Jullie zijn met z'n vieren en jullie kids zijn al wat groter, dan zou ik zeker een hotel bij Disney doen en dan heeft Sequoia een goede prijs kwaliteitverhouding en een zwembad. Heerlijk dicht bij de parken. Wij hebben 3 jonge kinderen dus dan vinden we een hotelkamer toch minder praktisch dus wij waren in Davy Crocket afgelopen herfst. Zwembad is heel mooi en netjes, personeel is ook vriendelijk maar de huisjes zijn echt basic, wel het schoonste dat ik meegemaakt heb op een park. Wij vinden Center Parcs eigenlijk het leukste maar dan wel voor wat langer omdat daar ook zoveel te zien is. Wij gaan altijd 4 nachten maar je kunt inderdaad goedkoop via Expedia een Disney hotel zonder entree boeken voor de eerste en eventueel laatste nacht zodat je de dagen ertussen volledig in Disney kunt zijn en niet onnodig geld kwijt bent. Kan helaas niet met 5 anders zouden wij dat zeker ook doen. De laatste dag gaan we altijd in de loop van de ochtend weg omdat een rit van 5 uur en het park met kleine kids heftig is. Op het gebied van eten kan ik je Vapiano aanraden, zit achter de Village en is goed een betaalbaar. Wel rond half 6 zijn anders is het bomvol. McDonald is er ook natuurlijk. In de parken is het niet veel soeps, alleen Chez Remy vind ik echt lekker persoonlijk. In het winkelcentrum val d'europe zit ook een grote super waar je verse sushi kunt halen en diverse afhaal tentjes zoals een lekkere vietnamees.
oja, die losse tickets vind ik heel erg duur en komen voor ons steeds niet uit. Als je vaker gaat kan je beter een abonnement nemen.
Een paar jaar geleden had ik een abonnement. Dat was goedkoper dan steeds losse kaarten. We gingen toen ook 2x per jaar. Ik zou toen voor losse kaarten rond de 140 euro pp kwijt zijn (weet de exacte prijzen niet meer) en voor ongeveer 30 euro meer had ik een jaarabonnement met onbeperkt toegang, gratis parkeren bij disney en nog korting op bepaalde dingen. Ik had die kaart er dus vrij snel uit. Alleen al vanwege de korting en parkeerkosten. Mn nicht gaat een paar x per jaar naar Disney en die heeft een abonnement en gaat dan altijd naar vacance soleil park. Maar de abonnementen zijn flink duurder geworden en aangepast op o.a. hoog/laag seizoen en bepaalde feestdagen enz. Als ik nu zou gaan dan denk ik dat ik losse kaarten zou nemen. Je moet echt kijken wat Goedkoper js, of je nog vaker dit jaar wil gaan enz. Ik kocht m'n kaarten niet rechtstreeks bij disney maar online bij iemand die ze via disney kreeg en met flinke korting kon verkopen. (Legaal). Ik weet eerlijk gezegd niet of diegene dit nog doet.
Deze site was het. Is 100% betrouwbaar. Ik heb nog niet gekeken of dit nu voordeliger is dan via disney. https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
wij gingen altijd 3 nachten, 4 dagen- en dan 1 dag naar de studio's meestal.. En dan een dag eerder, vlak bij het park overnachten, zodat we nog maar 20 minuten hoefde te rijden ofzo, zodat we fit om 10.00 uur voor de deur stonden van het park. De laatste dag aten we altijd in de filmzaal - beetje mc donaldsachtig eten- en dan vertrokken we rond een uur of 2 - zodat we nog op een schappelijke tijd thuis waren. Verder namen we voor de 1e dag broodjes mee sowieso en een bakje noedels ofzo . Verder aten we - omdat dat goedkoper was dan ons eigen hotel, vaak ook 1 of 2 keer in Santa Fe. Simpel all you can eat. .
Wij gaan een dag eerder. Rustig reizen en aankomen. En dat is heel goed te combineren met het geweldige zwembad bij davey crocet. Ik zou absoluut geen 6 uur gaan rijden en dan nog een dag door de parken. Dan ben je kapot. 3 dagen is meer dan genoeg. De 3e dag zijn wij in de middag alweer vertrokken omdat we wel klaar waren. Hou er rekening mee dat Disney village pas om 5 uur open gaat.
Hebben wij gedaan hoor, ging prima. In de avond niet te laat naar bed en de eerste dag gewoon rustig aan.
Wij doen meestal een voorovernachting in een goedkoop hotel in de buurt. Scheelt heel veel tijd s ochtends. En dan drie dagen park, twee nachten in een Disney hotel bij voorkeur.
Wat wij doen altijd is een nacht van te voren een goedkoop hotel in de buurt zodat wij op de dag dat wij naar binnen kunnen lekker op tijd zijn. Dit doen wij ook op de laatste dag. Dit scheelt enorm in de kosten omdat je bij een disneyhotel standaard kaartjes erbij krijgt en bij een los hotel niet. Wij hadden vorig jaar op do avond hotel campanile in marne la vallee met bus die je naar disneyland gratis brengt. dan vr en zaterdag Newport Bay en dan zondag nog een keer hotel campanile. Zodat we uitgerust weer terug naar huis konden rijden en wij dus onze 3 dagen goed konden benutten.