sprookjescamping vechtstreek

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lin71, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wie is er wel eens op deze camping geweest wat zijn do's en don'ts?
    Welke acomodatie had je .

2. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    toevallig, keek ik hier even om te zien of er ook een topic over was. wij overwegen het dit jaar maar dan wel met eigen vouwwagen

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij gaan dit jaar. En hebben een sta caravan gehuurd. Maar ben nieuwsgierig hoe anderen het vinden.
    Op zoover staan goede recentie's .

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hoi,

Wij zijn er meerdere keren geweest, familie van ons hebben er een eigen chalet/stacaravan.
    Het is een leuke camping maar ik zou het er zelf echt niet langer dan een week uithouden, wij hadden het eigenlijk na 4/5 dagen wel gehad daar. Voor kinderen is het echter helemaal geweldig!
    Het was ons alleen een beetje teveel van het goede als echt alles alleen maar gericht is op kinderen, wij houden er zelf wel van als er ook wat andere dingen te doen zijn (voor onszelf). We vinden de omgeving ook een beetje saai (maar we wonen ook redelijk in de buurt en houden niet zo van het in Nederland op vakantie gaan).

De zwembaden vind ik overigens wel echt super, zowel het binnen als buiten gedeelte. Vooral het binnen gedeelte is echt super! Helemaal gericht op kids.

Deel Deze Pagina