As donderdag vertrekken wij weer eens naar Disneyland Parijs. De laatste keer dat wij zijn geweest was onde oudste dochter 9 maanden en was ik zwanger van onze tweede. Die is nu inmiddels 4 maanden oud (bijna dan) en de oudste bijna anderhalf. Nu bedacht ik me dat het wel handig zou zijn om een drager mee te nemen voor de jongste (naast de duo wagen) voor in de rij en eventueel in de attracties. Maar bij veel attracties, hoe suf ook, krijg je zo'n stang op je benen. Kan/mag je daar ook in met een baby in de drager? Denk bijvoorbeeld aan Buzz Lightyear... Anders wordt het 2 dagen lang in It's a small world ben ik bang... Dus, heeft er iemand ervaring met een baby in de draagdoek in attracties. Wat wijsheid is en wat we juist niet moeten doen? Alvast bedankt!
Wij konden de kleine gewoon in de baby Björn meenemen in Peter pan, pinokkio, sneeuwwitje, dumbo, spookhuis (ze sliep haha) etc ze doen de stang dan iets losser. Baby moet er wel tussen.
Babyswitch is niet zo gezellig vind ik, maar inmiddels zijn we terug. Ons is dus verteld dat we nergens in mochten waar een beugel in zat. Uiteindelijk zijn we in 3 dagen maar in 5 attracties geweest, meer hebben we niet eens gered. En niet omdat het zo druk was, maar omdat onze dochter alles zo leuk vond. De attracties waren eigenlijk helemaal niet eens nodig.
ooooo ik wil ook naar disney haha voor sem gingen we 2x per jaar. We zaten te kijken voor september maar ik vind het echt duur geworden eigenlijk we zijn wel eens 4 dagen voor 300 euro geweest in santa fe nu betaal je gewoon 300 euro meer. En aangezien ik weer zwanger ben wachten we nog maar effe de laaste keer was ik ook 20 weken zwanger wel super genoten maar het was toch wel zwaar. Volgens mij ga je er ook wel heel anders naar toe als je kids hebt haha voorheen was het echt de achtbanen enz maar nu kan je alleen al genieten van je kind die zijn ogen uitkijkt hhaa
Het is echt niet te vergelijken met toen we nog geen kinderen hadden. Toen sjeesden we altijd van de ene attractie naar de andere, nu gaat alles heel erg op het gemakje. Is ook wel heel erg leuk hoor! Maar misschien gaan we volgende keer maar weer eens een dagje met zijn tweetjes. Ben tenslotte eindelijk niet meer zwanger (2 nogal snel na elkaar)!
vonden wij ook hoor jje beleeft het echt door de ogen van je kids en das zo mooi om te zien. heel andere belevenis zo. echt super. zou zo weer gaan. maar wij hebben nu besloten pas weer te gaan als de jongste 7 of 8 is zodat we allemaal overal in kunnen.