Hey, De knoop is doorgehakt. We gaan de 2e week van aug naar Disneyland Parijs. We zullen logeren in de Davy crocket ranch (dit zijn allemaal huisjes) en dit lijkt ons ideaal voor met de baby. Zo kan hij na zijn middageten het dutje doen dat hij thuis gewoon is. we kijken er enorm naar uit. Iemand ervaring? gr
Is leuk hoor! Ik ben gegaan toen Denyce 2 jaar was en Jadey 7 weken. Het is wel zo dat je beperkt bent, er is wel een babysit bij de attracties maar daar voelde ik zelf niets voor. Wij zaten toen in Sante Fé, ook leuke huisjes. Vorig jaar ben ik met de oudste weer geweest (toen was ze 4,5) en sliepen we niet in een van de Disney hotels, maar namelijk in het Ibis. Heel veel plezier!
leuk zeg! Ik ben er wel eens geweest met mijn man alleen. Ik zou met een baby niet gaan, maar wachten tot ze iets ouder is. Ik zou vooral naar die activiteiten uitkijken met die disney figuren. Veel attracties waar je kindje in mag zijn er niet
davis crocket ranche vonden wij erg leuk, maar we zijn met fay nog niet geweest willen pas over een paar jaar dan begrijpt ze het wat meer.
Hey, We zien wel wat het wordt hoor. Of het nog te vroeg is? Geen idee dat ligt van kind tot kind denk ik. We kunnen de mooiste attractie's doen hoor met de baby. We nemen ook de buikdrager mee. En alleen al, die figuren, de sfeer, de winkeltjes,... Op davy crocket ranch hebben ze ook een zwembad en een kinderboerderij. genoeg te doen hoor. We zijn al genoeg met z'n tweën op verkenning gegaan om te weten dat het niet saai zal worden. Groetjes