Disneyland Parijs

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama100, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama100

mama100 Nieuw lid

21 apr 2009
    2
    0
    0
    hallo,

Ik zou graag een paar dagen naar Dinsneyland gaan, maar heb een kindje van net 2.
    Is dat dan al wat voor mijn kindje...
    Hebben ze al wat dingen waar en kindje van 2 wat aan heeft?

Groetjes mama100

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een paar attracties maar voor een 2 jarige zijn voor de kleuren leuk en de muziekjes. Verder is het weinig actie voor die kleintjes en vinden ze vaak de meest simpele dingen al eng (zoals bijvoorbeeld de Peter Pan attractie, geschikt voor de kleinsten maar ik zie veel dreumessen het toch eigenlijk niet leuk vinden). Je moet met een 2 jarige niet voor het kind naar Disney gaan.. dan kan je beter nog een tijdje wachten (vanaf 1.20 / 1.40 mogen ze in de meeste dingen en vinden ze dat ook leuk)

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

4 of 5 dan een betere leeftijd?????

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik denk dat het aan je kindje ligt. Er is zoveel te zien! In fantasyland zijn ook best heel wat attracties waar zo'n kleintje in kan. Smallworld, draaimolen, vliegende olifantjes, baby-achtbaantje (van dombo). Verder nog de autootjes (in een ander deel van het park) . In adventureland zijn ook wel dingen te beleven voor een (avontuurlijke) 2 jarige :)

Is je kind snel bang of heb je een doerak die alles geweldig vind (loslopende knuffels inclusief) , dat maakt het verschil denk ik.

Maar echt, alleen de lampjes, de muziekjes, de kleurtjes, kunnen al helemaal geweldig zijn voor je kleintje, maar misschien ook juist weer te veel van het goede zijn. Het hangt dus echt van jou kindje af.

Zelf gaan wij zeer waarschijnlijk als onze dochter 2,5 is weer.

5. Dushi

Dushi Niet meer actief

Plopsaland in Belgiƫ schijnt fantastisch te zijn.

Zelf nog niet geweest, dus weet niet of het waar is.

6. vogeltje1

vogeltje1 Actief lid

12 sep 2008
    257
    0
    0
    Wij zijn met zn tweetjes wel eens naar disneyland geweest! Het is er geweldig! Nu we een dochtertje hebben gekregen willen we er zeker nog wel een keer heen maar daar wachten we nog wel een paar jaar mee. Als ze twee zijn vinden ze hele simpele dingen al een heel avontuur, het hoeft niet direct disneyland te zijn hoor. Ik ken iemand die met haar tweejarig zoontje er heen ging, maar voor hem was het erg druk, lang wachten, veel mensen en voor heel veel dingen nog te klein. Zijn broer van 6 vond het wel geweldig! Rond die leeftijd snappen ze er veel meer van, kennen ze de sprookjes beter enzo. Wij gaan waarschijnlijk als ons meisje een jaar of 5 is.

7. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Afgelopen maart zijn we met Amy naar disney geweest.
    Niet omdat we zo graag wilde maar omdat we een leuke aanbieding hadden.

Nou ze vond het geweldig.

Ze is in de theekopjes/ cars auto's/vliegende tapijten/ dombo/its a small world/ruimteschepen/draaimolen geweest.
    Uit de vliegende tapijten was ze niet uit te slaan, geloof dat ze wel 4x achter elkaar is geweest ( het was heel stil).
    Overal was er natuurlijk wel iemand bij.
    Ook de parade en de disneyfiguren vond ze super, de meeste kregen zelfs een handje/kusje.
    Alleen kapitein haak was een beetje eng haha.

We sliepen in davy crocket ranch.

Nu we terug zijn wil ze steeds de film van disney zien, wat we zelf gefilmd hebben.
    En dan wordt ze helemaal blij als ze dat ziet, lijkt wel alsof ze het herkent dat ze erin is geweest.

Ben het wel eens dat ze er te weinig van mee krijgen maar dat blije koppie als ze een disney figuur zag of als we langs een attractie liepen waar ze wel in wilde.

Deel Deze Pagina