Hoi dames, Gisteren heb ik een starters set voor van die ge nagel lak gekocht op de huishoudbeurs ( met een led lamp voor het uitharden ) werkt fantastisch ! Maar nu wil graag gewoon kleurtjes in de winkel kopen of op Nederlandse webshops . Welke gebruiken jullie ? Liefs mjs
Ik gebruik de base en topcoat van allessandro en als kleurtje gebruik ik alessandro of sensationail. Over allebei tevreden.
ik koop mijn gellak hier Bluesky Gelpolish - Nagelgroothandel Noord-Holland daar zijn ze 7,00 per stuk (komt wel btw overheen) en vaak ook aanbiedingen voor 5,95 per stuk. verzendkosten zijn maar 2,95 dus in ieder geval goedkoper mijn gelpolish dan bi de drogist!
Welk merk en waar staat de stand? Ik ga morgen en wil heeeeeeeeel graag zo'n set! Wat kost die? Ze hebben pakjes bij bol.com ook!
Tico , het heet ziplac en hij staat ik de beauty en Fashion hal geloof ik en het setje kost 59,95 . Ik heb het vanmorgen gedaan en het zit als een huis veel plezier op de beurs
Ik heb de set! Ga hem vandaag proberen! Hoe bevalt het tot nu toe, zit het nog steeds goed? Je kan hem wel bestellen in een shop maar niet tegen beursprijs. In de shop is de set 85 euro, op de beurs vanaf 49 euro.
ik gebruik gewoon mn eigen nagellak en doe daar overheen gewoon de doorzichtige gel laag. werkt ook gewoon ik loop nu al 2 weken met een wit randje op mn nagel en verder gewoon naturel en de eerste nagels beginnen nu een beetje af te bladderen...
Hoi tico , het zit echt heel mooi , ik heb er al een poef mee gehaakt en de babymeubels in elkaar geschroefd en mijn moeder heeft er mee behangen en we zijn nog steeds krasloos , echt een toppertje wat mij betreft Leuk gehad op de beurs ?
Ja, was weer super! Blijf me er alleen over verbazen wat een agressie en hebberigheid de foodhal altijd met zich meebrengt haha. Ben daar hard weer weggerend. Voor de rest heerlijk gewinkeld. Wat vond jij ervan? Heb er al zin in om straks mijn nagels te gaan doen. Ben er erg blij mee!
oh echt waar ? nee ik ben de foodhal niet in geweest , we hadden er geen puf meer voor . ik vond het super leuk, ik zou nog wel een keer willen ...
OPI, maar dat gaat via de salon. Soms ook Shellac, maar OPI is veruit het beste, blijft gewoon ruim twee weken perfect zitten!
Het word elk jaar erger lijkt wel! Wij hebben alles gezien, vind wel dat er veel exposanten al jaren staan. Maar blijf het leuk vinden