Hallo In de hoop dat het deze zomer wat versoepeld kan worden, ben ik me aan het oriënteren voor een kleine vakantie in Nederland. Even lekker een weekje weg. Eisen: - Dichtbij zee - Graag nette en schone huisjes - Kinderanimatie - Genoeg te doen voor jonge kids (7 en 9 (verstandelijk beperkt)) Wie heeft er ervaringen? Ik wil ze heulllll graag horen
Wij waren afgelopen weekend op Molecaten Park Noordduinen. Dat is een camping, ze hebben er ook verschillende soorten huisjes/chalets. Ik vond het wel een mooi park. Er zijn gekleurde chalets, die liggen vlak achter de speeltuin. Er is ook een klein zwembad. Normaal is er ook animatie, maar dat was nu niet. In de zomermaanden wel. En het strand is echt super dichtbij. Katwijk zelf is ook wel een leuk dorp. Aan het strand zelf heb je ook beach bungalows. Die zagen er ook wel erg leuk uit, maar dat zal wel duur zijn. www.logerenaanzee.nl. Daar waren verder geen faciliteiten bij.
Wij zijn vorig jaar een midweekje naar Landal Ouddorp duin geweest. Ligt nog net in zuid Holland, tegen Zeeland aan. Mooi nieuw park, klein zwembad maar tegen de duinen aan, dus je loopt zo het strand op, ideaal!
Toevallig vanavond weer aan het zoeken, Belgische kust is ook een optie. Maar jeeej, ga toch geen 3000 betalen voor een beetje een leuk huisje in de buurt van het strand??? Ligt dit aan mij of is dit altijd zo duur? (normaal zijn wij niet zo van de vakanties in eigen land..)
Hoogseizoen is in Nederland aardig aan de prijs inderdaad. En ik denk dat je dit jaar helemaal de hoofdprijs betaald...
Nou. Niet normaal. We betalen voor een plek met eigen kampeermiddel gewoon €500 per week, niet normaal.
Nou vind het gewoon echt belachelijk om 3000 te betalen voor 1,5 week in een leuk luxe huisje (nog niet eens heel luxe, maar gewoon normaal). En dan weten we nog eens niet hoe de zomer er hier uit gaat zien. Zijn de terrassen en horeca open? Kunnen we zwemmen? Ik vind het allemaal maar heel spannend...
Dat is ook idioot. Misschien de zee bewaren voor een ander moment. En voor de zomervakantie voor een andere optie gaan?
Nog tips? Ik hoef niet persé naar zee. Ik wil een park waar veel te doen is voor de kids. Animatie voor dochter... Maar ook spraypark of iets voor zoon (kan niet zwemmen)... indoor speeltuin, golven, showtjes, bingo.. Typische camping-dingen denk ik Alle tips zijn welkom. Ivm smetvrees zou het echt een pré zijn als het schone huisjes zijn, anders ben ik dadelijk alleen maar aan het poetsen daar en daarvoor ga ik juist niet op vakantie
En in Zeeland dan? Wij hebben 2 weken geboekt bij Roompot beach resort, 6 persoonshuisje. Niet heel luxe maar dat hoeft ook niet voor ons. Ik weet niet wanneer jullie gaan maar wij gaan al vroeg.
Dat zou ik wellicht een nieuwe huisje bij Ackersate eens bekijken! Wij hebben deze boekt deze zomer, niet goedkoop maar ze hebben alles!
Én op wandelafstand (wel een lange wandeling, step of fiets voor de kinderen is beter) een strandje. Zeker een aanrader, wel groot. Ardoer Parken zijn voor mijn gevoel aardig goed betaalbaar en zien er netjes uit. Roompot kan je inderdaad ook kijken.
Wauw, mooi hoor! Ik ga het vnv even uitgebreid kijken... Prijs is de helft van de huisjes aan zee dus valt heel erg mee