Ik kreeg vanochtend een mail van Wij Fotoservice. Vandaag kan er een foto op aluminium worden besteld. Van 45 voor 20 euro, dus wel een mooie korting. Maar ik kan nergens op internet vinden of mensen er ook echt blij mee zijn. De webwinkels die het aanbieden zijn er lyrisch over, maar ik ben benieuwd of dat ook echt zo is. Dus: wie heeft er thuis een foto op aluminium laten drukken? Op de aluminium kant of op de witte kant? En hoe bevalt het?
Wij hebben voor mijn ouders vorige week (zucht) bij Wij Fotoservice op aluminium laten drukken. Als je de foto in het programma zet, kan je zelf kijken wat je mooier vindt : wit of aluminium. Het is een erg dunne plaat die je met bevestigingsmateriaal binnen krijgt. Qua foto moet je een beetje denken aan een foto op canvas, dus zonder lijst/passepartout. Onze foto vond ik ietwat donker zonder passepartout, maar het is wel erg mooi. Zeker licht foto's lijken me super! Kwaliteit en levering is bij Wij netjes en snel.
Dank je! Klinkt goed. Nog meer ervaringen? Weerspiegelt het ook, dat je niets van de foto ziet als het licht er op valt?