Haai haai wij willen tussen 6 en 13 juli lekker ertussen uit.. liefst benelux.. maar als iemand DE tip elders heeft hoor ik het ook graag.. maar ik heb dus twee ontzettend ondernemende jongetjes..... de jongste rent alle kanten op... dus ik wil eigenlijk iets met omheining.... Weet iemand wat leuks??? ik was helemaal verliefd op de nijntje caravan van keycamps... maar die is 2000 euro voor 11 nachtjes.. vind ik echt te zot voor woorden... Ik ben benieuwd of iemand anders nog wat leuks weet!! Liefs Muis
ik google me rot.... als ik daar wat zou kunnen vinden had ik hier niet gereageerd!!!! maar ik vind dus niks!!!!!!!! en als ik al wat vind is het niet meer beschikbaar... maar ik vraag gewoon om een goede tip.. iemand die al een keer ergens is geweest....... niet hoe ik beter kan zoeken
Wij zijn vorig jaar naar Limburg geweest daar hadden we een huisje met super grote tuin en omheining "de leistert" in roggel
Landal hochwald heeft kinderbungalows met omheinde tuin. Staat ook een speeltoestel in enzo. Verder ook een leuk park met overdekte speel plek en zwembad.
Zag dat je landal al had gezocht, heb je ook bij roompot gekeken? Park in scharendijke heeft ook huisjes met omheinde tuin.
op marktplaats zoeken naar een particulier die zijn caravan verhuurd. vaak hebben die gewoon een omheinde tuin itt een huurhuisje op een park. en vaak goedkoper ook
Wij zijn een paar weken geleden hier naar toe geweest: Vakantiehuis Pierette in Dinant huren bij Belvilla. De tuin is echt gigantisch en afgesloten.. Super mooi huisje hoor!!
volgens mij heeft cp ook omheinde tuinen bij de kinderbungalows, in elk geval bij de eemhof, die is echt fantastisch helemaal nieuw met binnenspeeltuin, ,maar ook bijna helemaal volgeboekt. Ben zelf naar roompot weerterbergen geweest, daar hebben de kinderbungalows ook een omheinde tuin. Is alleen omheind voor 3 huisjes aan elkaar zeg maar. Dus ze kunnen wel naar de buren lopen maar niet naar de straat. Zijn wat verouderde huisjes maar een leuk park
De katjeskelder van roompot heeft omheinde tuinen. Wij gaan nog een extra midweekje naar roompot bospark 't Wolfsven in een kinder stacarvan met omheinde tuin met speeltoestellen. Dat is de eerste keer voor ons daar. Ze zijn er nog en weer in prijs gezakt ook