Hoi dames, Ik ga de kamer van mijn dochtertje opnieuw inrichting,en zoek allerlei spullen van de prinsesjes van disney. Heb jij nog wat spullen van disney dat je kwijt wilt,laat me weten. Weet je waar ze iets van prinsesjes in de aanbieding hebben. Help me out!
Hoi, Bij de Zeeman hebben ze vaak leuke dingen van disney en vooral prinessen en winnie de pooh zag ik bij ons liggen. En de Kruidvat heeft ook leuke dingen liggen voor een leuke prijs. Veel succes met zoeken.
Thnx. Ik ben van de week geweest,maar ik zag vooral kleertjes niks speciaals voor de kamer.Misschien dat het per winkel verschilt. Hier in den haag is het dan minder.
Ik heb leuke schilderijtjes bij de wibra en de kwantum weg je zou daar eens kunnen gaan kijken? En bij de kwantum hebben ze ook wel lampjes en gordijnen enz. Bij de leenbakker hebben ze hier ook wel eens princess dingetjes.
Ik heb bij de Praxis veel zien hangen van Disney Princessen. Je kunt ook hierop kijken: http://www.mytoys.de/catalog/show/KID/de-mt.lc.lc01.24/ Ik heb laatst bij deze webwinkel besteld en ben erg tevreden met de service en levering.
ik heb vandaag bij de zeeman een muursticker van een paars/roze kasteel gekocht en het is tevens een groeimeter.. vond hem erg leuk
Ben van de week bij een andere vestiging geweest van zeeman,vond daar een kussen en een prullenbak van prinses en een fleecedeken. Nog tips? Hier is de kwantum helemaal leeg,geen prinsessenspullen meer.Ga wel een kijkje morgen nemen bij de Wibra.
Alles is in het duits,leveren ze ook in NL? Ik zie wel een paar goedkope spullen die ik ergens anders duurder zag.
Ja klopt, het is een duitse website. Ze leveren in Nederland. Verzendkosten zijn EUR 5,95. Ik had allerlei Fisher Price speelgoed besteld. Hier heb ik kraamcadeaus van gemaakt.