Yes, mijn moeder is overstag en wil nu WEL met de auto, dus we gaan rond de kerst naar disneyland Ben wel benieuwd in welke attracties je een baby mee kan nemen Ik neem aan sowieso in it''s a small world, aangezien dat lijkt op fata morgana en daar mocht hij ook gewoon mee . Maar welke attracties kan hij nog meer mee?
jee super dat het gelukt is. leuk joh. en met een kleine wil dit best hoor. onze jongen was zijn eerste keer 9 mnd. hij ging toen in its a smallworld meerdere keren vond hij erg leuk. peter pan ging hij in vond hij niet leuk dit was tegen het huilen aan is er ook donker natuurlijk. pirates was hij ook in zat wel tegen ons aan maar vond het wel leuk. carousel natuurlijk. en ook in de bootjes die helemaal achterin ben ff de naam kwijt. kasteel kun je leuk alles kijken en je kunt in die hele grote rivier boot. het doolhof van alice in wonderland. de oltimerautos. en natuurlijk alle mooie parades die vond die van ons echt helemaal super. helemaal de fantilusion die ze toen nog hadden. verder is erg gewoon heel veel te zien voor zon kleintje waardoor ze echt wel meegenieten. in de studios vond hij de stundshow ook super want daar was bliksem mc queen in en die vond hij super. toen al haha. genoeg te doen dus hoor met kleintje.
Leuk, ik kan echt niet wachten helemaal tof dat ie mee mag in pirates dat vindt mijn moeder de leukste attractie, die durft verder bijna nergens in
hihi das fijn idd kunnen jullie met zn allen. hij mag er gewoon in hoor. wel ff kijken of hij het ook zo leuk vind . op sommige stukjes is pirates jah wel indrukwekkend en dan het stukje dat je ineens naar beneden gaat. dat vond die van ons ook wel ff spannend toen. denk dat hij ook wel in ratatoullie mag dat is jah ook een fam atractie. en wat ik zo gelezen heb heel kleurrijk wel schokkende draai bewegingen maar dat is bij al die dingen zo. kan me voorstellen dat je er zin in hebt ik nu ook al en ik moet nog wachten tot het voorjaar haha
Ons zoontje is nergens écht van onder de indruk Ja, op een leuke manier, maar hij is voor de duvel nog niet bang Fata Morgana vond ie ook helemaal interessant, dus ik ben benieuwd wat ie van alles in disney vindt... Was het maar vast zo ver
was hier idd ook zo. eerst was de reis al interessant want hij heeft toen de hele weg niet geslapen we vertrokken rond 5 uur smorgens en dan 7 uur rijden maar nog geen slaapje van een half uur haha en dat met 9 mnd. toen daar aangekomen was ook alles leuk overal naar wijzen en steeds van die grote ogen haha. zo leuk die kleintjes dan. en lachen de hele tijd jah behalve dan peter pan toen scheelde het echt niet veel of hij begon te huilen maar waren net op tijd klaar haha. ik ben ook erg benieuwd hoe het volgend jaar bij ons gaat het is dan toch 5 jaar later hij is dan bijna 5,5 als we heen gaan ipv 9 mnd haha. en dan wil onze meid die dan bijna 9 is vast in de space mountain ed weer een hele andere ervaring als met kleintjes haha. erg is dat het dat wachten. ik wachtnu al sinds vorig jaar augustus. toen hadden we al geboekt voor dit jaar april maar toen was mijn man er ineens niet meer dus nu voor volgend jaar omgeboekt pff het duurt nog zoooooo lang en ik wil zoooo graag haha. maar jah meer tijd om te sparen nu voor leukedingen haha.
Het is ook echt wel een soort van verslavend, naar disney. Vind ik tenminste. De laatste keer was voor ons 2 jaar geleden en het was de eerste keer met mijn man samen en we hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Het was zelfs zo erg dat we allebei met tranen in onze ogen liepen dat het alweer zo snel voorbij was. Ik moet zeggen dat ik ook wel heel erg ernaar uitkijk om weer in de tower of terror te gaan . Mijn man vindt dat doodeng en dan geniet ik alleen al van zijn reactie
haha das helemaal leuk idd ik was daar nog niet in. de eerste keer was 11 jaar geleden voor ons tijdens huwelijksreis hihih. maar toen was die er nog niet. en de andere keren was ik met mijn oma en nichtje een keer met mijn moeder en de laatste keer dan al met de kindjes. en tjah niemand die daarin durfde haha. en alleen vind ik dus echt niet leuk. dus tenzij onze oudste dit keer wil wrd het hem weer niet. al vind ik het nu al eng dat ze in space mountain wil haha ze is een dunnen spriet en ben altijd bang dat ze uit zulke beugels floept . is ook echt zo mooi daar. ml vind het allemaal wel best die wil ook niet zo vaak eigenlijk maar jah als ik dan met goeie aanbiedingen kom kan ik hem nog wel eens overhalen haha. de vorige keer had ik een 4 dagen aanbieding en beide kids dan gratis eind mei. en dit jaar zouden we 5 dagen voor 500 euro met zn vier ook een kopje vond ik. en daarom mocht ik hem ook boeken hihihi want vind 100 euro per dag voor 4 man niet slecht. met hotel ontbijt en entree. en nu word het dan 6 hele dagen volgend jaar. voor 640 euro ook nog goedkoop hihihi in cheyenne hebben kids hun eigen bed. doen dan ook nog een dagje parijs want die kan er dan makkelijk af haha. en het is hier dan paasvakantie (ned volgens mij nog niet) dus geen gedoe met vrij vragen ed ook wel fijn. jah ml moet vrij vragen maar dat heeft hij nu al aangevraagd. al was dit de vorige keer ook zo haha en toen mislukte het dus ook uiteindelijk. maar dit keer wil ik echt haha leuk he al die voorpret vind ik ook altijd zoo leuk
Alles in Fantasyland sowieso, pirates, Astro orbiter (kan ook de naam van dat ding zijn in de VS, daar zijn wij het laatst geweest) maar iig die rakketten in discoveryland. Buzz lightyear, in de studios playhouse disney, volgens mij heeft bijna alles in Toy story land wel een height limit dus dat zal dan niet, maar moet sowieso zeggen dat ik geen fan ben van de Franse Studios (of nou ja, Disney Paris in het algemeen, geef mij maar Disneyworld haha)
Disneyworld gaan we ook sowieso ooit nog heen, als ons zoontje wat ouder is. Maar daar moeten we nog wel flink voor sparen .