Slaapkamer opknappen!

Discussie in 'De lounge' gestart door , 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mijn vriend is het hele weekend weg en nu wil ik als 'suprise' als hij thuis komt onze slaapkamer helemaal opgeknapt hebben.
    Heel leuk bedacht maar ik ben niet zo creatief type! :rolleyes:
    Nu ben ik opzoek naar leuke aankleding, prulletjes zodat onze slaapkamer iets romantischer/gezelliger wordt.

Hebben jullie tips of misschien leuke ideetjes wat ik met onze slaapkamer kan doen? Het is een ruime kamer en tot nu toe staat dit erin:
    1 heel groot bed, 1 sofa, 1 tv meubel met tv and tadaaaaa!
    Iemand leuke ideetjes?! (Of misschien wat leuke winkels waar ze leuke dingen hebben? Niet té duur graag, 't moet wel leuk blijven ;) )

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ze verkopen bij de xenos van die hele leuke kandelaars met een glazen stolp erop voor kaarsjes (waxinelichtjes)
    Je hebt een kleine versie ervan en ook een grote.
    Kaarsjes vind ik persoonlijk altijd heel romantisch in een slaapkamer....maar moet natuurlijk wel veilig zijn.
    Verder verkopen ze geloof ik ook een hemel bij xenos.
    Dat is een doek die je met 4 haakjes aan je plafond bevestigt (van dat gaas achtige spul haha)
    En dan kan je de vier kanten (die dus naast 4 punten van je bed hangen...jeetje wat warrig allemaal haha) versieren met wat nep rozen...ook bij de xenos.

Even tussen haakjes....werk niet bij de xenos...heb er ook geen baat bij om reclame voor ze te maken...ze zijn gewoon betaalbaar en hebben vaak grappige spulletjes haha.

Het is een optie ;)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    mis. een muur een leuk kleurtje geven? is een hele verandering vaak (weet nat. niet of je dat al hebt).
    Leuke kussentjes op bed, vloerkleedje (IKEA). Nachtkastjes? (IKEA) Fotolijstjes aan de muur, leuke foto's van jullie samen, of leuke kaarten erin!

Iig een super leuk en lief idee van jou! die vriend van jou boft maar:)

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Als ik jou was ging ik even bij de Action kijken. Veel leuke decoratie voor weinig geld.

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Een mooie sprei op het bed staat meestal erg mooi. Zijn alleen niet heel goedkoop ben ik bang.

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Inderdaad 1 wand schilderen, zo gedaan. Leuke kant-en-klare gordijnen, een paar kussentjes, een cd-speler met muziek en wat fotolijstjes...

Hier ook een fan van Action, Xenos, IKEA, Blokker, Kruidvat en Holland Handelshuis, verkopen allemaal leuke prullen voor weinig.

Deel Deze Pagina