@ modjes ik wist niet echt goed waar ik het moest vragen dus doe ik het hier mocht het niet goed zijn exuses hoi hoi ik het eigenlijk een vraagje ik zou graag naar de 9 maanden beurs toe gaan met mijn zwangere vriendin ik zal dan hopelijk niet meer zwanger zijn (als het goed is kom hij 1 dezer dagen) nu zal mijn kleintje dan ongeveer 3 weken zijn kan ik die kleine dan al mee nemen ik de wagen?ik heb helaas geen oma's in de buurt die kunnen oppassen en papa is er niet. nu zit ik dus er te twijfelen of ik de kleine wel kan mee nemen of dat hij daar niet te klein voor is? mag ik jullie meningen erover
3 weken is -denk ik- echt nog wel erg klein. En je kan je afvragen hoe prettig het is om met een kinderwagen over de Huishoudbeurs te lopen (de 9 maanden beurs zal nog wel gaan): Ik was vorig jaar op de Huishoudbeurs -op een woensdag, dus niet eens in het weekend- en je kon er over de hoofden lopen, zo druk was het! Het is er met zoveel mensen natuurlijk ook vrij rumoerig, of je baby daar makkelijk doorheen slaapt, is verschillend per kind, denk ik. Ik zou het dus niet doen.
Ik zou het ook niet doen. Veel te veel lawaai voor zo'n kleintje. En ik denk dat jij daar op dat moment ook geen zin in hebt. En of je het een hele dag volhoudt? Zwanger zijn is heel wat, maar na de bavalling had ik heel veel last van mijn buikspieren die weer op z'n plek moesten komen. Ik kon echt niet lang wandelen. Laat staan slenteren.
Ik zou het ook niet doen. Ik was 3 weken na de bevalling al heel blij als ik uberhaupt even naar de winkel in het dorp kon lopen. (heb wel een ks gehad, maar toch, als je een knip ofzo hebt gehad lijkt me dat ook niet echt lekker lopen) Afgezien dat het voor zo'n heel kleintje ook wel heel veel is.
Ik ben toen Julian 4 weken was naar de Jonge gezinnen beurs geweest. Hij heeft geen last gehad van de drukte maar we zijn ook niet echt heel lang geweest, alleen de ochtend. Dus voor de grote drukte. Hij heeft bijna de hele tijd geslapen en ik had een jas over de kap van de kinderwagen gehangen zodat hij geen last had van alle lichten.
ik neem yenthe ook overal mee naar toe. al vind ik 3 weken wel klein. maar alsje geen oppas heb dan moet t wel. ik vind het wel belangrijk dat je je kindje over al mee naar toe neemt. dan went het daaraan. en door de drukte slapen ze meestal heen. hoe drukker hoe liever bij yenthe. als je t niet probeert weet je t niet.
3 weken vind ik wel erg pril. ligt er ook aan hoe jij je voelt natuurlijk. ik zou tezijnertijd gaan kijken of jullie er aan tow zijn. Want wie weet komt de kleine later of eerder kan ook natuurlijk.
Zelf kan ik me niet voorstellen (aangezien het bij mij nu 3,5 week geleden is dat ik bevallen ben ) dat het prettig is om op een beurs te lopen. Maar dat is wat je zelf aan moet voelen. Wat betreft je kindje.....zelf hebben wij ons mannetje al meegenomen afgelopen maandag naar de Ikea en dat ging reuze goed! Meneer heeft de hele weg er naar toe, in de Ikea zelf en terug geslapen. In het restaurant heeft hij ook keurig zijn flesje leeggedronken. Maar ik denk dat dat per kind verschillend is. Als ik jou was, zou ik dan pas beslissen of het goed is om te gaan, voor jezelf en voor je kindje! Succes met bevallen trouwens!
Ik denk dat het voor je kindje niet veel uitmaakt, maar denk dat jij er eerder niet aan toe zal zijn,. Ik kon toen ook nog niet slenteren en na lang lopen voelde het alsof alles van onder uitzakte en dan in die drukte, het zweet breekt me nu al uit als ik er aan denk!
ik denk dat ik gewoon zeg dat ik op die dag zelf wel even kijken of de dag ervoor.ik weet idd niet hoe ik me zelf voel. we moeten dan toch maar eens even kijken.
wij zijn met 5 weken naar centerparcs geweest en dat ging super. Ze sliep overal doorheen en niks geen last van prikkels. Ligt er wel aan hoe je kindje is. Ik zou zelf niet eens zoveel op de been kunnen zijn 3 weken na de geboorte. En wat doe je als je kleintje 14 dagen te laat komt?
dat komt tie sowieso niet want is hij er morgen niet word ik geholpen het weekend ik denk ook dat het erg zwaar zal zijn voor mij zal zijn.ik denk ook dat het afwachten is hoe ik me dan voel. hoe waren jullie eigenlijk in het begin zeg 2a3 weken met auto rijden mijn oma word 75 en daar zouden we op zich wel heen willen maar dat is wel 2 uur rijden wel er naast zitten hoor ik hoef niets te doen
Wij zijn met de kleine vorig jaar naar de huishoudbeurs geweest, ze was toen 5 maanden. Ik vind 3 weken wel erg jong / klein. Maar goed, dat is je eigen beslissing natuurlijk. Ik ben benieuwd of je het zelf wel aankan, de hele dag op zo'n beurs lopen (is behoorlijk vermoeiend). Het ligt er echt aan hoe snel je opknapt natuurlijk.