Milion dollar island

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 6 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Wie heeft ook gekeken?

Ik vond het leuk (lekker comfortabel op mijn fijne bank met eten en drinken ;) ) ik zou zoiets nooit kunnen.

Ik heb nog nooit expeditie Robinson, Wie is de Mol oid gezien. Maar ik ga dit wel volgen.
    Ik las elders al dat de kermis exploitante familie van Monique Westenberg is. Zou ze daarom zoveel in beeld komen of sowieso tot het eind blijven en daarom al veel in beeld?
    Respect voor de dame v 71... Mijn lieve moeder wordt over een paar maanden 70 maar is fysiek niks meer en Alzheimer. Wat een verschil en wat knap dat deze dame het aandurft tussen veel jonge mensen.

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.154
    14.900
    113
    Vrouw
    Volgens mij kun je het niet terugkijken online toch?
    Alleen via een betaald platform. Dat heb ik niet en dat ga ik ook niet aanschaffen daarvoor.
    Het komt nog wel 2x op tv, maar dan op tijdstippen dat ik ook niet kan kijken. Dus ik denk dat ik het helaas niet kan zien. Had het wel een interessant gevonden.

3. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik ga het nu even terugkijken, ben benieuwd, het leek me wel wat.

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik vind het leuk :thumup:

5. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.811
    4.585
    113
    Ik vind het ook leuk. Heb me wel erg verbaasd over het feit dat iedereen eten ging pakken wat ie pakken kon en weg was. Niks verdelen...

En die dame met de Boerkini (???) die alleen op zichzelf is... Maar wel overal gaat liggen eten... Tja, daar vind ik ook wel wat van ;)

6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Waar kan je dit terug kijken?

7. 1548

1548 Niet meer actief

3
    2
    1
    PLUNDEREN!

8. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.811
    4.585
    113
    Ja echt he???
    Zo egoïstisch.... Ben alleen om deze reden al benieuwd hoe dit verder gaat verlopen met het eten verdelen etc

9. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Ook bananen die nog lang niet rijp zijn. Waarom?

10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ik heb het niet gezien maar ik lust alleen groene bananen geen rijpe gele bananen :oops::roflmao:

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.170
    3.050
    113
    Nederland
    Ik heb even een voorstukje gekeken, lijkt me een leuk programma. Vanavond even terugkijken. :)

12. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.491
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier ook gekeken, ik vind het tot nu toe wel leuk programma. Alleen idd dat plunderen sloeg nergens op.. ik denk van gooi alles bij elkaar en verdeel het eerlijk over het aantal personen.

Wij kunnen het gelukkig wel terug kijken via ziggo.

13. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte, ze hadden totaal geen respect voor de natuur. En waarom al die niet rijpe bananen meenemen terwijl er nog zat eten op voorraad is… zo zonde.

14. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Bezig met de 2e aflevering, (net de eerste teruggekeken) verbaasd hoe bepaalde dingen lopen.
    Hoop dat het nog goed komt met die vrouw die een giftige plant heeft gegeten.

Weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden :oops:

15. Yvuna

Yvuna Actief lid

12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    Ik vond haar zo kansloos, die vrouw in burkini. Ze wilde nergens bij horen, ging vervolgens bij echt iedereen eten bietsen ‘want ik ben alleen’. Toen iedereen daar vrij snel wel klaar mee was, ging ze maar zelf eten zoeken en stopt ze gewoon per direct een zwaar giftige plant in haar mond. Je bent ergens in de jungle trien! Echt zo dom..

Mammavantwee, linnim en Bellybell vinden dit leuk.
  16. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.233
    113
    Dit soort programma's is dus precies de reden dat ik geen gewone tv meer kijk (behalve het nieuws of actualiteiten progamma's).

Weer een concept van John de Mol met als doel een zak geld winnen en het slechtste in mensen naar boven halen, mensen uitputten, recht van de sterkste etc...

We hadden al die flop met dat dansen en totaal uitgemolken progamma's met mensen op een eiland, in een huis of op een afgesloten stuk grond. Dit is weer een variant daarop.

Natuurlijk hooen ze op onderlinge ruzies en kandidaten die domme of gevaarlijke dingen doen. Commerciële tv dus er moet wel sensationele dingen gebeuren.

17. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Dat was zeker bijzonder. Ze redde haar hachie wel. Maar ondanks dat hoop ik dat ze er goed vanaf komt. Die zal dr lesje wel geleerd hebben

18. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Waar kan ik dit programma terugkijken? Ik zie het niet bij Kijk en NLZiet staan en op internet staat het ook niet..

19. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.004
    1.834
    113
    Vrouw
    Videoland?

20. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.004