Haai, Ik ben nu al aan het kijken voor de zomervakantie volgend jaar (komt door dit snertweer denk ik), maar het lijkt mij erg leuk om naar Menorca te gaan en dan naar Royal Son bou. Ik heb reviews gelezen en het ziet er super uit, maar mijn vraag is eigenlijk: bij welk reisbureau hebben jullie geboekt? En is dat goed bevallen? Liefs Tumtummetje
Wij zijn twee jaar geleden op vakantie geweest naar Menorca en zaten ook in Son Bou. De appartementen hebben een mooie locatie alleen zouden wij de volgende keer niet voor Son Bou als plaats kiezen. Maar het ligt eraan waar je van houdt.
Royal Son Bou is helemaal super! Appartementen (de gerenoveerden) zijn mooi en ruim, eten perfect, dicht aan zee dus veel pluspunten. Maar in de nabije omgeving is er echt niets te doen. Je zal dan een auto moeten huren om nog iets te willen zien...je kan dan naar de prachtigste baaien gaan. Ik weet zo niet meer welke reisorganisatie we geboekt hebben, maar ik zou zeer zeker ook even kijken wat je kwijt ben als je via bookings.com boekt en de tickets apart. Kan me herinneren dat we toen veel goedkoper uitkwamen. Want royal son bou is niet goedkoop Transfer iets van 20 min vanaf luchthaven. Alvast veel plezier met uitzoeken
Bedankt voor jullie reacties! Ik had idd al gelezen dat er in het dorpje zelf niets te doen is, maar Dat maakt ons niet echt uit. We zijn namelijk van plan om er een auto te huren en zo het eiland verkennen. En onze kids zijn dan 3 en 5 jaar, dus ik denk (hoop) dat we ons goed kunnen vermaken bij het hotel zelf. Ik heb even gekeken bij bookings.com, maar kan het niet vinden? Xxx Tumtummetje