disney of efteling...

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat zullen we doen?

1. efteling, met 1 overnachting {2 dgn park}

2. disneyland met 1 overnachting {2dgn park}

3. disneyland met 2 overnachtingen {3dgn park}

4. anders.... {licht je antwoord ff toe, andere ideeën zijn welkom}

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    owja, reis boeit ons niet zo.
    eigenlijk was de planning naard e ardeche te gaan maar er is iets fout gegaan waardoor het niet doorgaat [en bedankt campingeigenaar grrr] dat is ongeveer 14 uur rijden met pauzes.
    Kids hebben schermpjes achterin, 1 krijgt bumba ander dora en knallen maar.

en het is ook ons huwelijksreisje waaaa maak me gek

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik zou de Efteling doen, voor de oudste is die kamer natuurlijk al gaaafffff

en Disney zou ik doen als ze allebei figuren kunnen herkennen

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou naar de efteling gaan.

Disney is heel erg leuk hoor, maar dat is gewoon leuker als ze wat ouder zijn.

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    De Efteling kan je al gauw een dagje heen, en omdat dit zo speciaal is voor jullie trouwen zou ik voor Disney kiezen.
    Evt. een hotel buiten Disney, dit scheelt enorm qua prijs. Maar dit is natuurlijk aan jullie.

Wij zijn vorig jaar met onze dochters (3 en 2 jaar, toen) naar de Efteling geweest. Leuk, dachten we, het sprookjesbos vinden ze vast geweldig....nou niet dus, dat was het enige waar ze helemaal niets mee hadden! Haha!

Een hele fijne trouwdag en een leuke huwelijksreis!

5. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Anniek:veel goedkoper denk je?
    Ikh eb eens op kras.nl gekeken maar ik ben 660 kwijt voor santa fe {járen geleden ook eens geweest} en bij die magic circus 658 dus precies hetzelfde...

Had hem ook ergens zien staan voor 600 euro of zo.
    Maar goed,Magic Circus vind ik persoonlijker toch wat meer hotel dan Santa Fe.
    Ik bedoel je bent misschien net zoveel kwijt maar de service enzo is dan toch beter in het M C hotel.

In ieder geval een fijne trouwdag en een leuke huwelijksreis.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    efteling kan je nog altijd naar toe een dagje dus is naar mijn inziens niet zoveel bijzonders (kan je vaak ook ergens wel sparen voor korting)

Ik zou Disney kiezen en dan lekker op gemakkie doen, er is genoeg te doen voor kleinere kids hoor!

Maar het is ook gewoon heel magisch vond ik de keren dat ik er was, vooral ontbijt ofzo met die figuren is echt te gek als je klein bent (en dat ben ik in mijn hart haha)

KOMT VAST GOED!!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.351
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb niet gestemd omdat ik een optie mis....

Ik zou denk ik nu naar de Efteling gaan en dan in Bosrijk, het nieuwe huisjespark. En dan 2 nachtjes, zodat je lekker op je gemak kunt doen en 2 dagen naar het park. Het is hoogseizoen, dus in 1 dag red je het nóóit naar mijn idee in de Efteling.

Disneyland vind ik persoonlijk nét te kort voor maar 3 dagen..., hoogseizoen, 2 parken... en met kleintjes is het denk ik wel érg dicht op elkaar alles, te gepropt allemaal en te druk dus.

Maar oke, Bosrijk is nog gloednieuw dus ziet er nog hartstikke mooi uit ook nu... verder zit het lekker in de bossen -dus met warm weer ook heerlijk.

--> dus 'anders' gestemd, dat zag ik later :p

Deel Deze Pagina