En een alcohol tester verplicht in je auto in Frankrijk ANWB - Verkeer - Nieuwe verkeerswet/alcoholtest Frankrijk verplicht
Ja, echt belachelijk! Ik had het ook gehoord. Maar las op een ander disney forum dat de boete maar 11 euro schijnt te zijn. Hoe groot is de kans...
ja, in een vorig tijdperk wel eens geweest en ook in disneyland (vs). Maar ik ben nu niet zo snel meer, proest. Hmm, ik wil echtttt. En denk dat ik maar gewoon met mijn zus moet gaan Inderdaad door het park vliegen reden jullie dan ook op 1 dag op en neer? En als we gaan he, mag ik jou dan pb-en voor de beste parkroute?
Tuurlijk mag je pb en! Wij reden meestal de avond van te voren naar parijs en namen vlak bij disney op 10 min afstand een weg hotel. Ibis of Etap of Premier class, heb je voor 2 volw al voor klein bedragje. En dan reden we wel na het eind van dag weer naar huis. Kom je wel heel brak thuis natuurlijk Ik zou het gewoon lekker doen als ik jou was, je leeft maar 1 keer zeg ik altijd maar AL IS HET ALLEEN MAAR VOOR DREAMS!!!!!!!!! ha ha
ja, ik zou het dan denk ik andersom doen, eerst disney, dan nog een nachtje slapen? Hoe duur zijn die hotels ong? is dat te vergelijken met een formule1? (bv douche op de gang?)
wij hebben nu via vakantie veiling magic cirsus.. maar staat ook een goedkoper hotel bij vakantieveilingen..
nee, die hotels die ik opnoemde die hebben wc en douche gewoon op de kamer. ben ook wel eens in formule 1 geweest. verschrikkelijk! Volgens mij was ik toen zo rond de 50 euro kwijt voor 2 vol.
@ M38 Nee, ik heb geen ANWB pas, ik woon in Frankrijk. @ Tinkerbell Hartstikke bedankt voor de tips! Nog een vraagje gezien het daar hoogstwaarschijnlijk laat wordt. Ik heb dus o.a. een kindje van 2,5 jaar en een baby van 11 maanden. Zal ik een buggy meenemen en een draagzak? (dat is mijn eerste voorkeur, de baby gaat dan in de draagzak vanaf het moment dat haar broertje moe wordt en in de buggy wilt) Twee buggy's? Of een dubbele kinderwagen?
Wij gingen met 1 van 3 en 1 van 15 maanden. Wij hadden een buggy en een kinderwagen. Maar je kan daar ook een buggy lenen volgens mij want ik zag iedereen met van die leendingen. Wat wij het toppunt vonden is bij mickeys cafe te eten met disneyfiguren. Dat was echt geweldig... En disney dreams hebben wij ook gedaan (fantastisch) maar hou er rekening mee dat het pas om 23 uur is he... misschien vindt jij dat te laat voor je kinderen. Wij sliepen trouwens in formule 1 hotel marne la vallee. Kost geen drol. Wij hadden ook kaarten voor 2 parken (maar dat was omdat we ze goedkoper hadden dan kaarten voor 1 park) maar zijn maar in 1 park geweest. Studios gaat volgens mij sowieso om 18 uur dicht dus dan zou je die eerst moeten doen...
Vorig jaar waren die van mij 1 en 3 jaar. Ik had 2 buggy's meegenomen. En daar was ik heel erg blij mee. Vooral in de avond het het heel zwaar voor die kleintjes. Persoonlijk zou ik geen draagzak doen, je loopt zelf ook de hele dag, ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken om dat ook nog iets aan mijn lichaam te hebben hangen. Overschat niet over hoe moe je bent als ouders hoor. Ik had wel een fietsslot meegenomen om de buggy's vooral in de avond op slot te zetten. Heb namelijk wel eens verhalen gehoord op forum dat buggy's in de avond worden meegenomen door andere ouders! Echt schofterig! Dat geld trouwens ook voor die huur buggy's, waar debby82 het over had ,die kosten geloof ik 7,50. Maar worden gejat bij het leven als je hem ergens neerzet. Ik zou zeggen als je de ruimte in je auto heb, lekker 2 buggy's meenemen. Of een dubbele inderdaad als je hebt.
Oke, dan nemen we 2 buggy's mee en de draagzak. De ene buggy kun je niet naar achter klappen, dus als ze echt allebei tegelijk zouden willen slapen kan mijn zoontje in de buggy waarvan het zitje plat kan en mijn dochtertje in de draagzak. De dubbele kinderwagen meenemen zou te veel plaats innemen in de achterbak. Maar op welke momenten liet jij de buggy's dan alleen achter? Bedankt iig voor de tip van het fietsslot, ik zal er dan ook eentje meenemen.
@ Debby82 Sorry, ik zie jouw reactie nu pas. Dat Mickeys restaurant is heel erg duur he of niet? We gaan wel blijven tot sluitingstijd vanwege Disney Dreams. Mijn kinderen zijn dol op vuurwerk en mijn zoontje van 2,5 is een enorme Mickey Mouse fan, dus dat willen we niet missen Ik heb besloten dat wij ook maar 1 park doen, maar wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij Studios? Wat is daar zoal te doen? Voorstellingen of attracties of gewoon dingen om naar te kijken? Wij gaan ook in zo'n goedkoop hotel in de buurt, maar ik moet wel 2 kamers boeken met zoveel gezinsleden dus kost het ons wat meer.
@ Tinkerbell Ik zat net even te kijken naar die link met het programma, maar is die link tot 6 juli of t/m 6 juli denk je? En als iemand een fijne parkroute weet, graag!
ariel3: ik liet de buggy;s achter als je iets met hele gezin gaat doen. Er zijn ook dingen waar je kindje van 11 maanden in mag. Dus dan staan de buggy's gewoon los. Die link van de park shows is volgens mij zoals ik het begrijp voor de hele maand juli. In hoogseizoen zijn die tijden meestal wel hetzelfde. Parkroute: Je bent er nog nooit geweest dus ik zou zeker beginnen met de railroad rond het park. Die zit meteen bij de ingang. Ga je met een prachtige stoomtrein het hele park door. En dan zou ik onder het kasteel doorlopen en Fantasieland ingaan. Daar is echt van alles te doen voor je kids. Vooral Its'a Small world is erg leuk, ook voor die van 11 maanden. Zou beetje vroeg lunchen en avond eten, dan heb je nog een beetje rust. Ik eet in de avond daar meestal zo rond 17 uur. Dan zijn de kids ook nog een beetje gezellig
Bedankt voor alle reacties! Afgelopen vrijdag zijn we naar Disneyland geweest. Het was inderdaad best wel druk. Maar na de parade gingen gelukkig wel al heel veel mensen weg. Rond 19.30 ofzo, dus vanaf toen werden de wachtrijen bij de attracties veel korter. We stonden vooraan bij de parade en bij Disney Dreams, dus we hebben alles heel goed kunnen zien. Foto's gemaakt bij meet Mickey, Robin Hood tegen gekomen in het park. We zijn inderdaad eerst met het treintje geweest, daarna onder het kasteel door naar Fantasyland Aan het einde van de dag had ik 2 kindjes in de kinderwagen en 1tje in de draagzak, dus ik was heel blij dat ik dat allemaal meegenomen had. Mijn tips voor jullie zijn: Als er regen wordt verwacht, en je laat je kinderwagen achter als je in een attractie gaat. Doe dan het regenscherm eroverheen! De winkels aan het begin van het park zijn ook nog open na sluitingstijd van het park (en na Disney Dreams) dus daar kun je ook dan pas in gaan kijken. En inderdaad op tijd klaar gaan staan voor de parade en Disney Dreams zodat je alles goed kunt zien en ook mooie foto's kunt maken of goede filmpjes.