We hebben hen gedownload. En gelijk weer opgezegd Wij zijn niet zulke Marvelfans, Pixar vind ik ook weinig aanbod, national geographic, hmmmm. Disney vinden dochter en ik wel leuk. Dus tot 12 nov hebben we de tijd om een aantal dingen te kijken, maar ik lever Videoland of Netflix hier niet voor in.
Ik heb ook al van alles geprobeerd en snap er niks van, krijg hem niet op de tv, wel op ipad, denk misschien streamen dan vanaf ipad maar ook dat lukt mij niet, zit mij nu af te vragen zal ik een chromecast er voor halen of nog een paar dagen geduld hebben dat hij nog in de lg store komt haha
Het was me bijna gelukt, met screenshare. Ik kreeg het beeld van de telefoon op de tv, naar de app gegaan, nog steeds beeld op tv ook, film aangezet, weg beeld. Kreeg wel geluid haha, maar 't beeld bleef zwart helaas. Straks na het werk maar eens goed naar kijken, vanmorgen even snel snel getest.
Wow wat een goed aanbod. Mis juist die disney films heel erg bij netflix en videoland. Heb inmiddels wel besloten dat mijn tv abo er maar af gaat. Prijs is ook echt aantrekkelijk en dat je per jaar kan betalen
Ik krijg screenshare ook niet voor elkaar dus als het je lukt word ik blij van een uitgebreide uitleg .
Ik loop vast op het betaal gedeelte. Ik heb geen creditcard, ideal kan niet, mobiele telefoon hebben we niet de goede aansluiting. Jammer, leek me wel leuk!
Jaa zo leuk! Heb m meteen gedownload en op de tv gezet via de PlayStation Dochter heeft al 3 of 4 films gekeken haha Stiekem vind ik het zelf ook heerlijk, love Disney!
Er staan wel een paar oude disneyfilms op, maar mis nog wel wat.oude films, misschien komen die in november.
Nee mij ook niet, ik kan wel via de smarthub naar samsung internet, dan naar de website van disney+ en daar inloggen. Niet ideaal maar zo kan ik wel via de tv kijken zonder dat die app erop staat. Boven heb ik geen smart tv en overweeg nu voor boven iets van apple tv of een chromecast aan te schaffen.
De app is er ook alleen nog voor lg tv's Wij hebben een samsung tv en ik cast de films vanaf de app op mijn mobiel door naar de tv via chromecast