Roompot weerterbergen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door limegreen, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Zijn er dames die op roompot weerterbergen geweest zijn met kinderen?
    Hoe was het park en de faciliteiten op het park?
    En natuurlijk verdere info altijd welkom..

We zitten te kijken om er heen te gaan maar echte meningen en mensen die er geweest zijn kennen we niet dus vandaar mijn vraag..

Thanks alvast

2. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er met mijn zoontje van toen 4 maanden oud geweest (december 2007). Het was een leuk park. Was op dat moment een schaatsbaan ook. Zwembad is erg leuk en lekker warm.
    Verder heeft het park niet heel veel voor kinderen maar misschien in de zomer juist weer wel.
    Ik vind het er echt geweldig!

3. deda

deda Lid

12 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk park! Ik vond dat er wel voldoende te doen was voor kleine kinderen. Wij hadden een kinderbungalow en in het midden van een groepje bungalows stond een speeltuin, ze hebben ook een overdekte speeltuin en een springkussen (deze is ook binnen) Daarnaast was er een knutselclub en een baan met een soort van botsautootjes. In het "centrum" van het park is een terras wat uitkijkt op een speeltuin. Oja, en er zijn ook nog trampoline's.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.809
    4.192
    113
    Ik vind het park heel erg leuk en de omgeving ook. De huisjes zijn wel wat verouderd

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Prima park.
    Geen center parks maar prima te doen hoor, zeker met kleintjes!

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij zijn er ook geweest .. ons zoontje was toen 5 maand,
    de huisjes zijn indd wat verouderd, maar voor kinderen een leuk park.. !

7. Tennes

Tennes Niet meer actief

Wij zijn er afgelopen mei geweest.
    Prima park. Geen centerparcs, maar verder wel keurig.
    Wel verouderde huisjes, maar goed te doen. Lekker zwembad, mijn uk heeft zich er prima vermaakt.
    Ik vond alleen het personeel niet heel vriendelijk.

Opvakantieveilingen.nl wordt er vaak een weekend aangeboden.
    kan aanzienlijk schelen in prijs.

8. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Wij zijn er in mei een midweek geweest. Er zijn verschillende leuke speeltuintjes op het park en het zwembad is ook leuk. Tegenover het park is een grote speeltuin waar je ook pony kan rijden. Naast het park is een natuurgebied met wandel/fietsroutes. Dus er is volop te doen.
    Voor de trampolines moet je wel betalen.

9. christina

christina Niet meer actief

wij zijn ook op dit park geweest en ik vond het erg tegenvallen. kindvriendelijk vond ik het niet echt kindvriendelijk, speeltuinen met defecte schommels en speelattributen, water, heel veel water. De grote speeltuin aan de overkant van de weg was echt vergane glorie. We hadden een kinderbungalow met kinderbedje wat defect was, het bedje was misschien wel 25 jaar oud en zo slecht dat je daar je huisdier nog nietin laat slapen. Schoon waren de huisjes wel, dat wel, Koos kidsclub erg leuk, leuk zwembad ook, maar voor ons nooit meer Weerterbergen. Ik ben wel op mooiere parken geweest. Een park met vergane glorie.

10. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Wij zijn er 2 keer geweest en het is een mooi groen park. De huisjes zijn wel wat gedateerd, maar er is niks mis mee. Het is alleen wel een eindje lopen als je een huisje aan het eind van het park hebt (wel lekker rustig). Zwembad is goed en er zijn redelijk wat speeltuinen. Wij hebben ons er prima vermaakt!

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vond t leuk te doen met kinderen. Alleen vond de huisjes niet erg schoon.

Deel Deze Pagina