Disney

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tinkerbel, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    En favo lunch dan?

Ik ben verslaafd aan Cowboy Cookout (vooral de kip!)

Krijg nu al honger, ha ha

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ludwig wilden we ook een maar ja raad het al vol hahaa.
    en pirates is idd erg duur maar jah vonden dat wel kunnen aangezien oma onze komplete reis betaald had met vliegtuig dus ach kan het wel keertje toch.

en wij de wild west was wel lekker opzich maar niet voor de prijs vond prijs kwaliteit niet erg kloppen.

en lunch eeh broodjes van smorgens en mac hahaha

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Mijn man is het ook eens hoor met je over Wild West show eten (ha ha)

Ik hoorde gisteren trouwens dat de Lion King show vervangen gaat worden door een Stich show.

Wel leuk weer eens wat nieuws, Tarzan mag van mij ook wel eens weg.

Gr, Tinkerbel

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik ga voor de lunch meestal naar Casey's. Lekker een hotdogmenu scoren.

En wat vinden jullie van de Brownies dan in Disney? Als we gaan neem ik altijd een paar brownies mee. De lekkerste ever.

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oh, die zijn inderdaad erg lekker de Brownies!
    Ben alleen wel altijd super vol daarna, jeetje wat zijn die machtig zeg!

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jaaaa de brownies ooooh die zijn zo mega lekker. zo lekker heb ik ze nergens anders gehad en krijg ik ze zelf ook niet. echt super. nam ook altijd mee naar huis en had er altijd wel een voor savonds op de kamer hahaha zo lekker.

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wij zijn dit jaar ook voor het eerst bij Planet Holywood wezen eten, was erg lekker alleen de omgeving doet een beetje rommelig aan.

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Iemand misschien anders nog wat leuks te vertellen over een ander pretpark?

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou nee andere pretparken zijn zo gewoontjes hihihi, disney is nog steeds favoriet her hoor. al wil ik nog eens naar warner brothers is een uurtje rijden vanaf hier dus dagticket moet dan kunnen dachten wij. maar dan moet eerst de kleine meid wat ouder zijn denk ik.

heeft iemand anders nog iedeeen voor een prinsessne kamer van disney natuurlijk hihihi.

ons meisje heeft net een nieuwe grote meiden kamer. en in prinsessenstijl natuurlijk met prinsessenbed hihihi zon mooie zwartmetalen bedbank idee. met rose muskieten net. de wanden mooi lichtrose en een muur met gliters en een muur lichtblauw. hihi had ik eens op een disney dvd gezien hoe je een prinsessenkamer maakt.
    we hebben oude klerenkast 2 kleuren rose gemaakt en heb nog een tv kastje die ik nog ga schilderen en glimmers erop ga plakken.

maar verder zou ik nog wel wat extras willen . hihihi

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Als je van iemand een dia pro. kan lenen, kan je een muurschildering maken van een disney prinses.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    had ik ook al aangedacht jah maar ken niemand met zon ding.
    en jeh ebt ook wel van die dingen van disney zelf maar weet niet tot hoe groot die gaan die zijn dan voor gewoon papier he.

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Weet je waar je ook nog even kan kijken voor leuke Disney kinderkamer dingen bij:

www.toybarn.nl

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Het is alweer bijna Halloween in Disney! Ik ben er nog nooit in die tijd geweest, iemand van jullie wel?
    Ben op zich wel benieuwd hoe dat zou zijn.

Gr, Tinkerbel

14. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Het is super leuk met Halloween! Ik ben er 3x in die periode geweest. Er is zoveel te zien en te doen! Heksen,Pompoenen, trick or treat. En het Halloweenliedje blijft nog dagen in je hoofd zitten!

Aargh ik wil weer!

15. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ook ik ben gek op Disney en dan vooral de prinsessen. Hoe kan het ook anders met 2 dochters, heb m'n eigen prinsesjes haha. Koop ook van alles waar ze op afgebeeld staan. Beeldjes, schilderijen, koekblikken... het m'n hele vitrinekast vol staan met van alles! Als ik verjaardagskaarten krijg dan staan er prinsessen op afgebeeld, kerstkaarten die ik verstuur staan ze op afgebeeld. Oh ja en Tinkerbell vind ik ook helemaal leuk!
    M'n oudste dochter van bijna 2 jaar & 10 maanden is helemaal gek op Knorretje, ze sleept haar knuffels overal mee naartoe, haha. Zijn haar beste vrienden! Loopt hij ook rond in Disneyland Parijs? Vraag me echt af hoe ze zou reageren als ie op haar af komt lopen, hahaha!
    Ik ben helaas nog nooit in Disneyland geweest, zou zo graag een keer gaan, maar volgens mij is dat gewoon te duur voor ons om met z'n viertjes te gaan. Moet dan maar even hard gaan sparen en wie weet over een paar jaar. En dan het liefst met kerst! Haha, alleen met het zien van die reclame's droom ik al weg. Elke keer als ik een reclame zie roep ik 'daar wil ik heen'! Net een klein kind, maar het is ook zo'n mooie magische wereld, geweldig!
    Het liefst wil je dan natuurlijk in zo'n luxe Disney hotel, maar ik las net een paar pagina's terug dat dat 1058 euro voor 2 nachten voor 2 personen is *slik*, dus dat zal er niet inzitten, haha!
    Hoe duur is het Santa fé?

Jeetje, wat heb ik zitten ratelen! Heb ik wel vaker last van de laatste tijd :)

Helemaal leuk, dit topic!

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai

dalilah, als het goed is is die prijs dus van santa fe das het goedkoopste hotel
    het ligt ook aan de periode dat je gaat. kerst is echt mega duur. en met zijn viertjes wil wel hoor ze hebben meestal wel ajkties met kids gratis ed dus dat scheelt en het ligt aan welk vervoer je neemt vliegtuig is duur tgv iets geodkoper en bus nog weer goedkoper. en met de auto jah dat ligt eraan waarop je rijd.

begrijp je helemaal wat betreft die prinsessen das hier ook zo ons meisje vind het ook echt geweldig heeft dus ook prinsessen kamer. ze is 2,5.
    knorrtejte heb ik nog nooit zo gezien daar ze zit wel in een show maar weet niet of die er nog is ik dacht het wel. maar ja is alweer drie jaar trug mijn laatste keer dus heb eht geen idee.

17. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Dalillah:

Ze lopen allemaal rond hoor de winnie the pooh figuren, alleen winnie zelf zie je bijna nooit omdat die altijd half dood geknuffeld word door kinderen (ha ha)
    Er is ook op het moment een Winnie show voor kinderen.

Gr, Tinkerbel

18. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Voor mensen die met de kerst een keer wat goedkoper willen:
    Er staat in de Veronica gids echt een super aanbieding voor Disney!

Gr, Tinkerbel

19. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    @mamasuus, ja ik heb het even bekeken en Santa fé is idd het goedkoopst. Wanneer we gaan, gaan we gewoon met de auto denk ik. Zie het inderdaad staan, kids gratis! Dat is altijd fijn natuurlijk, haha.
    Leuk, een prinsessen kamer! Wij zijn van plan om te gaan verhuizen, dus heb hier niks bijzonders met haar slaapkamer gedaan, maar ik was ook van plan om in het nieuwe huis dan een prinsessenkamer voor haar te maken, begin nu alleen te denken dat ze een Knorretje kamer toch leuker gaat vinden, haha!

@Tinkerbel, Oh wat leuk dat Knorrie er ook rond loopt, haha, zal ze echt geweldig vinden! Geloof het graag dat Winnie dood geknuffeld wordt :)

Wat voor aanbieding is dat dan tinkerbel? Je maakt me erg nieuwsgierig hahaha.

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Dalillah:

3 dagen feest in Disney heet het. Van vrijdag 21 nov tot 23 nov 2008.
    Je zit in hotel Cheyenne of Davy Crockett.
    Voor 2 vol: 223 euro.
    Kinderen tot 6 jaar gratis.
    Het is met eigen vervoer of met Oad bus (maar dan komt er 63 euro per persoon bij)
    Komt uit de Veronica gids van deze week.

Gr, Tinkerbel

Deel Deze Pagina