disney!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door inkie1980, 21 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    we gaan zondag een weekje naar frankrijk,in een huisje dat we van kennissen huren/lenen voor een prikkie.
    nu zitten we zo'n 1,5 uur / 2 uur van disney vandaan.
    vorig jaar hebben we ook n dagje disney gedaan maar dan om 5 uur weer terug naar t huisje.
    maar aangezien we nu 3 dagen korter erin kunnen,willen we er nog een dagje aanplakken.dus willen we nog een dagje naar disney toe gaan.maar we gaan niet einde dag helemaal naar huis weer rijden...is te vermoeiend.
    dussss
    hebben we een kamer geboekt bij t kyriad disney hotel,wat je met een pendel bus heel simpel kan bereiken met 5 min. (2 jaar geleden met zn 2en ook al eens gedaan.)

maar wat suf joh....hoe doe je dat met een kleintje....?
    je zou denken dat disney rekening houdt met mensen met kleintjes...
    nu hebben ze wel kamers met een extra stapelbed op de kamer.maar daar hebben we niks aan natuurlijk.zijn zat mensen die met een kleintje erheen gaan...
    en ik ga voor 1 nachtje niet de hoofdprijs betalen natuurlijk.
    en je kan dr moeilijk op je kamer zelf laten slapen.
    normaal in n huisje zou dat kunnen maar dan heb je nog een andere ruimte om zelf de avond door te komen.
    maar ik ga niet om 7 uur al naar bed:):)

dus hebben we bedacht dat we dr bedje in de douche neerzetten en dan zelf stilletjes tv kijken....
    dat moet te doen zijn denk ik.
    thuis slaapt ze ook in n redelijk donkere kamer,en in de winter is t ook aardedonker.
    en t is maar voor 1 nachtje zodat we de dag erna lekker fris in de middag weer naar huis gaan.(ook niet zo vermoeiend voor haar)
    ben zelf een liefhebber van disney.dus ga er graag heen..:):)
    en aangezien t niet zo ver er vandaan is en we toch misschien elk jaar t willen blijven doen (dat huisje).
    maar dan kijk ik volgend jaar optijd of ik iets van zo;n disney chaletje kan boeken voor niet te erg duur.
    nachtje in dit hotel kost ook al snel 140,-(zonder entree park hihi)

maar vroeg me af of er nog meer zijn die ervaring hebben met een kleintje en een hotel daar oid??was wel nieuwsgierig.

Deel Deze Pagina