachtbaan - Nieuws - Droomplekken.

@tinkerbel: op zich valt het qua kosten best mee (je hoeft natuurlijk niet 2 weken te gaan, maar je kunt ook 5 dagen o.i.d.), maar het is inderdaad niet goedkoop. Als je zoiets wilt doen, moet je er gewoon een poosje voor gaan sparen en het combineren met een bezoekje aan Florida :)

19. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Been there, done that, was aaaaamazing!

20. Hij is leuk he? Wel ingewikkeld en even wennen.
    Heb nog niet veel tijd gehad maar tot nu toe zijn we er blij mee.

Ik zag dat in oktober/november weer veel figuren uitkomen. Oa ook prinsessen, leuk voor mijn dochter (en voor mij ;) )

Share This Page