Co-sleeper voor aan heel laag bed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door humptydumpty, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Weet iemand hier of en waar ik deze kan krijgen? Ons bed is echt heel erg laag en het lijkt me wel fijn als de co-sleeper precies even laag is (anders rolt de baby straks 's nachts op mn hoofd :p).

2. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    De bednest kan heel laag gaan - is een Engels merk (waar ik woon) mAr misschien ook in Nl te verkrijgen? Ons bed is ook heel laag :)

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jup de bednest kan heel laag en heel hoog. In nl tegenwoordig bij heel veel babyzaken verkrijgbaar.

4. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Wij hebben ook een zeer laag bed en een cosleeper. Deze hebben we via bed4baby.nl. Dat zijn prima basic cosleepers voor een niet al te gekke prijs. Bevalt ons heel erg goed.

5. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik heb er eentje van MP (30,-) en we hebben de poten ingekort. Ideaal!:)

6. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben een ikea-bedje en dan een lange zijkant eraf gelaten. Balkje aanbrengen ter hoogte van het onderste gat, dat het bed wel 'bij elkaar blijft' zeg maar. Dan is de onderkant van het matrasje (dus de lattenbodem) ca 20 cm van de grond, denk ik. En dan kan je kiezen welk matrasje je erop legt om op de juiste dikte uit te komen. Wij hebben er een matrasje in van ca 15 cm dik, maar ze zijn er ook van 10 of van 12 cm bijvoorbeeld.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Gewoon een ledikant nemen, zijkant eraf en daarvoor in de plaats, onderin een balkje tussen hoofd en voeteneind. Paar extra gaatjes voor de (lagere) bedbodem en klaar. Ik had zelf een ikea hensvik co sleeper van de ikea. Via marktpaats voor 15 euro. 4 gaatjes erin en bedbodem kon lager.

Deel Deze Pagina