Wij willen in december naar Disneyland Parijs gaan om ons 12,5 jarig huwelijk te vieren. Mijn kids zijn tegen die tijd +/- 1,5 & 4,5 jaar. Nu hoor ik verschillende mensen zeggen dat het rond die tijd niets is in Disney voor zulke kleine kids... veel te koud en veel shows zouden dan stop gezet zijn. Iemand ervaring mee? Iemand die er echt geweest is met kleine kids in die periode? Want mij lijkt juist die kerstsfeer helemaal geweldig.
wij zijn een keer eind november geweest en ik vond het juist erg mooi... al in kerstsfeer komen en we hadden allemaal dikke jassen aan.. ik ga liever in de winter dan in de hitte in de rij te moeten wachten.. veel plezier
ik vind disneyland juist geweldig in december! Met de nepsneeuw in main street en de mega grote kerstboom! Als je naar disneyland gaat moet je in december gaan!
Het is wel koud ja in december, maar daar kun je je toch op kleden? Ik vond het wel wat hebben die kerstsfeer. En heb niet gemerkt dat shows niet door gingen.
Hoi wij zijn afgelopen December met kerst naar Disneyland Parijs geweest en het was echt sfeervol en de shows gingen gewoon door. Het was wel koud dus ik raad je aan je goed warm aan te kleden. Maar in ieder geval ons dochtertje heeft het er nog steeds over.
hier sluit ik me bij aan . Onze dochter was indertijd 5 maanden, dus niet te vergelijken. Maar we wilde nog 1x gaan met ons abonnementje. Ging prima. Voor de kou ga je wat vaker een winkeltje in en smiddags even terug naar de kamer. We zouden eigenlijk dit jaar eind november weer gaan, maar door de onverwachtse zwangerschap gaat dat nu niet door (5 maanden was jong, maar 1 a 2 maanden is iets te extreem) . Dus gaan we volgend jaar. Dan is onze oudste ruim 3 en de 2e zal dan 14 maanden zijn. Ik vind de kerstsfeer heerlijk
wacht ook nog ff dat ze hier ouder zijn en dan kunnen wij weer gaan.. zit me er nu al op te verheugen.. en.. ik ga weer in nov/dec
Eerst: IK BEN ZOOOOOOOOOOOO JALOERS Ik ben een keer met kerst geweest. Sommige dingen zijn inderdaad gesloten vooral in het kinder gedeelte (fantasyland) Maar daarin tegen heb je in het andere park (studios) daar is alles overdekt ook alle shows. Gewoon lekker handschoenen voor de kids mee en lekker veel warme chocolade melk drinken Nog even wat nieuwschierigheid: heb je al geboekt? Eerste keer? Heb je al een hotel op het oog? Sorry, ik ben een diehard fan van disneyland resort parijs (ha ha)
wij gaan dit jaar begin december. mijn oudste is 3 1/2 en de jongste 2 dan. ik vind ook op kou kan je je kleden en we gaan genoeg dagen om tussendoor nog even terug te gaan naar de hotelkamer even slapen de kids en opwarmen.
Ik vind Disneyland tijdens de kerst geweldig! Wij zijn nu twee keer geweest in december. Zo'n leuke sfeer hangt er dan. Het was idd wel koud, maar daar moet je je gewoon op kleden. Maar nu moet ik zeggen dat ik Disneyland altijd fantastisch vind. Ben enigszins doorgeslagen haha. Onze katten heten Disney en Dopey en ik heb behoorlijk wat DVD's.
leuk weer s een disney topic! cimu ik denk dat het prima te doen is, idd wat vaker even de warmte opzoeken. maar de sfeer is helemaal geweldig! wij zijn ook die hard fans en hebben voor de 1e week oktober geboekt om ons 5 jarig huwelijk te vieren, samen met zoontje van dan bijna 2 en dochter van bijna 4. Ik stik al van de voorpret! Heb er zo'n zin in!!
ik ga gewoon naar het reisbureau bij ons in het winkelcentrum. toerkoop heet hij. en dan boek ik het uiteindelijk bij Oad
Ik ben zelf nog nooit in Disney geweest en wij willen nu ook heel graag gaan eind dit jaar. Nou hoor ik van veel mensen dat het niet leuk is met jonge kinderen. Mijn dochtertje is tegen die tijd ruim 2 1/2 jaar oud. Hoe hebben de mensen dat ervaren die met kinderen hier al naartoe zijn geweest. En wat is een goed en betaalbaar verblijf. Het Disney hotel vind ik iets teveel van het goede zeg maar , maar ik wil wel gewoon een mooie kamer, etc.
Hoi, Op zich is Disney voor jong en oud. Maar persoonlijk vind ik jekinderen nog wel jong. Ik heb zelf een eigen reisbureau en verkoop regelmatig disney maar merk toch dat het vaak wat oudere kinderen zijn die er heen gaan. Mede daar veel attracties voor grote kinderen zijn en kleintjes die grote mickey mousen e.d. juist eng vinden (maar dta hangt vna je kind af). De kou lijkt me niet zo´n probleem. Lekker warm aankleden en genoeg plekjes om je weer op te warmen groetjes Agnete
Wat hotels betreft zou ik wel kiezen voor een aangesloten hotel die nog steeds bij het park ligt met zo'n kleintje. Dan heb je gewoon een shuttleservice die je van en naar het park brengt. Je hebt bijvoorbeeld het Dream Castle Hotel, Kyriad Hotel, Magic Circus en het Explorers Hotel.
Deze hotels zijn erg duur. Je kan voor die prijs ook een hotel op Disney terein nemen. Bijv: Santa Fé. En boeken via een reisbureau hoeft niet. Gewoon even kijken op Welkom op de officiële Disney Website! en dan het linkje aanklikken van parken bovenin. Je kan via hun site een prijsopgaven doen en als je het bevalt ook boeken.
Je moet voor de grap maar eens op you tube disney tripjes intypen. Dan krijg je allemaal familie filmpjes van jonge kinderen, kan je zien hoeveel plezier die kinderen hebben. Is echt heel goed te doen. Misschien dat alleen de auto rit een beetje lang is. Je kan ook met de trein ben je er binnen 3 1/2 uur. Ik ben al 20 keer in Disney geweest (ben beetje verslaaft) dus al je nog tips wil. Stuur maar een pb hoor Vindt niks leuker dan hierover te praten.