dalilah, knorretje is toch ook rose dus je kunt eerst knorretje doen en altijd nog over op prisessen hihi. hier heb ik drie wanden lichtrose en daarvan 1 met glitters erop en dan nog en wand lichtblauw. mooi metalen bedbank met dan zon muskietennet rose. en verder de meubels gewoon rose je kunt er dan nog alle kanten mee op knorretje spulletjes of prinsessen spulletjes. tinkerbel, wat een superaanbieding zeg dat is dus ook nog altijd het proberen waard. is dat dan pp of totaal? zal eens kijken of ie ook op internet staat dan.
Tinkerbel, bedankt voor de info! Mamasuus, Hahaha, ja idd, daar had ik nog niet aan gedacht, goeie oplossing Die aanbieding van Disney: http://www.oad.nl/veronica Ik kom dan toch op ongeveer 450 euro uit met z'n 4'tjes
Ja, maar voor de kerst periode is dat dus echt niet duur! En er is dus een extra avond openstelling! @mama suus: ik weet niet of de aanbieding ook voor het buitenland geld hoor, want jij zit toch in dld? Tinkerbel
ik heb echt mega gekwijlt bij al die spulletjes hihi. zit nog te twijfelen tussen dekbedden want zitten aantal mooie tussen. wil dr onder de kerstboom een nieuwe geven ze heeft al een met prinsessen maar jah een dekbed is niet genoeg. en heb nog aantal mooie lampen gezien wil straks nog eens een nachtlampje voorop een kassie wederom twijfel ik hihi. maar gaat zeker goedkomen voor de kerst haha. en idd is kerstperiode normaal echt mega duur wij kwamen uit op ong 800 zonder reis dus dan is dit echt koopje.
Kijken jullie wel eens Extreme Homemakeover? Krijgen ze een prachtig nieuw huis, en vaak een hele week naar Disney!
hoi meiden, nou wij hebben dus geboekt, een week vroeger dan gepland omdat de datum dat we wilde al vol zat. We hebben dus zaterdag geboekt voor 18 november! Eerder boeken kon niet, omdat ik 3 weken geleden geopeerd ben aan een fistel, dus we moesten echt afwachten of ik wel genoeg hersteld was. Maar oke, ik vind het toch wel erg spannend. We zijn al 4 keer geweest inmiddels (onze 1e vakantie samen, later een keer gewoon, de 3e keer werd ik er ten huwelijk gevraagd, de 4e keer was ik 26 weken zwanger... en nu , de 5e keer met baby) maar dit is dus de eerste keer dat we met onze dochter gaan. Ze is dus nog erg klein, precies 4 maanden op het moment dat we gaan. Enerzijds denk ik; ach faciliteiten genoeg. Verder hebben we een heerlijke voetenzak gekocht en een lekker skipakje (nouja bijna haha, via marktplaats, woensdag ophalen) . Maar toch.. Zou ze nog in de bak passsen (en willen). Ziet ze niet TE veel? Krijgt ze het niet koud? Wat als ze daar ziek wordt? Wat als ze nog meer last van haar tandjes krijgt? (heeft ze nu al erg last van) . Allemaal vragen.. pff. Maar oke, we gaan met nog een stel (nichtje + partner), en m'n nichtje werkt dus in de kinderopvang en is dol op m'n dochter, dus dat scheelt hulptroepen hihi. Maar oke... zijn er meer die het weleens gedaan hebben met zo'n kleintje? Jammer genoeg is It's a small world gesloten trouwens als we gaan, maar ja. Verder verblijven we trouwens in Sequia Lodge.
Oh, Leuk! (JALOERS!) ha ha. Ik wil ook zo graag een keer in Sequia Lodge, hun hebben ook echt een heel mooi zwembad. Wat grappig trouwens dat je te huwelijk bent gevraagd in Disney, ik ook! Alweer een paar jaar geleden hoor. En tja, de kou. Lekker z'n muts met oortjes kopen. Veel is toch binnen in Disney, komt wel goed joh. Tip voor de tandjes: Dentinox (drogist of apotheek) Veel plezier in elk geval, Gr, Tinkerbel
ik ga in december en dan is Ruben precies een half jaar. ik ben ook al een paar keer geweest. volgens mij wordt dit mijn 6de keer. heb alleen de house of terror nog niet gezien. oja en nemo geloof ik.
@Athina: Bijna hé! Leuk hoor. Als je terug komt krijgen we dan een trip report? Veel plezier hé. Gr, Tinkerbel
hihi hier is m'n reactie dan ! Het forum hier geeft niet altijd aan dat er nieuwe reacties zijn, dus dan lees ik niet en dan blijkt later dat er toch nieuwe reacties zijn, vandaar dus dat ik nog niet geweest was! Maar oke, al met al is het heeeeeel erg goed gegaan en ben ik erg trots op m'n dochter . Ze heeft zich erg goed gehouden. De heenweg in de auto duurde lang. We hebben er 7 uur over gedaan in plaats van de 3.54 u die de tom tom aangeef. Nu rekende ik wel wat extra hoor, maar 3 uur extra niet! Smorgens om half 6 weggereden. Ik heb uiteindelijk gekozen om geen flesje te geven omdat ze die vaak pas om 8 uur krijgt smorgens. Om half 7 werd ze wat jengelig, toen ben ik achterin gaan zitten. Uiteindelijk heb ik onder het rijden de fles gegeven. Eenmaal in de file (stilstaand) heb ik haar even uit de maxicosi gehaald en bij me genomen en ook later heb ik dat in de file nogmaals gedaan. We zijn in totaal 1x lang en daarbij nog 2 x kort gestopt. Op zich niet zo veel dus. Maar oke, in Disney zelf: Fae was nogal verkouden, dus we hadden haar goed aangekleed, lekker skipakje aan en in de wagenbak. Dat ging prima. Ze sliep lekker veel in de wagen en tussendoor speelde ze een beetje met onze handen of met haar bijtring. Omdat ze al niet lekker was, hebben we ervoor gekozen haar er veel in te laten en dan zelf maar even te wachten. S avonds had ze helaas koorts, 39,4 dus een zetpilletje gegeven en de volgende ochtend nog 1. Die dag dus ook niet het skipakje meer aangegeven en met dekentjes gewerkt. Dit ging prima. Overigens was ze de hele tijd vrolijk en gezellig naar ons toe. Op het kingsize bed op de hotelkamer heeft ze heerlijk liggen spelen. Zowel smorgens, want dan namen we haar telkens even bij ons, als smiddags als we even terug gingen. Ook de grote spiegel op de slaapkamer vond ze geweldig haha. De disney figuren tijden Tea Time vond ze interessant, maar eigenlijk was het restaurant zelf nog veel boeiender. Al die lichtjes en die nieuwe geluiden! Fae is verder qua attracties alleen meegeweest in Buzz - 2 x achter elkaar in de buikdrager, de medewerkster vond haar superlief haha en Fae vond buzz erg interessant. En ze is in Honey I shrunk the audience geweest. Vond ze niet zo leuk, ze was erg moe toen en uiteindelijk viel ze tijdens de voorstelling bij me in slaap. Van de slang schrok ze nog even wakker en toen sliep ze weer verder . De ochtenden en avonden in het restaurant gingen verder erg goed! Hoewel ik wel merkte -ook misschien omdat ze niet zo lekker was- dat ze zelf weinig at. Ze vroeg pas laat een fles en 1 dag vergaten we het gewoon bijna, omdat ze er dus zelf niet om kwam, het was toen 17.45 en toen moest ze flesje 3 nog hebben! We hebben 1 maal gebruik gemaakt van de babyverzorgingsruimte. Werkte prima, hoewel het er drukker was dan verwacht! De verschoonbakken voor de baby's in het park vond ik trouwens wel erg fijn. Simpel, maar veel praktischer dan die opklap dingen die je hier in NL veelal aan de muur ziet hangen. En verder toen m'n man en ik even met z'n 2en waren (we zijn met 4 volwassenen geweest) hebben we gebruik gemaakt van de babyswitch bij Indiana Jones. Werkte echt perfect! Ik was als 2e gegaan en via de speciale ingang was ik gelijk aan de beurt voor de attractie! Maar oke, veelal dus een praktisch verslag , maar het ging dus erg goed, maar we hebben haar meer in de wagenbak laten liggen dan ik verwacht en van plan geweest was . Met 8 weken bijvoorbeeld zijn we naar de efteling geweest en toen is ze mee in de draaimolen geweest. Maar nu was ze gewoon niet zo fit, dus hebben we dat veel minder gedaan. Wel is ze met Minnie Mouse en met Pluto op de foto geweest , erg leuk! En oja, achteraf merkte we wel, dat je veel langzamer bent door zo'n kleintje. En de winkeltjes waren natuurlijk ook niet zo gemakkelijk te doen met de wagen. Maar ach; dan bleef 1 van de mannen bij de kinderwagen We hebben in elk geval wel genoten van de kerstsfeer, echt heerlijk! Een volgende keer dat we gaan , gaan we dus zeker weer deze periode, maar dan als fae een jaartje of 2,5 of 3,5 is...
Blij dat het leuk was. Jammer dat arme Fae niet lekker was. Ik vind trip reports altijd erg leuk, ik dacht stuur zelf maar even brutaal een mailtje (ha ha) Zijn jullie nog wezen zwemmen? Ik hoorde dat het zwembad in Sequia Lodge namelijk erg mooi schijnt te zijn. Trouwens wel raar dat de tom tom 3 uur aangeeft, uit welke provincie kom je dan?
3.54 , dus bijna 4 uur... Wij kwamen uit de buurt van breda dus dat scheelt, we zijn die nacht blijven slapen bij de vrienden met wie we gingen. Dus dan zit je maar een half uurtje van de grens vandaan. Sequia lodge heeft een leuk zwembad, maar het is niet zo heel erg warm. Ik heb zelf niet gezwommen, ben wezen kijken, maar mijn man en onze vrienden dus wel. Maar die hebben vooral in het bubbelbad gezeten. Nadeel is dan ook weer wel, dat je het bubbelbad alleen kunt bereiken vanuit het gewone zwembad. Dus ook als je -lekker warm- weer het bubbelbad uit gaat, moet je eerst door het gewone -toch al koudere- bad... bibber dus! Maar wel leuk om op uit te kijken vanaf de kant haha , die reacties van de mensen Ze hebben trouwens ook een kleine sauna en klein stoombad erbij. Die zit tegen de kleedkamers aan, dames en heren gescheiden. Maar daar kun je echt eventjes lekker opwarmen. Ikzelf en Fae hebben genoten van het bad op de kamer. De badkuip zat met 5 minuten al vol, dus dat is wel lekker . En ons bad was ietsje breder dan het bad van onze buren (we hadden kamers met een tussendeur, erg gezellig) . Onze badkamer was ook groter, toch wel praktisch. Onze badkuip had een hele stenen omranding, waar ook ruim het aankleedkussen van Fae paste (hadden we ook nog maar meegenomen, omdat ze daarop altijd zo vrolijk ligt te spelen hier thuis) . Overigens; de ruimte die wij extra in de badkamer hadden, hadden onze 'buren' in een voorstukje en hun kamer (met 2 2-persoonsbedden) was daardoor ook iets ruimer.
Vraagje.. weet iemand of je ook ergens voor vrijblijvende prijsopgave kan kijken naar Disney arrementen? Normaal kijk ik altijd naar www.disney.nl maar ik wil graag naar een prijs kijken als je met zijn 6 en gaat naar bijv Cheyenne.
Hier soms? http://www.disneylandparis.com/ en als je het daar niet kan vinden kun je ook eventjes bellen. Omdat wij een abonnement hadden, moesten we voor 'room only' prijzen, altijd eventjes bellen om ze op te vragen, die staan zowiezo nergens vermeld.