Disneyland Parijs

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook een fan! qua hotels zijn we aan het uitproberen geweest: Newport, sequia, cheyenne.
    maar tja, de duurste vond ik ook de fijnste, newport dus. In november gaan wij weer, overigens wel naar sequia, newport is eigenlijk te duur en nog goedkopere hotels juist vinden we niet prettig vanwege het ontbijt. Das fijner geregeld vanaf Sequia.
    favo attractie: Big T. M.!

2. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Fiene

Mijn man zit op een disney forum waar ook castmembers op zitten, ik zal voor de zekerheid nog eens vragen maar volgens mij was het zeker.

Tinkerbel

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Fiene

Je hebt gelijk hoor, ik had het verkeerd begrepen.
    (ha ha) zijn inderdaad nog geruchten.

Gr, Tinkerbel

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.963
    5.267
    113
    Home
    ik ga in december samen met mijn lief 3 dagen ik hoop dat het dan al een beetje kerstsfeer is. we zitten in santa fe ?
    ik ben er nog nooit geweest maar hoor altijd zulke leuke verhalen :D

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Okay :) Nou ja, van mij mag het, hoewel ik ook niet zo zit te wachten op een Narnia attractie, doe mij maar een mooie darkride.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier nog een fan hoor ik ben nu 5 keer geweest.
    ik heb in het disney hotel,new port bay,new york en chayenne gezeten de laatste new york vond ik helemaal niets

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik vind hotel new york wel heel stijlvol, maar het ademt niet echt een disneysfeer uit.
    Disneyland hotel moet ik nog een keer proberen, maar het is zo veel geld!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind Davy Crocket ook erg fijn, geen hotel maar een bungalow park. je hebt je eigen huisje met keuken en koelkast, kun je tenminste makkelijk zelf broodjes enzo meenemen. je moet er wel een auto voor hebben maar het ligt heel erg dichtbij Disney.

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hier nog een fan. In september ga ik voor de 7e keer. mijn man gaat voor de 2e keer mee. hij hoeft niet zo nodig, maar ja ik wil zo graag :) we gaan met de kleine die is dan 1 1/2 dus ben benieuwd hoe ons dat bevalt. 4 dagen in Seqouia Lodge. Heerlijk hotel.

verder beviel Cheyenne ook erg, maar omdat we de kleine bij ons hebben en ik dan 32 weken zwanger ben is het onhandig dat dit hotel geen lift heeft. Dus dan maar naar Seqouia Lodge. lekker met zwembad.

Ben zo benieuwd hoe Jeremy het gaat vinden.

Mijn lievelingsattractie is Big thunder mountain, maar daar mag ik nu niet in. vorige keer was ik ook zwanger mocht ik er ook niet in :cry: en de keer daarvoor was hij in onderhoud :cry:

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ben der 1x 5 dagen geweest en 4 nachten in david crocette ranch echt super gaaf! en prachtige verblijfsta-caravans maar 5 dagen was net iets te lang volgende keer gaan we 3 of 4 dagen

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier ook een fan hoor, ben 4x geweest en ook ik vind het nog steeds leuk ! alleen de laatste keer dat ik er was was wat minder ik was toen zwanger en kreeg op de laatste dag dat ik in disney was een miskraam, maar dat heeft niks met het park te maken, ik vind de rock en rollercoaster leuk ! en eigenlijk wel een beetje alle attracties.

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Fiene

Er schijnt ook een gerucht te gaan voor een nieuwe dark ride in de studios, de kleine zeemeermin.

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Anna009

Ik zit ook in Santa Fé, we zaten er vorig jaar ook.
    Het is wel de minst leuke vind ik kwa inrichting.
    Maar verder is het een prima hotel. en met de pendelbus ben je binnen 5 min in het park.

Wel even een tip voor Santa Fé, het ontbijt is daar super druk, probeer zo vroeg mogelijk te gaan.
    Het liefst tussen 7.00 en 7.30

Gr, Tinkerbel

14. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    ja geweldig!

6 keer geweest, en vond de sequoia toch wel de mooiste en leukste!
    newport was ook leuk, maar bij santa fe en cheyenne miste ik toch wel wat sfeer.

Ooit nog een keer het disney hotel, hoop ik!

15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.963
    5.267
    113
    Home
    bedankt voor de tip maar 7 uur is wel erg vroeg dan lig ik meestal nog op 1 oor ;)
    ik wilde eerst naar een ander hotel maar vond die wel erg prijzig en het is toch alleen maar om te slapen :) ik heb er zo zin in voel me net een klein kind :D
    ik zie dat jij over 2 dagen gaat veel plezier!

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Die gaat al jaren, maar zou eigenlijk in het Disneylandparc komen, moet het nog zien gebeuren, zou wel leuk zijn, maar ik vind m beter in Fantasyland passen.

Ik vind de studio's wel aardig, ToT en Crush hebben het natuurlijk al een stuk opgeleukt, maar "af" is het nog steeds niet.

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ben met mijn eindexamenleerlingen geweest, twee jaar geleden.
    Nachtje rijden, dagje park, nachtje terug...

Ik heb het park als één grote trip ervaren, liep er wappie rond door het slaaptekort, maar leuk was het wel ;)

Veel plezier!

Deel Deze Pagina