Wie heeft ook gekeken? Ik vond het leuk (lekker comfortabel op mijn fijne bank met eten en drinken ) ik zou zoiets nooit kunnen. Ik heb nog nooit expeditie Robinson, Wie is de Mol oid gezien. Maar ik ga dit wel volgen. Ik las elders al dat de kermis exploitante familie van Monique Westenberg is. Zou ze daarom zoveel in beeld komen of sowieso tot het eind blijven en daarom al veel in beeld? Respect voor de dame v 71... Mijn lieve moeder wordt over een paar maanden 70 maar is fysiek niks meer en Alzheimer. Wat een verschil en wat knap dat deze dame het aandurft tussen veel jonge mensen.
Volgens mij kun je het niet terugkijken online toch? Alleen via een betaald platform. Dat heb ik niet en dat ga ik ook niet aanschaffen daarvoor. Het komt nog wel 2x op tv, maar dan op tijdstippen dat ik ook niet kan kijken. Dus ik denk dat ik het helaas niet kan zien. Had het wel een interessant gevonden.
Ik vind het ook leuk. Heb me wel erg verbaasd over het feit dat iedereen eten ging pakken wat ie pakken kon en weg was. Niks verdelen... En die dame met de Boerkini (???) die alleen op zichzelf is... Maar wel overal gaat liggen eten... Tja, daar vind ik ook wel wat van
Ja echt he??? Zo egoïstisch.... Ben alleen om deze reden al benieuwd hoe dit verder gaat verlopen met het eten verdelen etc
Hier ook gekeken, ik vind het tot nu toe wel leuk programma. Alleen idd dat plunderen sloeg nergens op.. ik denk van gooi alles bij elkaar en verdeel het eerlijk over het aantal personen. Wij kunnen het gelukkig wel terug kijken via ziggo.
Ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte, ze hadden totaal geen respect voor de natuur. En waarom al die niet rijpe bananen meenemen terwijl er nog zat eten op voorraad is… zo zonde.
Bezig met de 2e aflevering, (net de eerste teruggekeken) verbaasd hoe bepaalde dingen lopen. Hoop dat het nog goed komt met die vrouw die een giftige plant heeft gegeten. Weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden
Ik vond haar zo kansloos, die vrouw in burkini. Ze wilde nergens bij horen, ging vervolgens bij echt iedereen eten bietsen ‘want ik ben alleen’. Toen iedereen daar vrij snel wel klaar mee was, ging ze maar zelf eten zoeken en stopt ze gewoon per direct een zwaar giftige plant in haar mond. Je bent ergens in de jungle trien! Echt zo dom..
Dit soort programma's is dus precies de reden dat ik geen gewone tv meer kijk (behalve het nieuws of actualiteiten progamma's). Weer een concept van John de Mol met als doel een zak geld winnen en het slechtste in mensen naar boven halen, mensen uitputten, recht van de sterkste etc... We hadden al die flop met dat dansen en totaal uitgemolken progamma's met mensen op een eiland, in een huis of op een afgesloten stuk grond. Dit is weer een variant daarop. Natuurlijk hooen ze op onderlinge ruzies en kandidaten die domme of gevaarlijke dingen doen. Commerciële tv dus er moet wel sensationele dingen gebeuren.
Dat was zeker bijzonder. Ze redde haar hachie wel. Maar ondanks dat hoop ik dat ze er goed vanaf komt. Die zal dr lesje wel geleerd hebben
Waar kan ik dit programma terugkijken? Ik zie het niet bij Kijk en NLZiet staan en op internet staat het ook niet..