We hebben eennprachtige tak liggen in de vensterbank. Zie je veel nu maar hoe deze op te leuken? Houd niet van nep bloemen.. Iemand een suggestie??
Ik zou 'm ophangen voor het raam en daar leuke hangers aan hangen met een lintje. Stoffen hartjes of van hout. Mini lantaarntje of vogelhuisje.
Erg leuk idee. Ook dat zie je veel, maar is wel erg leuk en toont ook knus. Snuffel eens bij de Action zou ik zeggen. Daar kost zo'n spul bijna niks en het is hartstikke mooi spul.
Ik hang m niet op.. Dank voor de inspiratie meiden. lief!! Dacht zelf plots door jullie posts aan dun lintje met sterretjes van origami.. 3D. In leuk turquoise, lime, rose.. Iemand een idee waar te koop?
vlakbij ons is zo een leuk winkeltje!! daar hebben ze takken met gehaakte bloemen er rond.. klinkt misschien wat vreemd maar ziet er zoo leuk uit!!
Ik heb in de keuken en bij de meiden op de kamer en mooie taak hangen. Bij de meiden handen et vogelhuisjes en verschillende hartjes in. In de keuken hartjes, lampjes en een kleine vork, mes en lepel.