In de meivakantie zitten wij in de buurt van kinderdijk. Leek me wel leuk om er een x heen te gaan want ben er nog nooit geweest . Is het de moeite waard en ook leuk voor kinderen (7 en 9).
Wij zijn vorig jaar met onze 3 jarige geweest. Was leuk maar ons kind houd erg van varen dus we wisten van tevoren dat dat waarschijnlijk wel een succes zou zijn
Ik woon daar vlakbij en kom er regelmatig. Ik vind het niet bijzonder speciaal voor kinderen. Er is wel een oud gemaal dat je kunt bekijken, waar wat interactieve speel/leerdingen staan, dat is wel leuk. Een rondvaarttochtje maken is misschien ook wel leuk en soms kun je een van de molens bezoeken. Reken er niet op dat je er een hele dag zoet kan brengen, maar het is toch wel leuk om een keer gezien te hebben.
Het is leuk om een keer gezien te hebben als je toch in de buurt bent. Wij waren er (voor corona) eens in de zomervakantie en toen hebben we ons met name vergaapt aan de bussen vol Chinese toeristen en Italiaanse campers. Dat vonden we eigenlijk bijzonderder dan de molens