Wat kan ik allemaal goed kopen in Zweden en hoe ik dus niet van thuis mee te nemen? Denk aan Pampers en Babyvoeding zowel melk als potjes? Had gelezen dat ze in Zweden Libero luiers verkopen en dat die goed zijn, maar heeft iemand nog meer tips of informatie?
Het ligt er een beetje aan waar je naar toe gaat in Zweden. Sommige plaatsen hebben gewoon grote supermarkten, maar je hebt ook plaatsen met een klein supermarktje. Bij de 1ste heb je veel keus bij de 2de niet. Campingwinkels zijn er ook lang niet altijd veel keuze. Zweden heeft wel andere smaken qua (baby)voeding dan in Nederland (wij hebben ons verbaasd over appel-kaneel soep en bosvruchten soep), maar in de grote winkels wel veel keus. Melk zou ik wel van thuis meenemen! Luiers hebben ze in Zweden ook gewoon, nooit uitgeprobeerd alleen. Kortom het hangt er in Zweden erg vanaf waar je terecht komt. Qua prijzen: hier zijn de prijzen zo omhoog gegaan dat de prijzen in Zweden reuze mee vallen (Noorwegen is wel duur).
Dankjewel Yolanthe voor je info!! We gaan met de camper, dus komen op verschillende plekken. Voornamelijk zuid zweden denk ik. Dan neem ik nog maar een paar extra potjes voeding mee! Net toevallig van Friso Zweeds Vispannetje gekocht hahaha