Wie kan mij helpen? We willen graag naar Disneyland. We zijn gebonden aan de schoolvakantie en willen graag luxe; hotel op of aan het park, ontbijt er bij, evt diner. Hotel moet in ieder geval een zwembad hebben. Wie heeft tips qua hotel, waar we kunnen boeken, andere tips?
De minst drukke vakantie is die in het voorjaar (februari) wij gaan dit jaar ook weer en hebben het Sequoia lodge hotel geboekt op de golden forest club afdeling. Is iets luxer en zit ontbijt bij in en drinken en snacks in de middag die je op de vip-afdeling kunt eten. Ook krijg je dagelijks een hotel fastpass voor een attractie per persoon. Het hotel heeft een zwembad. Zit op een goede loopafstand,met hooguit 5 minuten ben je in de Disney Village. Wij hebben voor 5 dagen Disneyland geboekt 3x het volwassen tarief en 1x kind. Voor 1050 euro +- Je kunt ook goedkoper boeken maar dan zonder ontbijt. Wij zijn ook wel eens in Cheyenne verbleven, is een stuk goedkoper en ook prima, maar minder luxe. Omdat nu standaard het ontbijt er niet meer in zit bij Disneyland, hebben we toch weer voor Sequoia lodge gekozen. Je kunt ook diner erbij boeken, in het hotel of met vouchers in de park restaurants
@siriel, Dan ben ik idd ook benieuwd waar jij hebt geboekt. Wij zitten in een gewone montana kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen zonder ontbijt en zijn evenveel kwijt
Ik heb het even opgezocht op de reservering, 1050,99 kost het. Van 26/02 TM 02/03 Sequoia lodge Golden Forest 3 volwassenen en een kind van 6. Onder die volwassenen valt ook onze zoon van 14. Wij hebben al op 08 maart 2017 geboekt, tijdens de aanbieding. Volgens mij als ik nu hetzelfde wil boeken, ben ik veel meer kwijt. Wij komen op zondag in Disneyland aan en overnachten van zondag/maandag in Santa Fe (op zondag nog geen toegang tot het park) kost 73,33 voor 4 personen, geen geld dus. En zo kunnen we rustig aan fris en fruitig op maandag ochtend naar Sequoia lodge inchecken en gaan genieten tm vrijdag van Disneyland! Gewoon via Disneyland Nederland geboekt trouwens!
Als ik nu bij Disneylandparis.com kijk (daar hebben we geboekt) kost dezelfde periode een Montana kamer in Sequoia lodge 1425,58 zonder ontbijt van maandag/vrijdag!!? Dan hebben wij de juiste aanbieding geboekt Dan zal Golden Forest nu nog duurder zijn.
Vergelijk de verschillende landen. Zelfde verblijf kan via een ander land vaak honderden euros goedkoper. Is echt de moeite waard. En he kunt dit gewion boeken viade Nederlandse hotline. Dus kijk naar je periode en wat je wilt. Duitsland heeft bijv nu hp gratis ( brtaal je echt wel wat meer dan ned maar in vergelijk is hrt goedkoop voor eten. Want dar is echt duur. Of je moet voor de mac gaan )