Kyrad enzo is net zo duur als Santa Fé. Dat kan je uitrekenen op de dsieny site. Ik wilde vorig jaar namelijk ook naar die aangesloten hotels maar het scheelde echt niks met SF. En dan is die toch leuker vindt ik persoonlijker. Is toch dichter bij het park. Maar ieder zijn smaak hoor. Bedoelde er verder niks mee hoor. Niet boos zijn hoor.
Haha ik ben niet boos hoor. Maar ik vind SF persoonlijk kwalitatief iets minder en wij hadden Dream Castle lag praktisch tegenover SF. Daarnaast gaat er ook gewoon een shuttle service naar het park. Dus maakt niet veel uit. Het liefste ga ik weer naar hét Disneyland Hotel (heb er één keer gezeten) haha, maar dat is toch wel een beetje duur.
Ik moet je zeggen ik wil ook graag een keer in het disney hotel alleen, niet lachen hoor. Maar ik vindt het stinken in dat hotel. Echt er hangt z'n vreemde lucht. Mijn man heeft me een keer voor mijn verjaardag Newport Bay gegeven een weekendje. Die is zoooooo mooi ook. En we willen heel graag nog een keer naar Sequia Lodge. Maar geld hé. ha ha. Meestal komen we toch uit in Cheyenne, vindt ik ook mooi.
Oh ja? Ik kan me helemaal niets herinneren van die geur. Het is ook al wel een tijdje geleden hoor, was nog ergens in mijn tienertijd. Newport Bay lijkt me inderdaad ook geweldig! En heb jij ervaring met het New York hotel? Die lijkt me ook fantastisch. Maar goed, dan moeten we weer even sparen. We gaan nu eerst in september naar het Efteling Hotel, hihi, dat park vind ik ook erg leuk. Maar Disneyland staat op de absolute eerste plaats! Afgelopen september nog in Californië geweest. Was ook een heel mooi park, alleen dat kasteel was echt inieminie.
New York hotel ben ik nog nooit geweest. Wel ben ik ook CA geweest, toen met mijn huwelijksreis. Dat kasteel was inderdaad wel een domper. Maar verder een mooi park. En indrukwekkend vond ik aangezien dat Walt's eerste park was. Heb je daar toevallig ook Indiana Jones gedaan? Die vond ik helemaal geweldig. Hier in Parijs vindt ik hem erg saai. Wij willen volgend jaar voor het eerst gaan met de kindjes. Mijn zoontje is dan 3 en mijn dochtertje 1 1/2, pracht leeftijd dan. Leuk trouwens Efteling hotel. Blijft ook 1 van mijn favo's hoor. Ik verheug me ook erg op Joris en de draak. En die nieuwe rite die volgend jaar komt.
Ja die Indiana Jones was echt geweldig! Jammer dat ze die versie niet hebben in Parijs. Het park heeft idd iets extra's omdat het de eerste was. Ik had veel meer het gevoel dichtbij Walt te zijn dan in Parijs. Haha, over het kasteel. Mijn man stond aan het begin van Mainstreet en zei:'Goh in Parijs staat er een kasteel aan het einde'. Waarop ik zei:'Maar daar staat toch een kasteel?'. Haha, hij moest heel goed kijken. Ik kan helaas niet overal in als we naar de Efteling gaan. Joris en de Draak moet ik overslaan. Dat is wel jammer. Ben dan 32 weken zwanger, dus dat gaat niet. Maar in de Efteling is verder nog genoeg te doen gelukkig. We gaan trouwens in de Fata Morgana Suite. Mijn man weet van niks, is een verrassing omdat we dan twee jaar getrouwd zijn.
Dreamcastle ....maar wij boeken altijd heel erg last minute,omdat we in het naseizoen kunnen.En in het park Big Thunder Mountain!Maar ik heb geen kleine kinderen Hier nog zo'n disneyjunk...ben in maart geweest en ga in september weer.Hebben jaarabo...net zo duur (of zelfs goedkoper) dan een 3dagenkaart.
Oja....ben ook een beetje jaloers...wil elk jaar in december gaan,maar op de een of andere manier komt er nooit wat van.Lijkt me echt helemaal geweldig.