help welk hotel??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kim90, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    K word gek van het zoeken.

K wil dus met die van mij een weekendje naar een hotel voor zijn verjaardag.
    Ik zie ZO veel! Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen.

nu vroeg ik me af: welk hotel is jullie goed bevallen ?!

:D

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    misschien handig om eerst te bedenken wat je wilt
    :p

welke stad, wat voor een omgeving, prijsklasse, eisen

3. Dina23

Dina23 Actief lid

13 mei 2013
    125
    0
    16
    Rotterdam
    Golden Tulip in Rotterdam bij de erasmusbrug. Goeie prijs en kwaliteit en super mooi uitzicht en heel veel faciliteiten!!!

4. topper12

topper12 Niet meer actief

Inderdaad, wat wil je: kust, bos, stad, platteland? Rust of actie? Etc.

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    NH Hotel in Zandvoort is ook super goed!
    We zijn er al een paar keer geweest voor een weekendje weg :)

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wij hebben dit weekend overnacht in v/d Valk Harderwijk en dat is echt een geweldig hotel. Heel schoon, ruim, luxe en een heel uitgebreid ontbijt :)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Best Western heeft sommige goede hotels :)

8. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Nou budget tot 200 euro en het si wel leuk om een beetje in de buurt van een leuke stad te zitten :) dank voor de tips ga zo geliJk even kijken !

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    NH Veldhoven vond ik erg leuk.
    Mainport Rotterdam schijnt ook erg apart te zijn (sexspeeltjes in de minibar).
    En ik hoor veel goeds over de SS Rotterdam op Katendrecht.
    NH Kijkduin is ook leuk, lekker aan het strand.

10. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Kijk eens bij actievandedag.nl

11. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Hotel Walram in Valkenburg is erg mooi.
    Het Fletcherhotel op Ameland is ons ook prima bevallen.

12. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Voordeeluitjes.nl
    Zoweg.nl

Hier staan leuke en betaalbare weekendjes weg op.

Je kan de hotels altijd ook ff nachecken op zoover.nl mocht je iets zien maar twijfelen.

Alvast veel plezier!

13. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik ben wel te spreken over de Sandton hotels. Heerlijke bedden! Ik zag net in mijn mail de nieuwsbrief voorbij komen met daarin een aanbieding voor een weekendarrangement voor Glow in Eindhoven. Ik weet niet wanneer je wil gaan, maar als je op de korte termijn weg wil zou ik daar naar kijken want het ziet er supermooi uit.

14. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Van der Valk Akersloot heb je geweldige suites!
    Zwembad Suite, heb je een zwembad op je kamer. Of de Hollywood suite met rond bed en een danspaal in de kamer (whaha!) Afrika Suite met een sauna en whirlpool.

15. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ohhhh leuke ideeen allemaal ga ze allemaal bekijken haha ! Bedankt allemaal!

16. Evientje

Evientje Niet meer actief

Burgh haamstede ik geloof hotel ter duin, super hotel. Lekker bij het strand pannenkoekenmolen in de buurt, vlakbij Zierikzee, neeltje jans etc.
    Hebben daar tijdens concert at sea overnacht, is goed bevallen staat bij ons op het lijstje nog een keer!

17. Als je niet op de prijs hoeft te letten; De suite in Fletcher Hotel Marijke in Bergen.. Wauw, wat een kamer! 2-persoons jetstream, privé sauna, inloopdouche, heerlijk bed.. Echt, dat is zo romantisch, perfect voor een weekendje samen (en ook leuk met kind erbij, trouwens).

Bij NH wordt heeeeel veel bezuinigd. Alleen nog maar witte eieren, in plaats van bruine, want die zijn goedkoper. De broodjes zijn kleiner gemaakt, zodat de gasten minder 'verbruiken'. Iets te vroeg inchecken mag niet meer zonder bijbetalen. Geen gratis kranten meer in een hoop hotels. Het personeel moet elkaars taken overnemen als er een tekort is, terwijl ze die functie eigenlijk helemaal niet beoefenen, e.d. Ik zou NH lekker overslaan!

Mocht je een Fletcher-hotel overwegen; Kijk eerst héél goed op Zoover. Scoren ze lager dan een 7,5; NIET DOEN! Wij hebben de afgelopen 2 jaar in een stuk of 10 verschillende Fletcher-hotels geslapen, en we hebben kamers gehad die varieerden van een hok met schimmel, scheuren in de muren en smerige bruine vlekken in de vloerbedekking, tot kamers met een prachtige, luxe badkamer en een strakke, moderne inrichting. Bizar hoeveel verschil in die hotels zit!

18. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer

Hee wat een goeie en fijne tips ! Dank je !

19. Ik zag net dat je budget 200 euro is.. Dan moet de suite in Hotel Marijke ook wel lukken volgens mij! :D

Wij hebben het daar echt heerlijk gehad. Zou er graag nog een keer heen willen!

20. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Jeetje wat een verschil in kamers daar dan zeg!! Wij hebben in hotel marijke zo'n 2 jaar geleden een gewone kamer geboekt, dat was echt slechter dan slecht! !! De deur kon niet eens helemaal open zo klein was het. Deur kwam gewoon tegen het bed aan. Wij hadden ook geluk dat we een normaal postuur hebben want alles daar boven had niet eens door de inloop van de douche gekund zo smal was het!! En heel oud!!! Ook slecht parkeren!

Deel Deze Pagina