wat is stich dan precies ook weer heb er wel veel over gelzen enzo maar ben dr dus nog niet weer geweest. en praten ze frans dan want daar verstaan wij dus ook echt niks van he. dat vind ik dan wel weer jammer van zon park dat ze er niet engels spreken in shows. is wel logisch natuurlijk want het is in frankrijk maar toch disney is zon groot wereldwijd iets dat je dan toch zou verwachten dat ze wat meer engels erin gooiden.
@mama suus: Stitch is in 2 talen gelukkig, versta ook echt geen frans. Je hebt over de hele dag frans/engels. Hoe gaat het met de zoektocht? Al leuke aanbiedingen gezien? Gaan jullie ook als je zwanger tegen die tijd bent? Gr, Tinkerbel
ooh gelukkig want dat frans hihihihi. snap dr echt niks van. ben nog niet echt wat geweldigs tegengekomen en ben nog druk aan het uitzoeken wat nou het goedkoopste is want ben niet van plan 1000 euro of meer neer te leggen. is nog ff doorzoeken dus. en we wilen ook niet buiten disney want willen gewoon met shuttlebus heen kunnen en niet steeds met de auto heen en weer. en als ik in die tijd zwanger ben gaan we gewoon hoor. ligt er aan hoever ik dan ben. als het nu gelukt is zit ik dan op ong 4 a 5 mnd en dat wil nog best denk ik dan. we gaan toch al niet in de achtbaneneomdat yasmine mee is en vind het beetje ongezellig alleen in de rij te moeten staan. dus als ik dan te dik ben geeft het niks hihihihi. ben namelijk toen ik zwanger was van haar met 7 wk naar walibi geweest en heb haast alle achtbanen gehad hihihi was geen probleem ging alleen niet in van die misselijkmaak dingen haha want degenen met wie ik toen was wisten nog niks.
@mama suus: Ga je nu nog zonder jaarkaart? Of heb je mannetje lief zover voor een jaarkaart meteen? Als je zonder jaarkaart gaat wil ik ook wel eens voor je zoeken op internet? Ik heb toch niet veel te doen (thuis mama) ha ha. Gr, Tinkerbel
nou heb dus nog geen idee wat beter is of goedkoper zo las ik eens ergens dat je een jaarkaart er al uit hebt als je meer dan 2 dagen gaat. dus dat het dan goedkoper is als 2 dagen met arragement maar goed heb dus geen idee. ben dr zelf nog niet zoveel aan toe gekomen want mijn vent is gister wer thuis gekomen en ik heb mijn meisje erg ziek (beste keelonsteking en hoge koorts) dus niet zoveel tijd hihi. we willen dus het liefst 4 dagen en dan in jan of feb. zou mooi zijn nog begin jan als je die kerst dignen nog hebt he lijkt me toch wel leuk. en weet uit ervaring dat het eind jan juist heel goedkoop is omdat er dan niks speciaals is en heel veel dingen van kerst ed in de uitverkoop dus dat is ook leuk. (ben 2 keer die periode geweest) en feb het je geloof ik dan weer chinese nieuwjaar das ook welleuk
@mama suus: Fijn dat je mannetje weer thuis is, wel zielig dat je kleine meisje ziek is. Sterkte. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat een jaarkaart er inderdaad na 3 keer al uit is, maar de Room Only schijnt zo ontzettend duur te zijn. Ik heb tijd zat, ga wel even voor je surfen, hoe oud is je kleine meid? Heb je voorkeur hotel? Gr, Tinkerbel
dat is lief van je. ons meisie is 2,5 dus telt nog niet officieel mee. en voorkeur hebben we niet echt als het maar goedkoop is en er een shuttlebus is dus niet buiten disney. willen toch ook een beetje de sfeer en steeds met de auto heen en weer vind ik niks. alvast bedankt dan in ieder geval voor het helpen.
@mama suus: Ik heb even naar de datums gekeken, en de Kerstperiode loopt dit jaar maar tot 6 Januari. Alles na die tijd heb je kans dat er nog wel een kerstboom staat maar geen kerst shows meer of kerstparade. Dus je moet maar even bedenken of je voor 6 Januari dan wil. Kerst begint op 8 November. Gr, Tinkerbel
hihi nou idd. nou we willen dus eigenlijk het liefst 4 dg en 3 nachten en zou dus helemaal mooi zijn als we 1 dag en nacht gratis kunnen maar jah dat is per periode verschillend welk hotel enzo. en in de eerste wk van jan lijkt ons ook wel wat. en dus gewoon eind jan als het dan heel erg veel goedkoper is is dat ook nog een optie. of dus feb hihi veel opties dus. (met chinees oudjaar) dit jaar word in ieder geval niks meer. dus sowiezo 2009. thanks
@Mama Suus, Zijn de geselecteerde Disney hotels anders niets voor jullie. Bijvoorbeeld het Mytravel Explorers Hotel of het Dreamcastle. Die zijn een stuk voordeliger en zijn door Disney zelf geselecteerd. Het enige verschil is dat er geen Disneyfiguren rondlopen maar wel andere figuren. Je word dan ook met een shuttlebusje naar het park gebracht, hooguit 3 minuten van de ingang afstand. Groetjes Elvira
@Elvira: Santa Fé is uiteindelijk nog goedkoper dan die geselecteerde hotels, wij wilden dat namelijk ook doen vorig jaar. Bleek Santa Fé iets van 50 euro goedkoper te zijn. Nou waren wij wel in de zomer hoor, dus misschien dat ze buiten het seizoen wel goedkoper zijn. Gr, Tinkerbel
@mama suus: Goed nieuws! Van 1 Jan t/m 4 Feb is het 4 dagen/3 nachten 1 dag/nacht gratis. Geld voor alle Disney hotels alleen niet voor Davy Crokett (maar die wil je toch niet omdat je daar met de auto naar het park moet) Nou wilde ik kijken voor prijsopgave maar ze vragen om een geboorten datum van het kind, en elke keer als ik wat verzin dan zegt hij ongeldig. Dus heb je voor mij de geboorten datum van je kleine meid. Als je niet hier op forum wil zetten kan je me ook PB hoor. Gr, Tinkerbel
tinkerbel heb je ff een pb gedaan hoor. en ik was er idd ook al achter dat santa fe vaak nog goedkoper is ook en ander is volgens mij alleen kyriad goedkoper maar daar kan ik ook naast zitten. santa fe zijn wij altijd nog geweest en vind dit een leuk net hotel. en is te lopen of met de bus dus dat is super. cheyenne lijkt me ook leuk maar moet niet teveel schelen qua prijs want slapen en ontbijten er toch alleen jah miss ook avond eten dat hebben we andere keren ook bijna altijd gedaan omdat je dan niet hoeft te wachten en het is niet duur hihihi
hey hey hier nog een disney fan! ik heb echt alle films en ik heb sinds 2 jaar zelfs een echte disney kerstboom.ik heb toen allemaal ballen en slingers gekocht in disneyland ik heb ook nog 14 knuffels staan hier en een paar beelden hoezo fan
@blusvrouw: Hoi, Welkom. Gezellig. Ik ben ook helemaal weg van dat kerstwinkeltje wat in het kasteel zit in Parijs. Heb er 4 jaar geleden een geweldig mooie kerstsok gekocht. Gr, Tinkerbel
Nieuwe vraag: Wat is je favoriete restaurant in Disney en welk gerecht? Die van mij is Annette's Diner (de Onion Burger) Gr, Tinkerbel
heb echt geen idee, we zijn een keer in pirates geweest. was met mijn oam en nichie en hebben er echt heerlijk gegeten. wel wat prijzig maar mooie sfeer. mijn nichie en ik hadden getrakteerd omdat we de reis van oma hadden. was echt helemaal gek van het toetje. was fruit in een suikergesponnen bakkie echt super. verder vond ik bij de wild west show het ronduit slecht en verschrikkelijk duur. we zijn nog eens in steakhouse geweest was ook niet je van het we hebben eerst een uur moeten wachten voor we aan de buert waren. verder hebben wij eignelijk alleen in hiotel gegeten want steeds als wij ergens wilden reserveren was het vol of op een onmogelijke tijd terwijl we met 2 of drie man waren erg jammer dus. en natuurlijk de mac hahaha favoriet nog ff voor het naar de hotelkamer gaan een hamburger voor onderweg hahaha
wij eten eigenlijk het liefst in de hotels , de buffetten zijn erg lekker . Zeker bij Newport Bay was het erg leuk. Maar meestal gaan we voor Santa Fe (hihi ik typ al automatisch Santa Fae ) . Lekker eten (hoewel sommigen dingen wat vetter, maar de salades zijn ook erg lekker, en de zalm en de... hmmm haha) . Maar oke. Ik ben wel benieuwd naar de antwoorden. Wij hebben 2 in Cafe mickey gegeten, maar dat viel erg tegen. De sfeer was super (eten met disney figuren) ! Maar het eten dus niet geweldig. Vandaar dat wij nu aankomende keer voor de 2e keer Teatime erbij boeken.
Ik vond het eten bij Buffolo Bill wel lekker. En bij Pirates wil ik zo graag een keer eten (maar is zo duur en veel vis) Wat ook echt een aanrader is, is in de Village: Kings Ludwig's Castle